Koren zijn tof. Maar R. Kelly. Gad-ver-dam-me, wat een glijer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister niet maar ik begrijp dat dit om R Kelly gaat?
Onbegrijpelijk, zulks een tof nummer, dat koor
ze waren toch bezig met een iPad-app om de cams te bedienen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
's Avonds moet de technicus van dienst of de producer het doen, en die vergeten dat waarschijnlijk nog weleens.
In zijn Vibe tijd was ie leuker ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Koren zijn tof. Maar R. Kelly. Gad-ver-dam-me, wat een glijer.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh ben jij die luisteraar?
[/standaard DJ grap]
Die clipjes vond ik leuker dan de huidige, toen was het nog lekker knullig, nu is het allemaal zo gelikt.,quote:
Zijn toch terug te luisteren ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
begreep ik nou goed dat de Muse-Resistance-special tijdens WIDM is???? Michiel! dat is de 2e albumspecial die ik ga missen en ze waren allebei van Muse
ja, maar dat is toch anders.....quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn toch terug te luisteren ?
Bij ons ook ja. Elke godganse dag If i Could turn back time (nee niet cherquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Super de boer draait altijd R. Kelly. Ben daar altijd in een recordtijd klaar met het doen van de boodschappen. Doen ze goed.
Wat er nu op is is ook al ingesproken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar dat is toch anders.....
en The Streets. fijne plaat!
wtf ?! die draaien ze dus ook bij de Super de boer, hiero !!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Bij ons ook ja. Elke godganse dag If i Could turn back time (nee niet cher)
ik weet het...maar tis toch andersquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat er nu op is is ook al ingesproken.
Wel logisch hoor, Jumbo en Super De Boer zullen wel dezelfde stations gebruiken, het is bijkans dezelfde winkel gewordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf ?! die draaien ze dus ook bij de Super de boer, hiero !!.
Jumbo? Dacht eigenlijk C1000quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wel logisch hoor, Jumbo en Super De Boer zullen wel dezelfde stations gebruiken, het is bijkans dezelfde winkel geworden
mja, het verbetert wel iets na sluitingstijd.. maar ideaal is het niet neequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jumbo? Dacht eigenlijk C1000. Hier in de buurt is een Super de boer trouwens SuperCoop geworden. Maaruh, je zal er maar werken... Elke dag dezelfde kud muziek moeten aanhoren. Vreselijk.
komt uit één van de EW mixenquote:
2x dus deze week.quote:donderdag 10-02-2011 03:56 Johan Tumble And Fall
zondag 06-02-2011 13:33 Johan Walking Away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |