Ik keek altijd in dat plaatje dat het niet meer doet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na 755 delen komen mensen nog steeds in het topic vragen wie er draait.
Er staat in de OP toch echt een link naar http://www.onzinradio.nl/rooster/
Je moet niet zoveel vertrouwen hebben in de ONZ users
Ja bbq is ermee bezig maar die heeft wat probs om het werkend te krijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik keek altijd in dat plaatje dat het niet meer doet.
Wel thuisquote:
HAHAHA SPOUWERRANGER IS EEN SCHOONMAAKTURKquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Sorry jongens. Ik had Lapo, maar alles zit hier onder de frisdrank, dus ik ben nogal druk met schoonmaken
Daarom heb ik het topic gewoon geopendquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Sorry jongens. Ik had Lapo, maar alles zit hier onder de frisdrank, dus ik ben nogal druk met schoonmaken
Er moet wel wat anders in eigenlijk:quote:
nieuw:quote:Project van Koelkast
Koelkast is bezig met een betaversie van een nieuwe requestbak. Als jij een plaatje request staat hij automatisch in de requestlijst, als het goed is is hij vrijdag afgerond, Meer vragen over dit kan je natuurlijk kwijt in Koelkast's DMbox of PMbox
1 2 3 4 | Draakje - de verzoekjesmachine Regelmatig zie je op het [url=http://www.onzinradio.nl/rooster/]rooster[/url] "Draakje" ingeroosterd staan. Dit is de verzoekjesautomaat. Je kunt zelf verzoekjes aanvragen als deze draait, hoe en wat hoor je, want het wordt omgeroepen, of vraag een van de anderen via PM/DM. De link niet plaatsen, om 'spam' te voorkomen. Er zijn nog wel donaties nodig voor Draakje! Momenteel is er 30 van de 219 euro binnen. Meer informatie en hoe en wat vind je op de verzoekpagina van Draakje. |
Wat moet ik dan doen, laten liggen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HAHAHA SPOUWERRANGER IS EEN SCHOONMAAKTURK
Dank jequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom heb ik het topic gewoon geopend
In verband met het inkorten van alles heb ik 't vooralsnog helemaal weg gelaten, en wil ik jouw url straks plaatsen bij de gewone requestlink.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moet wel wat anders in eigenlijk:
oud
[..]
nieuw:
[ code verwijderd ]
eens!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
Vrouwelijke DJ kan wel eventjes wat digitaals uitproberen. kleren uit, webcam aan.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
(kon 'm in het vorige topic niet meer editen)
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
• Hier kun je luisteren naar ONZ radio: http://www.onzinradio.nl/tunein
• Klik hier voor de officiële website
Over Radio Onzin
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2011. Een historische dag!
Een maand later zijn we inmiddels uitgegroeid tot een heus radiostation met veel vaste en losse dj's en zelfs non-stop muziek als er niemand draait. Er zijn verschillende DJ's op Radio Onzin die allemaal een eigen draaistijl hebben. Wie wanneer te horen is vind je terug in het uitzendrooster / draaischema. Tijdens de non-stop momenten schiet Draakje te hulp en draait alle verzoekjes! Deze kun je overigens hier aanvragen.
Kan ik ook draaien?
Jazeker! Kijk daarvoor op de wiki, waar je alle informatie terug kan vinden.
Monsterhit
De eerste officiële monsterhit is: Dingetje - Kale Kano.
Géén slowchat
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom!
Aankondigingen
We zoeken een vrouwelijke dj!
PS: LAPO? Open het volgende topic via de 'nieuw-topic'-knop en vergeet niet het topicnummer +1 te doen.
De laatste versie van deze OP staat altijd op: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=op
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Over Radio Onzin
Een maand later zijn we inmiddels uitgegroeid tot een heus radiostation met veel vaste en losse dj's en zelfs non-stop muziek als er niemand draait. Er zijn verschillende DJ's op Radio Onzin die allemaal een eigen draaistijl hebben. Wie wanneer te horen is vind je terug in het uitzendrooster / draaischema. Tijdens de non-stop momenten schiet Draakje te hulp en draait alle verzoekjes! Deze kun je overigens hier aanvragen.
Kan ik ook draaien?
Monsterhit
Géén slowchat
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom!
Aankondigingen
PS: LAPO? Open het volgende topic via de 'nieuw-topic'-knop en vergeet niet het topicnummer +1 te doen.
De laatste versie van deze OP staat altijd op: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=op
.quote:wanneer te horen is vind je terug in het uitzendrooster / draaischema. Tijdens de non-stop momenten schiet Draakje te hulp en draait alle verzoekjes! Deze kun je overigens hier aanvragen
Lengte is goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Over Radio Onzin
Kan ik ook draaien?
Monsterhit
Géén slowchat
Aankondigingen
Weet je wel dat die site min of meer uitgeschakeld is als draakje NIET draait? Dus dat NIEMAND er dan op kan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:32 schreef mash_ het volgende:
Ik wilde doneren maar ik kan er niet meer op.
hontquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:34 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb wel zo een pot met as van onze hont man
Dit was 1 keer grappig man...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:34 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb wel zo een pot met as van onze hont man
Weetje dat ik het verscheel weet, omdat ik met ander ip adres er wel op kom.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je wel dat die site min of meer uitgeschakeld is als draakje NIET draait? Dus dat NIEMAND er dan op kan?
Dan klopt het nog niet.quote:
Je lult uit je nekquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Weetje dat ik het verscheel weet, omdat ik met ander ip adres er wel op kom.
Ik heb net een mooi stuk geplaatst.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan klopt het nog niet.
Nu lijkt het alsof de requestpage de verzoekjes van draakje doet!
Klopt, heb ik even zo tijdelijk neergezet, ga ik nu weer aanpassen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan klopt het nog niet.
Nu lijkt het alsof de requestpage de verzoekjes van draakje doet!
1 2 3 4 | Draakje - de verzoekjesmachine Regelmatig zie je op het [url=http://www.onzinradio.nl/rooster/]rooster[/url] "Draakje" ingeroosterd staan. Dit is de verzoekjesautomaat. Je kunt zelf verzoekjes aanvragen als deze draait, hoe en wat hoor je, want het wordt omgeroepen, of vraag een van de anderen via PM/DM. De link niet plaatsen, om 'spam' te voorkomen. Er zijn nog wel donaties nodig voor Draakje! Momenteel is er 30 van de 219 euro binnen. Meer informatie en hoe en wat vind je op de verzoekpagina van Draakje. |
quote:
Ik lees geen codes. Ik doe niet aan opzij scrollenquote:
Ik ben je zat. Ik ga je negeren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef mash_ het volgende:
[..]grapjas:
Deze pagina bestaat niet. komt er te staan op dit moment. Als ik er op een ander ip adres op zit kan ik er gewoon in hoor.
Omdat ik de waarheid spreek? wil je screenshots?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben je zat. Ik ga je negeren.
Omdat ik je gezuig zat ben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Omdat ik de waarheid spreek? wil je screenshots?
URL wordt niet geplaatstquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
In verband met het inkorten van alles heb ik 't vooralsnog helemaal weg gelaten, en wil ik jouw url straks plaatsen bij de gewone requestlink.
He? wtf?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik je gezuig zat ben.
En zelfs al heb je een blok op die site. Ik heb gehoord wat jij hebt gedaan en je mag gvd blij zijn dat er nog geen banaanvraag voor je ligt bij de FA's hier geloof ik
Drugs are bad m'kayquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fris, fruitig en iets meer mens voelend ben ik back
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fris, fruitig en iets meer mens voelend ben ik back
ik zag een keer iemand die had een fucking oerwoud daar man. in de supermarkt. FUCKING SMERIGquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef Lama443 het volgende:
haar tussen je bilnaad is bewijs van mannelijkheid,
hallon btw
gellowquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef Lama443 het volgende:
haar tussen je bilnaad is bewijs van mannelijkheid,
hallon btw
hoe doe je eigenlijk een halve keerquote:
Jizz in da pants?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe doe je eigenlijk een halve keer
Tussen haar bilnaad proppen en een slag voor je harses krijgen. Dus net niet, maar wel dichtbijquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe doe je eigenlijk een halve keer
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tussen haar bilnaad proppen en een slag voor je harses krijgen. Dus net niet, maar wel dichtbij
ook een zeer waarschijnlijke optiequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
ik dacht al..... kleren uit.. zij ziet um.. en and
um
doen we maar niet
datquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ook een zeer waarschijnlijke optie
Geef mij maar een lijst.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik wil nog un uurtje sex muzak un keer horen.. gewoon alles draaien wat met sex te maken heeft
![]()
![]()
Heb je echt je nichtje willen aanduwen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
Die halve was de enige keer mang!
Ik niet hoor, dragems heeft het een halve keer gedaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heb je echt je nichtje willen aanduwen?
aaah neej manquote:
hahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
Ah dragems vertienvoudigt, dus heeft hij 5x homosex gehad
wees blij, hij doet het maar halfjesquote:
oh. Dragems. Bij hem verbaast 't me minder als bij jou.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik niet hoor, dragems heeft het een halve keer gedaan.
Jij magquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik masturbeer ook op jou
en bedanktquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
oh. Dragems. Bij hem verbaast 't me minder als bij jou.
ik fab mezelf wel met meisje doe ik andere dingenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
OEH!![]()
Dragems wil niet gefapt worden door meisjes, ikke wel
Wanneer ben je hier?
Vingeren doe je ook niet aan. Voorspelverprutserquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef dragems het volgende:
[..]
ik fab mezelf wel met meisje doe ik andere dingen
touwtje springen en knikkeren?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef dragems het volgende:
[..]
Je wil neit dat vrouwen je fappen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef dragems het volgende:
[..]
dragems, what?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vingeren doe je ook niet aan. Voorspelverprutser
Fabben![]()
Vanavond.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
OEH!![]()
Dragems wil niet gefapt worden door meisjes, ikke wel
Wanneer ben je hier?
tryciclequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niiiiiiice
Ik bel je moeder wel dat je bij Popje slaapt
ik ben linksquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Je wil neit dat vrouwen je fappen?
Ja, ze zijn slechter dan je goede ouwe rechterhand, maar, om nou te zeggen dat ze het niet mogen..
Niemand die even wat terug zegt.quote:
solly.. lette niet op... Hartelijk Welkom!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Niemand die even wat terug zegt.![]()
![]()
Even op het rooster kijken, wat er vanavond allemaal gedraaid gaat worden.
WAZZAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
solly.. lette niet op... Hartelijk Welkom!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gezellig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niiiiiiice
Ik bel je moeder wel dat je bij Popje slaapt
Immer gerade aus, dan kom je er vanzelfquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is goed, stuur me maar een adres.
Heus niet, dan loop ik de zee in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Immer gerade aus, dan kom je er vanzelf
quote:
Ewa mattiequote:
Dr games? leuke Usernamequote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Drgames is Orc, rretorische vraag
psssssssssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
psssssssssssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
huh door dit nummer te draaien? die is gewoon gaafquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef djkoelkast het volgende:
Dragems, zelfrespect ok, maar nu credit je jezelf zo veel dat het vies wordt
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Oh, ben je neit in staat om een woord te herkennen zonder de middelste letters te zien! oh! Dat is een teken van autismequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
psssssssssssstIk zit op 7xxxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]Hier hoef je niet trots op te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
[..]Ik heb ben de 11,000 12,000 al gepasseerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Wat de fuck, ik ging kijken, blijkt dat ik hier al een jaar zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je zei dat het over jou ging.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:07 schreef dragems het volgende:
[..]
huh door dit nummer te draaien? die is gewoon gaaf
Ckers welquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hier hoef je niet trots op te zijn
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hier hoef je niet trots op te zijn
ZE IS GEEN HOER.quote:
Het is spamslet en geen spamhoerquote:
Geile dichtslet die je er bentquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het is spamslet en geen spamhoer![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Geile dichtslet die je er bent
Daar komen ze allemaal in voorquote:
Nu al?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
ik ga eten doei schatjes
quote:
Die bedoelde hij niet tochquote:
Ik kan die show niet meer zien ivm trauma's tijdens het kijken ervan.quote:
Nee, maar heeft wel rood haar!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Die bedoelde hij niet toch
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dragems heeft al 1 chick gehosseld, een one night stand
en al 16 keer sex gehad...
nu weten we ook hoe je hond is overleden
Bahquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
nu weten we ook hoe je hond is overleden
FTFY.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
nu weten we ook hoe je hont is overleden
Ik heb niets tegen coldplay, ik ken het trouwens amper.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
DJKoelkast is het type dat vlekken in zijn nek krijgt van Coldplay.
Oké, beantwoord mijn vraag maar niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Dragems gore paardelul dat je er rondloopt!!
1) ik zou jou niet neuken al gaf men me goud en geld toe
2) 1x was al niet leuk en nu moet je het nog een 2x keer on air roepen ook
3) mijn zoon luistert regelmatig mee he. Nu mag ik het kind gaan uitleggen waarom de dj rondbazuint dat zn moeder aids heeft
4)![]()
Zou je me aub willen terug pmen. Dank u.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
3) mijn zoon luistert regelmatig mee he. Nu mag ik het kind gaan uitleggen waarom de dj rondbazuint dat zn moeder aids heeft
4)![]()
Kom je hier passen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:24 schreef sharr het volgende:
H&M bestelling gedaan
* sharr is blij
asos.com is beter.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:24 schreef sharr het volgende:
H&M bestelling gedaan
* sharr is blij
Zal ik ook even naar popje doorsturenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal ik ook even naar popje doorsturenWhehe dat van dat no soul heb ik al teruggenomen, maar ik ga nu toch echt zeggen dat jij geen geweten hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is ook onz radioquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
4)![]()
Heil Monoquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:26 schreef Monopoly het volgende:
De Grote Leider is weder gekeerd!
All rise!
Wie?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:26 schreef Monopoly het volgende:
All rise!
Ik had laatst een paar schoenen uit Engeland besteld, binnen 2 dagen waren ze binnen. Viel me behoorlijk mee.quote:
Ja, goedenavond mensen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:26 schreef Monopoly het volgende:
All rise!
Een kind van 12 weet alleen dat aids dodelijk is en dat iemand roept dat zn moeder dat heeftquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:26 schreef dragems het volgende:
[..]
het is ook onz radio![]()
moet je ook uitleggen waarom je epische tieten hebt?
Klopt, het gaat best snel!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:27 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik had laatst een paar schoenen uit Engeland besteld, binnen 2 dagen waren ze binnen. Viel me behoorlijk mee.
Ik was er al hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:26 schreef Monopoly het volgende:
All rise!
Was trouwens niet van Asos.com, heb daar een keer een jas besteld, duurde anderhalve week.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Klopt, het gaat best snel!Ik heb er nog nooit besteld maar het zijn wel geweldige dingen daar
Denken dat ik dat kanquote:
quote:
Devine intervention.quote:Ik wil geen sex met hu- op dit moment is er geen DJ verbonden met de server
Dat is minderquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Was trouwens niet van Asos.com, heb daar een keer een jas besteld, duurde anderhalve week.
Dat zou ik dus nooit doen he.quote:
Nitroes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nitrouz, spreek je toch uit als "Naitrouz" en niet "Noitrouz"?
Hoe dan?quote:
Volgens hemzelf is het zelfs "nietroes".quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nitrouz, spreek je toch uit als "Naitrouz" en niet "Noitrouz"?
bij flatspot.com, een paar Supra schoenen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is minderWaar was het twee dagen dan?
Top!quote:
atwtquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik zit atwt te kijken en luister maar half naar dat halfbakken excuus van die dragems
yum yumquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:33 schreef sharr het volgende:
florence + the machine
roodharige chick
Op donderdag 27 januari 2011 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:quote:
Hij gaat on air vertellen dat ie aids van mij heeft gekregenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Op donderdag 27 januari 2011 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Dire StraitsIk hou van de Dj
Wat kan er toch veel veranderen in twee weken
sorry maar dat was geen excuusquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gaat on air vertellen dat ie aids van mij heeft gekregen![]()
Sorry vind ik te ver gaan en dan nog zo'n halfbakken excuus ook nee
Moet kunnen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gaat on air vertellen dat ie aids van mij heeft gekregen![]()
Sorry vind ik te ver gaan en dan nog zo'n halfbakken excuus ook nee
Soms loop ik tegen mijn hond op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
Godver, ik gaf perongeluk keihard m'n hond een knietje toen ik opstond
arme hondquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
Ik trap de poes wel eensquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
jij moet dat dus ook ff doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Oh, de dj bepaalt tegenwoordig wie er vragen moet sturen?
Moet kunnen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Oh, de dj bepaalt tegenwoordig wie er vragen moet sturen?
Ja dat ook, dat was nu ook alleen ook nog een knietje en ik viel over d'r heenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Soms loop ik tegen mijn hond op.
doe maar gewoon ffquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar ik ga over 30 seconden eten, vriend
Gewoon zeggen dat het niet je eten is, vriend.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar ik ga over 30 seconden eten, vriend
En nu is ze dood?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja dat ook, dat was nu ook alleen ook nog een knietje en ik viel over d'r heen
Moet kunnen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja dat ook, dat was nu ook alleen ook nog een knietje en ik viel over d'r heen
ga jij ook ff vragen sturenquote:
en nieuwe vragen sturenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh, laat mij het volgende topique openen, dan kan ik de nieuwe OP erin zetten.
Zet je hem even in de wiki?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik wil.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |