Fusionquote:
met je telefoon je PC bedienenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef rulerofdeath het volgende:
heuj
vanaf de mobiel, via m'n computer
Remcoquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, nu weet ik het; die van Head & Shoulders![]()
en hai San
Schaam jequote:
quote:
dat lijkt me niet echt een goed planquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dus ik mag mijn verjaardag in jouw huis vieren ?
Uiteraard, ik word 21 hequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat lijkt me niet echt een goed planzoek je nog een party locatie dan?
teamviewerquote:
je mag wel een keer langskomen, maar gelijk je verjaardag vieren is een beetje teveelquote:
dat kan natuurlijk ookquote:
Tietnviewer.quote:
Heeft u een youtube filmpjequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kan niet wennen aan de nieuwe sound van Sonic Syndicate
Remcoquote:
Jeffreyquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tietnviewer.![]()
Goeinoamd allen.
Huh? Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uw toetsenbord lijkt het te doen mijnheer
Idd, om er nou de TT van te maken?quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, om er nou de TT van te maken?
Hahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
je mag wel een keer langskomen, maar gelijk je verjaardag vieren is een beetje teveel
Waar ben je dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:59 schreef norich het volgende:
Ffuuu mn trein rijdt niet verder wegens technisch mankement
Een schrale troost dat je wel IN de trein zit en niet op een koud perron staat misschien?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:59 schreef norich het volgende:
Ffuuu mn trein rijdt niet verder wegens technisch mankement
Voor OC?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:28 schreef GimmeGore het volgende:
Moet ik voor school een opdracht maken waarbij ik een fictief evenement in de gemeente organiseer.
Wat krijg ik?
Een wijkbijeenkomst in Boswinkel...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:28 schreef GimmeGore het volgende:
Moet ik voor school een opdracht maken waarbij ik een fictief evenement in de gemeente organiseer.
Wat krijg ik?
Een wijkbijeenkomst in Boswinkel...
Yup. Onzin vak.quote:
Ik vroeg me wel af of ik misschien ook beveiliging moet inhuren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maak er stiekem een dik metalfest van ofzo \m/
quote:
Zal ik maar wat vertellen dan?quote:
't Is laatquote:
Tjooquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net het volgende shirt gekocht:
[ afbeelding ]
De nerds onder ons herkennen het
ik neig er ook naar om vanmiddag vrij te nemen, maar heb wel een klus waar even wat aan gedaan moet wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo. De laatste paar uurtjes van de week
nice!quote:
doe mij maar 053quote:
Preciesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo. De laatste paar uurtjes van de week
De naam kwam me idd bekend voor... Vandaar het vraagtekenquote:
Laten we het hopen, al sta ik 15 mei liever bovenaan.quote:
eens!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, al sta ik 15 mei liever bovenaan.
Niet snel tevredenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:34 schreef Dos37 het volgende:
Laten we het hopen, al sta ik 15 mei liever bovenaan.
Kaarten besteld het is namelijk uitverkochtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef ReMcOrE het volgende:
eens!
eeeeeen... de Zeroes Request Top 100 is begonnen
Martijn, ik heb gisteren Find It geïnstalleerd op m'n HD; wat een verslavend spel is datquote:
Utrecht thuis is uitverkocht?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kaarten besteld het is namelijk uitverkocht?
Vind het een tegenvallende lijst. 90s waren toch iets beter lijkt me.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens!
eeeeeen... de Zeroes Request Top 100 is begonnen
deze lijst is erg herkenbaar, ken ongeveer alle nummersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Vind het een tegenvallende lijst. 90s waren toch iets beter lijkt me.
Find It, ken het niet sorryquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
Martijn, ik heb gisteren Find It geïnstalleerd op m'n HD; wat een verslavend spel is dat
Lol nu niet meer, om 8:45 stond hij op uitverkochtquote:
nu ineens niet meer uitverkocht?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Find It, ken het niet sorry.
[..]
Lol nu niet meer, om 8:45 stond hij op uitverkocht.
Nee blijkbaar nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
nu ineens niet meer uitverkocht?![]()
en Find It ken je niet? het populairste spel op de Photo Play automaten?
(zoek de verschillen)
Terwijl hij gewoon 'goed' is :S.quote:U kunt op dit moment geen tickets met deze barcode bestellen. Mogelijk heeft u het maximum te bestellen tickets voor deze barcode al bereikt of heeft u momenteel geen aankooprecht.
Man ik schrik me dood.quote:
drukken op logo's voor gratis credits? dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee blijkbaar niet, maar nu krijg ik steeds met de kaart van de buren:
[..]
Terwijl hij gewoon 'goed' is :S.
Ah die kasten, dat stomme drukken op die logo's voor gratis credits.
x2quote:
i believe youquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sorry maar het stond er toch echt.
Ja dan moet je om en om (Link - rechts) op dat photoplay logo klikken, krijg je zo'n scherm om een 'code' in te vullen, dan moet je de code invullen die op dat 'typenummer plaatje' staat, en dan heb je een X aantal gratis creditsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:04 schreef ReMcOrE het volgende:
drukken op logo's voor gratis credits? dat wist ik helemaal niet![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:07 schreef Samzz het volgende:
Ben ik aan het googlen op bloedonderzoek, staat er onder in beeld: Paard in laten slapen? Gebruik onze ruime rustgevende inslaapkraal.
welk logo rechts?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dan moet je om en om (Link - rechts) op dat photoplay logo klikken, krijg je zo'n scherm om een 'code' in te vullen, dan moet je de code invullen die op dat 'typenummer plaatje' staat, en dan heb je een X aantal gratis credits.
Ja klopt is wel vaker als ze overschakelen van SCC verkoop naar CC verkoop. Vanmiddag even een kaart kopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sorry maar het stond er toch echt.
Sorry links dan dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
welk logo rechts?
[ afbeelding ]
en waar zit dat typeplaatje?
quote:Betaling ontvangen
Beste mdrop,
Je ordernummer is: 2829487-*********************
Hieronder vind je een overzicht van de door jou bestelde kaarten.
ik zal het onthouden mocht ik ooit weer zo'n automaat zienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sorry links dan dus, het logo van photoplay zelf, typeplaatje zit of aan de zijkant (Of aan de achterkant
).
[..]
![]()
Kan er nog 3 bestellen volgens mij ja, 7 van de 10 besteld nuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zal het onthouden mocht ik ooit weer zo'n automaat zien
en had je nou nog wat ruimte over om kaarten te bestellen?
heb je daar al gegadigden voor?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan er nog 3 bestellen volgens mij ja, 7 van de 10 besteld nu
Nee buiten jou om nietquote:
Dan ga ik liever naar AGOVV - Telstar, kut wedstrijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeau, morgen kaartjes bestellen voor PSV - Ajax
Omdat Appelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoezo is PSV - Ajax nou weer een kutwedstrijd?
Dan heb ik in 1 seizoen Ajax - PSV en PSV - Ajax gezien
wanneer is die pot?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeau, morgen kaartjes bestellen voor PSV - Ajax
kun je ze ff vasthouden?quote:
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:29 schreef ReMcOrE het volgende:
kun je ze ff vasthouden?zorg dat ik uiterlijk maandag weet hoeveel ik er nodig heb...
Jupquote:
Oke hoor het wel, nu richting Enschedequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
tof man!ga de vriendin ff vragen, die heeft misschien die week vrij...
nogmaals dank! ciaoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke hoor het wel, nu richting Enschede!!
vorig seizoen verloor Twente daar met 2-0, dit seizoen thuis verloren met 1-2quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blegh, zenuwachtig voor morgenavond
Dat was tegen NAC.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was dat niet met die geweldige actie van Leugers? Of was dat tegen NAC?
Oow iemand die ik ken wou er ook heen, half 8 ging ie voor de PC zitten.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was dat niet met die geweldige actie van Leugers? Of was dat tegen NAC?
dan dacht ik het ook goedquote:
wat voor kaart heb jij dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tsja, dan ben je wel erg vroeg
Ligt aan de kaart die je hebt
Sanquote:
goed bezigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco; heb een Club Card, maar kan de SCC van m'n tante lenen
dat is de goedkoopste?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ligt eraan waar je wilt zitten he. Ik ga uit van 30 euro
Iets zegt me dat jij de PI over het hoofd hebt gezienquote:
iets zegt me dat dat weinig afdoet aan de inhoud van mijn postquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij de PI over het hoofd hebt gezien
Machielquote:
??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iets zegt me dat dat weinig afdoet aan de inhoud van mijn postwant ik had ook "San
" gezegd als ze iets van "Voetbal
" gepost had
[..]
Machielkaartje voor Utrecht al binnen?
ik niet snap? jij postte dat "Voetbalquote:
Nathaliequote:
Ja, en ik snap niet waarom je mij met ze aanduidtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik niet snap? jij postte dat "Voetbal" toch?
[..]
Nathaliehoe was de raadsvergadering?
Huh? Ik ga niet naar Utrecht?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Machielkaartje voor Utrecht al binnen?
Tja.quote:
soms gebruik ik ze i.p.v. zijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en ik snap niet waarom je mij met ze aanduidt
mijn post was verkapt vragen of je naar Utrecht thuis gingquote:
en nu alleen het Bad nog ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tja.
Nu we het toch over vrouwendingen willen hebben: ik heb echt héééééérlijke badpotpourri gekocht bij de Action. Rozen, dennen en lavendel.
Maar waarom praat jij tegen mij alsof je het over een derde persoon hebt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
soms gebruik ik ze i.p.v. zij
[..]
mijn post was verkapt vragen of je naar Utrecht thuis ging
Oh echt? Ik heb een hele pleur Therme badspul gekregen voor m'n verjaardagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tja.
Nu we het toch over vrouwendingen willen hebben: ik heb echt héééééérlijke badpotpourri gekocht bij de Action. Rozen, dennen en lavendel.
omdat in spreektaal volgens mij 'zij' volgens mij vaak vervangen wordt door 'ze'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar waarom praat jij tegen mij alsof je het over een derde persoon hebt?
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
soms gebruik ik ze i.p.v. zij
[..]
mijn post was verkapt vragen of je naar Utrecht thuis ging
Zo klikt het wel, alsof je het tegen mij over iemand anders hebt, lees maar eens naquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat in spreektaal volgens mij 'zij' volgens mij vaak vervangen wordt door 'ze'dus het was niet bedoeld als derde persoon
Educatief, maar saai.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik niet snap? jij postte dat "Voetbal" toch?
[..]
Nathaliehoe was de raadsvergadering?
i know, maar zo was dus het niet bedoeldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo klikt het wel, alsof je het tegen mij over iemand anders hebt, lees maar eens na
wat heb je allemaal geleerd dan?quote:
Hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Astridvandaag iets beter te pas?
Sweetiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
He![]()
Wel iets beter ja gelukkig
en daar? hoe is het?
fijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
He![]()
Wel iets beter ja gelukkig
en daar? hoe is het?
Wat er allemaal gebeurd voordat er een nieuw beleid ontwikkeld wordt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
i know, maar zo was dus het niet bedoeld
[..]
wat heb je allemaal geleerd dan?
Ik kon wel scores resetten en reclames veranderen die tussendoor op het scherm kwamen maar gratis credits werkt niet geloof ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dan moet je om en om (Link - rechts) op dat photoplay logo klikken, krijg je zo'n scherm om een 'code' in te vullen, dan moet je de code invullen die op dat 'typenummer plaatje' staat, en dan heb je een X aantal gratis credits.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Justin, jij hebt echt een bazenverbinding
Byebyequote:
Enterquote:
Dat had ik bij schiphol in de buurt vorig jaar ook. Is dat nu ook al hier in de buurt? Aangezien je naar Ensche gaat?quote:
Al vaker wel internet in de trein gehad als ik in de trein tussen Amersfoort - Enschede zat, dus jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat had ik bij schiphol in de buurt vorig jaar ook. Is dat nu ook al hier in de buurt? Aangezien je naar Ensche gaat?
gewoon wat van zeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wordt er alleen gek van als mensen de regels van de stiltecoupe niet kennen
Ga niet voor niets in de stiltecoupe zitten
lochem is wel leukquote:
quote:
het probleem lost zich dus vanzelf opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De grootste herrieschopper is zojuist in Deventer uitgestapt, gelukkig
Nu de rest nog.. Zitten er nog 2 luidruchtig te praten. Maar die vrouw was toch wel heel extreem. Die schreeuwde door de telefoon in de hoop dat diegene de telefoon niet nodig had om haar te horen ofzo..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
het probleem lost zich dus vanzelf op
Da's fijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De grootste herrieschopper is zojuist in Deventer uitgestapt, gelukkig
echt, zulke mensenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu de rest nog.. Zitten er nog 2 luidruchtig te praten. Maar die vrouw was toch wel heel extreem. Die schreeuwde door de telefoon in de hoop dat diegene de telefoon niet nodig had om haar te horen ofzo..
dikke own door de tante van klein Daywalk3rtjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Da's fijn.
Toen ik nog een klein Daywalk3rtje was zat ik eens met mijn tante in de trein. Lekker railrunnen. En toen was er een man heel vals viool aan het spelen. Dus mijn tante pakt 5 gulden en loopt naar die man. Zo zegt ze "Ik geef je 5 gulden voor je vioolspel" Die man helemaal blij "Oh dat is aardig zegt hij" Zegt mijn tante "Moet je alleen nu wel stoppen en lessen nemen van dat geld"
Die blik van die manHij stopte trouwens wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
lang leve de autoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En leuk, we staan nog vast in Deventer wegens een klein technisch probleem
soms is het volgens mij in de normale coupé nog rustiger dan in de stiltecoupéquote:
tofquote:
Kak net afgelopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef Redbaron het volgende:
viel in de pauze enter binnen, dus de koffie heb ik ook weer gehad
en vmorge zelf al een halve liter gezet
btw SOAD op 3fm
Daarmee sta je inderdaad nooit in de filequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lang leve de auto
[..]
soms is het volgens mij in de normale coupé nog rustiger dan in de stiltecoupé
[..]
tof
In meedere cafetaria's paar jaar terug geprobeerd en werkte altijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kon wel scores resetten en reclames veranderen die tussendoor op het scherm kwamen maar gratis credits werkt niet geloof ik.
ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarmee sta je inderdaad nooit in de file
Selmaquote:
Oh ja? Eentje gepoogd ervoor te springen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ongeluk gebeurd @drienerlo? Lees net dat een trein een noodstop heeft moeten maken
waarvoor?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
In meedere cafetaria's paar jaar terug geprobeerd en werkte altijd.
Donders wat een politie in de binnenstad leek wel of er bom was ontploft ofzo.
Dat zeggen ze wel op twitter ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja? Eentje gepoogd ervoor te springen?
Weet je al iets van die hangman dan? Of hangwoman?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel op twitter ja.
Tegenstrijdige berichten. De een heeft het over een 15-jarige jongen, de ander over een 23-jarige.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet je al iets van die hangman dan? Of hangwoman?
Ja en ik hoorde een 38 jarige vrouw uit de Rosinnistraat. Komt vast nog wel aan 't licht. Mijn mams is nu naar de EmTe dus misschien straks meer nieuws.. Roddeltantes daar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tegenstrijdige berichten. De een heeft het over een 15-jarige jongen, de ander over een 23-jarige.
Niks op tubantia.nl ofzo.. Vreemd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja en ik hoorde een 38 jarige vrouw uit de Rosinnistraat. Komt vast nog wel aan 't licht. Mijn mams is nu naar de EmTe dus misschien straks meer nieuws.. Roddeltantes daar.
Waarom verbaast mij dat nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel op twitter ja.
Ja dat vroeg ik me ook al af, ik op Twitter kijken maar ook niets te vinden, zal wel 'toeval' zijn ofzo.quote:
Zelfmoord staat (bijna?) nooit in 't nieuws.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niks op tubantia.nl ofzo.. Vreemd.
Ik heb eigenlijk nog nooit in de krant zien staan dat iemand voor de trein is gesprongen. Of ik lees gewoon niet goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niks op tubantia.nl ofzo.. Vreemd.
Hmmm, ook niet in geval van een publiekelijke zelfmoord?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit in de krant zien staan dat iemand voor de trein is gesprongen. Of ik lees gewoon niet goed.
Ik heb het over voor de trein springen. Nog nooit in de krant zien staan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, ook niet in geval van een publiekelijke zelfmoord?
Zie je welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oorzaak
Tussen Hengelo en Enschede rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 17:00 uur verholpen.
mooi stomme plek dan, kan ook zon dul zijn die daar over probeert te steken ofzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja? Eentje gepoogd ervoor te springen?
En ik had het over je ophangen aan een brug aan een drukke wegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over voor de trein springen. Nog nooit in de krant zien staan.
Ik weet niet hoe het zit als iemand midden op Van Heek een mes langs de keel haalt. Dat zou de krant wel kunnen halen.
Sowieso voor de trein springen, klinkt kut maar hang je dan op. Kijk hoeveel mensen hier (onnodig) last van hebben.quote:
Treinen in Deventer hebben er ook last van ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sowieso voor de trein springen, klinkt kut maar hang je dan op. Kijk hoeveel mensen hier (onnodig) last van hebben.
Aan een brug ophangen is ook zoiets.. brug is wel 4 uur dichtgeweest denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sowieso voor de trein springen, klinkt kut maar hang je dan op. Kijk hoeveel mensen hier (onnodig) last van hebben.
staat iig niks in de krant.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En ik had het over je ophangen aan een brug aan een drukke weg
Hoe moest ik dat uit jouw post opmaken dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En ik had het over je ophangen aan een brug aan een drukke weg
Ik heb echt een hekel aan mensen die voor de trein springen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sorry, ik was wat onduidelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moest ik dat uit jouw post opmaken dan?
Maar, ik heb dat ophangen aan de brug ook niet in de krant zien staan. Maar zoals ik al zei, dat kan ook zijn omdat ik gewoon niet oplet op die dingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry, ik was wat onduidelijk
Ik zeg toch ook niet aan de brug, doe het thuis of in je achtertuin ofzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Aan een brug ophangen is ook zoiets.. brug is wel 4 uur dichtgeweest denk ik.
Beter nog, doe het helemaal nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet aan de brug, doe het thuis of in je achtertuin ofzo.
Niet mee eens, als iemand geen uitweg meer ziet heb ik er niets op tegen, maar probeer dan andere (vreemde) mensen zo min mogelijk te hinderen.quote:
Eens jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet mee eens, als iemand geen uitweg meer ziet heb ik er niets op tegen, maar probeer dan andere (vreemde) mensen zo min mogelijk te hinderen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet mee eens, als iemand geen uitweg meer ziet heb ik er niets op tegen, maar probeer dan andere (vreemde) mensen zo min mogelijk te hinderen.
* ReMcOrE is het daar ook mee eensquote:
wel grappige cd'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
VA_-_Hardstyle_The_Ultimate_Collection_2011_Volume_1-2CD-2011-HB!
quote:
doe niet echt aan cd's... heb nog wel iets van 30 vinyls die ik 'moet' downloaden, loop een beetje achterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Net uit, gedownload en klinkt idd best lekker.
Vinyls download ik nooit + dat die als je ze upload ook weinig downloads krijgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
doe niet echt aan cd's... heb nog wel iets van 30 vinyls die ik 'moet' downloaden, loop een beetje achter
vroegâh hield ik bijna alles bij qua cd's, vinyls en livesets maar nu boeit me dat weinig meer... dus ik houd het maar bij vinyls, elke dag ff spieken naar het nieuwe spul op 1gabbaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vinyls download ik nooit + dat die als je ze upload ook weinig downloads krijgen.
Lol 1gabba upload ik ook onder meer voor, goed initiatief die sitequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
vroegâh hield ik bijna alles bij qua cd's, vinyls en livesets maar nu boeit me dat weinig meer... dus ik houd het maar bij vinyls, elke dag ff spieken naar het nieuwe spul op 1gabba
upload je ook hardstyle dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol 1gabba upload ik ook onder meer voor, goed initiatief die site.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Alles op Metal/Klassiek/Nederlands na.
Oja en geen pr0n meer.
en wat is je nick daar? weet ik dat voortaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Alles op Metal/Klassiek/Nederlands na.
Oja en geen pr0n meer.
Sorry er zitten (bijna) geen 0day Metal groups op de FTP's waar ik zit + dat ik geen idee heb wat daar bekende artiesten zijnquote:
Niet, links worden gedumpt in een google group en dan door een aantal poster op 1gabba gezet, zelf verhaal voor sites als RLSlog enz.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
en wat is je nick daar? weet ik dat voortaan
nou, bij deze bedankt voor de vinyls die ik ooit binnen heb gehaald dankzij de upload van jou ;-)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet, links worden gedumpt in een google group en dan door een aantal poster op 1gabba gezet, zelf verhaal voor sites als RLSlog enz.
Haha jij dan bedankt voor het geld dat het opgeleverd heeftquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, bij deze bedankt voor de vinyls die ik ooit binnen heb gehaald dankzij de upload van jou ;-)
"geld dat het opgeleverd heeft"? leg uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Haha jij dan bedankt voor het geld dat het opgeleverd heeft.
Voor iedere download krijg je geld via de site's die ik gebruik (Fileserve & Kickload), kleine 150 euro / maand en het kost me nog geen 2 uur per week om weer releases uit de FTP te gooienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
"geld dat het opgeleverd heeft"? leg uit
graag gedaan dan maarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Voor iedere download krijg je geld via de site's die ik gebruik (Fileserve & Kickload), kleine 150 euro / maand en het kost me nog geen 2 uur per week om weer releases uit de FTP te gooien
Het betere big brother: http://heavenonearth.axe.nl
Een dikke villa met een heel aantal 'Axe Babes' die je 24/7 kunt volgen als reclamestuntquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:23 schreef ReMcOrE het volgende:
en kan het niet bekijken, wat is die site?
klinkt interessantquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Een dikke villa met een heel aantal 'Axe Babes' die je 24/7 kunt volgen als reclamestunt.
Toch niet, vanavond maar ff fitnessquote:
maar wat zijn die slotjes dan, daar kun je niet kijken? en gebeurd er wel eens wat bijzonders?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup, ze zijn nu aan het koken ofzo. En het zijn ook nog Nederlanders blijkbaar
.
Die slotjes kun je bekijken al je je registreert ofzo niet gedaan, geen idee, zag het toevallig op Twitter langs komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
maar wat zijn die slotjes dan, daar kun je niet kijken? en gebeurd er wel eens wat bijzonders?
bij mij zal het vanavond ook wel bier drinken wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef Mdrop het volgende:
Vanavond alleen even bier drinken in't Cafe dus alle tijd van de wereld hier
Hou je nou eens op over die katquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stamppot moos hier
nee, niet de kat
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hou je nou eens op over die kat
nee, nog niet gebeld en is maar tot 17.00 open; dus dat wordt ff niet watquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Heu
Zeg, Remco, had jij al naar FCT gebeld voor je CC?
mijn aanvraag is van 23 januari en ik heb nog steeds niks binnen
welke?quote:
van wie hej dat dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
@remco: wat is dat strategisch management ook een saai vak zeg!
Thx, uh, De Graaf ofzo-iets, blijkbaar al de eerste les gemistquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welke?en congratz
[..]
van wie hej dat dan?
ik heb net gebeld:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, nog niet gebeld en is maar tot 17.00 open; dus dat wordt ff niet wat
goeie zaakquote:
Grolschveste... Tuurlijk zitten ze aan de borrel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb net gebeld:
door de europese wedstrijden waren ze druk bij service & ticketing. Morgen gingen ze er mee bezig en maandag zouden ze meer weten. (zoiets)
Ze rondde het gesprek wel snel af, volgens mij zitten ze daar al aan de borrel
dus maandag maar weer bellen als ik dan nog niets heb.
De Graaf heb ik ook gehad voor dat vak; kerel leest gewoon voor uit het boekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Thx, uh, De Graaf ofzo-iets, blijkbaar al de eerste les gemist![]()
maar volgens mij gaat dat ook niet supermoeilijk worden.
thanks, weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb net gebeld:
door de europese wedstrijden waren ze druk bij service & ticketing. Morgen gingen ze er mee bezig en maandag zouden ze meer weten. (zoiets)
dus maandag maar weer bellen als ik dan nog niets heb.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Grolschveste... Tuurlijk zitten ze aan de borrel.
Dat deden ze vanmorgen ook alquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef rulerofdeath het volgende:
maandag wisten ze meer volgens Wouter, dus mijn nieuwe CC ga ik niet kunnen gebruikenquote:
Het is een ongeschreven regel dat daar niet over geschreven wordt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit in de krant zien staan dat iemand voor de trein is gesprongen. Of ik lees gewoon niet goed.
Dat heb ik ook gehoord ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Opgerot met die Mubarak.
Onze hangman is waarschijnlijk 1tje van 15 van Kelder uit de Vivaldi of Rossinistraat.
Hij is van Duitse afkomst en zijn moeder heeft vorig jaar haar leven al beïndigd.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Opgerot met die Mubarak.
Onze hangman is waarschijnlijk 1tje van 15 van Kelder uit de Vivaldi of Rossinistraat.
Hij is van Duitse afkomst en zijn moeder heeft vorig jaar haar leven al beïndigd.
hmmquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Opgerot met die Mubarak.
anaal?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:05 schreef ACT-F het volgende:
O ja, naar de kapper geweestIn natura betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |