En de NOS is nog lekker bezigquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:08 schreef Bartholomaeus het volgende:
EGYPTIAN INFORMATION MINISTER TELLS REUTERS THAT MUBARAK IS NOT STEPPING DOWN RT @BreakingNews
Twitter is echt handig. Heb het speciaal voor Egypte aangemaakt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Fuck it, ik ga ook maar een account aanmaken.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:08 schreef Bartholomaeus het volgende:
EGYPTIAN INFORMATION MINISTER TELLS REUTERS THAT MUBARAK IS NOT STEPPING DOWN RT @BreakingNews
NOS meldde dat ook hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En de NOS is nog lekker bezig
quote:EGYPTIAN INFORMATION MINISTER TELLS REUTERS THAT MUBARAK IS NOT STEPPING DOWN RT @BreakingNews
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet echt, geen enkel topic van vandaag in de top 50 van snelste topics:
quote:monasosh monasosh
Shit! What if he really steps down & takes wt him his bloody gang? We'll be back to normal life? But revolution is much more fun #Jan25
Idd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:10 schreef alors het volgende:
Nos staat bij mij op mute hoor, kan me niet voorstellen dat ze beter nieuws hebben dat AJE
En beter inzicht ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:10 schreef alors het volgende:
Nos staat bij mij op mute hoor, kan me niet voorstellen dat ze beter nieuws hebben dat AJE
Dat kan volkswoede betekenen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:08 schreef Bartholomaeus het volgende:
same, NOS loopt altijd hopeloos achter.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:10 schreef alors het volgende:
Morgen gingen ze toch naar het paleis marcheren?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kan volkswoede betekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |