Allure.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
lolquote:Geen foto's meer van mezelf aangezien er Fok!kers zijn die via foto's GPS data en shit achterhalen om me vervolgens te stalken.
Is maar een grapjequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Walgelijk. Iemand is dood en dan praat je er zo over. Waar is je respect, man.
een joch van 11 dat Dora kijkt? en dan:quote:
Wie praat er zo?quote:Ik ben zeer geschokt en verrast.
Dat was ik. Ik informeerde haar net over exif data. Gaat ze doen alsof er mensen stalkenquote:
Spiraaltje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
Chris, raadt eens wat mijn papa heeft gekocht voor mij
Degoe?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
Je hebt ook altijd mensen die het moeten verpesten he.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef fyah het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik informeerde haar net over exif data. Gaat ze doen alsof er mensen stalken
een raskat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
ik ben een soort serafijn voor haar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd mensen die het moeten verpesten he.
Zure wormpjes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
zure snoepjes.
wat hij nog niet weet is dat hij voor mij ook dit gaat kopen:
[ afbeelding ]
Als een dolfijn, ze vindt het dolfijn xDquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef fyah het volgende:
[..]
ik ben een soort serafijn voor haar.
Helemaal niet fijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef fyah het volgende:
[..]
ik ben een soort serafijn voor haar.
Ja, mooie vachtquote:
haha lolquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als een dolfijn, ze vindt het dolfijn xD
Het is je toch nog geluktquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:53 schreef Strandrove het volgende:
Ik ga weg, aangezien katten kankerbeesten zijn. Kan ik ook niets fout zeggen.
HHAHA LOL ZEGGEN DAT JE WEGGAAT OM VERKEERDE UITSPRAKEN TE VOORKOMEN MAAR HET DAN NOG VERPUTSEN WAT EEN HUMOR!!111!1111111!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:53 schreef Strandrove het volgende:
Ik ga weg, aangezien katten kankerbeesten zijn. Kan ik ook niets fout zeggen.
80 eurooooooooo is zeeee en mijn zusje wil haar ook.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
80 eurooooooooo is zeeee en mijn zusje wil haar ook.
quote:
Waar is die heen eigenlijk?quote:
ze ging dingen doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar is die heen eigenlijk?
Die heeft een huurmoordenaar achter zich aan van Lamon. Hij weet nu waar ze woont dankzij die exif-data en GPS en shit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar is die heen eigenlijk?
Maar wil je vader dat wel dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
80 eurooooooooo is zeeee en mijn zusje wil haar ook.
Dat zei Bonnie ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij hebt ook een mooie vacht.
Alsof hij wat te willen heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof hij wat te willen heeft.
Mocht het niet mogen en jullie hebben haar al gekocht mag je haar aan mij doneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mocht het niet mogen en jullie hebben haar al gekocht mag je haar aan mij doneren.
Dan ga ik haar wel zelf snel kopen.quote:
NEEquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga ik haar wel zelf snel kopen.
Oh.quote:
Ja. Ik ben een subje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Laat jij je de wet voorschrijven door bitches?
woensel represent jongequote:
Volgens mij bedoel je dit sarcastisch. Maakt niet uit, ik vond ze leuk. Mijn moeder moest ook wel lachen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, Dqod heeft me de luierfoto's gestuurd.
Mooie speen, ook.
pffquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef Mozy het volgende:
Volgens mij ben ik nog het meest straat van iedereen hier, ik kom minstens 3keer per week in hartje woensel ik word omringd door die niggers jonge wie wil me aanraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |