Half bloedje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef Madridista het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Ik ben wit maar ik word heel snel bruin
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Verkeerd geïnterpreteerd worden
Iets met Opa en een Jong kind ofzo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Nee t doet me denken aan doodshoofden
Hoe zou jij 'Leef om te leven' uitbeelden?
Alleen als die smat kk lelijk is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef Madridista het volgende:
Je krijgt toch een ban voor het posten van pics of hyves
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef Madridista het volgende:
Je krijgt toch een ban voor het posten van pics of hyves
Nee, ik bedoel meer iets feestachtigsquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:13 schreef Gridlok het volgende:
Of iemand die kut werk doet om zijn gezin te voeden, ik weet niet
Oh dus het hoeft niet diep te zijn ofzo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:14 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer iets feestachtigs
Gewoon levenNiet arbeiden om te leven. Niet leven om te arbeiden. Gewoon, leven om te leven
Nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh dus het hoeft niet diep te zijn ofzo?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef Gridlok het volgende:
Maybe een jongen die een meisje leert kennen op een feest en zo THE CYCLE OF LIFE voortzetten
ohhhh Ik dacht school opdracht hahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil het eigenlijk in het Latijn op m'n arm. Maar symbolisch kan misschien ook wel mooi zijn.
Zucht,quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ohhhh Ik dacht school opdracht haha
Je liet een tattoo zien, als ik dan wat vraag is t toch logisch dat t daar over gaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat ruiken, ehmmmm effe denken
haha nee, deze SC is nogal random.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Je liet een tattoo zien, als ik dan wat vraag is t toch logisch dat t daar over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |