Nope, niet eens het geluid aan. Hij past er ook serieus maar nét op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl de het geluid aanstaat? Hehe, hij vindt het zeker lekker trillen.
Een tipi? Een Tipi-wan of een tipi-tent?
Ja vazen zijn voor veel kattenbezitters een probleem. Je kunt het beste rechthoekige vazen met een stevige bodem nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik niet, want als hij het doet zonder dat er een laagje water in de wasbak staat meurt het echt.
en bloemen kan ik ook niet neerzetten zit ie uit de vaas te drinken, dat vind ik niet zo erg maar hij is ook lomp heb al 2 vazen weg moeten gooien hij kwakt ze zo van tafel.
Die heb ik maandenlang als beltoon gehadquote:
Dan wens ik je alvast veel succes met het verbannen van je katten uit de slaapkamer. Ik weet niet of je de slaapkamerdeur altijd open hebt staan, maar ik denk dat je die dicht moet doen en dan nog zullen ze staan miauwen en krabben voor de deur.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef Juud79 het volgende:
Onze katten liggen in de vensterbank, daar is gewoon de helft van een voor hun, de andere helft staan wel planten. Ze hebben een fleecedekentje op de hoek vd eettafel en onze poes heeft een zacht mandje/bed, die staat aan de zuidkant van het huis in de zon en ze kan dan in de tuin kijken. Tot groot genoegen vanzelfsprekend.
Tegenwoordig gaan ze graag in de box, bed, kinderwagen, wieg. Of ook maar iets van ons ukje liggen, gekmakend zo nu en dan, aangezien we alle deuren telkens dicht moeten laten en niets van babyspul in de woonkamer kunnen laten liggen.
De plantenspuit staat al klaar en vanaf begin Mei gaan we ze maar trainen...![]()
Ze slapen nu ook nog geregeld aan het voeteneind, maar dat is dan ook afgelopen, das wel sneu, maar kan niet anders met het meisje bij ons op de kamer.
Ligt eraan, cash of pinnen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel koffers zal-ie nodig hebben voor 70 miljard dollar?
Hè dat is schrikken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jullie
En gelijk heeft hij, jullie hebben je maar aan te passen aan hem.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, niet eens het geluid aan. Hij past er ook serieus maar nét op.
Ik denk persoonlijk dat hij bezig is met een langzame overname van de hele woonkamer.
Dat is best herkenbaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik Hij zal naar alle waarschijnlijkheid blijven zitten of naar MAVO-4 moeten aan het eind van het jaar, maar zelfs
[..]
als hij naar MAVO-4 wilt heeft hij nog een paar verbeterpuntjes![]()
Maar zoals jij zei, we hebben al zoveel geprobeerd, streng, soft, straffen, belonen, het helpt allemaal niets. Dit is een verloren jaar, en we hopen op volgend jaar beter.
Joh, dat heeft hij vast allang weggesluisd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel koffers zal-ie nodig hebben voor 70 miljard dollar?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jullie
Ze ligt er ook echt als een Cleopatra bij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef Laysa het volgende:
Prinses Mina
En ja ze is heel gezellig![]()
[ afbeelding ]
Ze vindt ook dat ze Cleopatra isquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze ligt er ook echt als een Cleopatra bij.
hahahahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze vindt ook dat ze Cleopatra is
Je zat zeker in FB te SC-en?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zat ik in het verkeerde topic!
[..]
Ligt eraan, cash of pinnen?
In het Endemol topicquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zat zeker in FB te SC-en?
Dat doen ze de hele dag al.
Ik ben nogal gevormd door het lezen van de Donald Duck en ga er dus gewoon vanuit dat Hosni net als Dagobert een geldpakhuis heeftquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, dat heeft hij vast allang weggesluisd.
Waar hij ook dagelijks in zwomquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nogal gevormd door het lezen van de Donald Duck en ga er dus gewoon vanuit dat Hosni net als Dagobert een geldpakhuis heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |