En toch denk ik dat hij gek genoeg is om aan te blijven. Of hij de macht nou overdraagt of niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:35 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Kan, maar het leger heeft al beloofd dat de demonstranten hun eisen ingewilligd zullen worden, dus zodra hij met zo'n ridicule speech komt dan zullen ze ingrijpen. Enige opties zijn in mijn ogen, Mubarak negeert het verder compleet en gaat niet speechen, oh nu bevestigd dat hij wel gaat speechen.
Dan zie ik echt geen andere optie.
Dat dus...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:36 schreef yavanna het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kunnen ze er nog wel bang voor zijn, dat men hun blijdschap toch afreageerd na al die weken van protest.
..of toch op z'n minst een goed lijkende replica.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:36 schreef yavanna het volgende:
EgyptianTV: #Mubarak to address the nation tonight from the Presidential Palace in #Cairo. #Egypt #Jan25 #Tahrir
1, 2, 3, 24 uur?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:36 schreef yavanna het volgende:
Breaking Al Jazeera: Egypt State TV: President Mubarak will address the nation "within hours"
Zo'n kantoor is simpel na te maken. Als ik de films moet geloven, is er een kopie van de Oval Office in Air-Force-1quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
..of toch op z'n minst een goed lijkende replica.
Of niet live zoals ook voorheenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
..of toch op z'n minst een goed lijkende replica.
Ja, en in iedere Hollywood-studio. Ik zou er in ieder geval weinig uit af proberen te leiden, zeker als de staatstv het zegtquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo'n kantoor is simpel na te maken. Als ik de films moet geloven, is er een kopie van de Oval Office in Air-Force-1
"En nu zal Mubarak een speech geven vanaf Tahrir"quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, en in iedere Hollywood-studio. Ik zou er in ieder geval weinig uit af proberen te leiden, zeker als de staatstv het zegt
Drom & het geeft totaal geen zekerheid over zijn locatie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, en in iedere Hollywood-studio. Ik zou er in ieder geval weinig uit af proberen te leiden, zeker als de staatstv het zegt
'Zie je? Helemaal niemand.'quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"En nu zal Mubarak een speech geven vanaf Tahrir"
Zou wel een hele coole spin zijn van de situatie. Gewoon melden dat al die mensen daar staan omdat ze van hem houden & hij voor een green-screenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"En nu zal Mubarak een speech geven vanaf Tahrir"
je ziet het hem doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou wel een hele coole spin zijn van de situatie. Gewoon melden dat al die mensen daar staan omdat ze van hem houden & hij voor een green-screen
LoLquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou wel een hele coole spin zijn van de situatie. Gewoon melden dat al die mensen daar staan omdat ze van hem houden & hij voor een green-screen
Moebie wel jaquote:
Alle eisen worden ingewilligd, dus ze kunnen nu met wat nieuwe eisen komenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:41 schreef yavanna het volgende:
Protestors want release of political prisoners and lift of emergency law #egypt #jan25
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |