Ik keek altijd in dat plaatje dat het niet meer doet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na 755 delen komen mensen nog steeds in het topic vragen wie er draait.
Er staat in de OP toch echt een link naar http://www.onzinradio.nl/rooster/
Je moet niet zoveel vertrouwen hebben in de ONZ users
Ja bbq is ermee bezig maar die heeft wat probs om het werkend te krijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik keek altijd in dat plaatje dat het niet meer doet.
Wel thuisquote:
HAHAHA SPOUWERRANGER IS EEN SCHOONMAAKTURKquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Sorry jongens. Ik had Lapo, maar alles zit hier onder de frisdrank, dus ik ben nogal druk met schoonmaken
Daarom heb ik het topic gewoon geopendquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Sorry jongens. Ik had Lapo, maar alles zit hier onder de frisdrank, dus ik ben nogal druk met schoonmaken
Er moet wel wat anders in eigenlijk:quote:
nieuw:quote:Project van Koelkast
Koelkast is bezig met een betaversie van een nieuwe requestbak. Als jij een plaatje request staat hij automatisch in de requestlijst, als het goed is is hij vrijdag afgerond, Meer vragen over dit kan je natuurlijk kwijt in Koelkast's DMbox of PMbox
1 2 3 4 | Draakje - de verzoekjesmachine Regelmatig zie je op het [url=http://www.onzinradio.nl/rooster/]rooster[/url] "Draakje" ingeroosterd staan. Dit is de verzoekjesautomaat. Je kunt zelf verzoekjes aanvragen als deze draait, hoe en wat hoor je, want het wordt omgeroepen, of vraag een van de anderen via PM/DM. De link niet plaatsen, om 'spam' te voorkomen. Er zijn nog wel donaties nodig voor Draakje! Momenteel is er 30 van de 219 euro binnen. Meer informatie en hoe en wat vind je op de verzoekpagina van Draakje. |
Wat moet ik dan doen, laten liggen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HAHAHA SPOUWERRANGER IS EEN SCHOONMAAKTURK
Dank jequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom heb ik het topic gewoon geopend
In verband met het inkorten van alles heb ik 't vooralsnog helemaal weg gelaten, en wil ik jouw url straks plaatsen bij de gewone requestlink.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moet wel wat anders in eigenlijk:
oud
[..]
nieuw:
[ code verwijderd ]
eens!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
Vrouwelijke DJ kan wel eventjes wat digitaals uitproberen. kleren uit, webcam aan.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
(kon 'm in het vorige topic niet meer editen)
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
• Hier kun je luisteren naar ONZ radio: http://www.onzinradio.nl/tunein
• Klik hier voor de officiële website
Over Radio Onzin
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2011. Een historische dag!
Een maand later zijn we inmiddels uitgegroeid tot een heus radiostation met veel vaste en losse dj's en zelfs non-stop muziek als er niemand draait. Er zijn verschillende DJ's op Radio Onzin die allemaal een eigen draaistijl hebben. Wie wanneer te horen is vind je terug in het uitzendrooster / draaischema. Tijdens de non-stop momenten schiet Draakje te hulp en draait alle verzoekjes! Deze kun je overigens hier aanvragen.
Kan ik ook draaien?
Jazeker! Kijk daarvoor op de wiki, waar je alle informatie terug kan vinden.
Monsterhit
De eerste officiële monsterhit is: Dingetje - Kale Kano.
Géén slowchat
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom!
Aankondigingen
We zoeken een vrouwelijke dj!
PS: LAPO? Open het volgende topic via de 'nieuw-topic'-knop en vergeet niet het topicnummer +1 te doen.
De laatste versie van deze OP staat altijd op: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=op
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Over Radio Onzin
Een maand later zijn we inmiddels uitgegroeid tot een heus radiostation met veel vaste en losse dj's en zelfs non-stop muziek als er niemand draait. Er zijn verschillende DJ's op Radio Onzin die allemaal een eigen draaistijl hebben. Wie wanneer te horen is vind je terug in het uitzendrooster / draaischema. Tijdens de non-stop momenten schiet Draakje te hulp en draait alle verzoekjes! Deze kun je overigens hier aanvragen.
Kan ik ook draaien?
Monsterhit
Géén slowchat
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom!
Aankondigingen
PS: LAPO? Open het volgende topic via de 'nieuw-topic'-knop en vergeet niet het topicnummer +1 te doen.
De laatste versie van deze OP staat altijd op: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=op
.quote:wanneer te horen is vind je terug in het uitzendrooster / draaischema. Tijdens de non-stop momenten schiet Draakje te hulp en draait alle verzoekjes! Deze kun je overigens hier aanvragen
Lengte is goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Over Radio Onzin
Kan ik ook draaien?
Monsterhit
Géén slowchat
Aankondigingen
Weet je wel dat die site min of meer uitgeschakeld is als draakje NIET draait? Dus dat NIEMAND er dan op kan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:32 schreef mash_ het volgende:
Ik wilde doneren maar ik kan er niet meer op.
hontquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:34 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb wel zo een pot met as van onze hont man
Dit was 1 keer grappig man...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:34 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb wel zo een pot met as van onze hont man
Weetje dat ik het verscheel weet, omdat ik met ander ip adres er wel op kom.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je wel dat die site min of meer uitgeschakeld is als draakje NIET draait? Dus dat NIEMAND er dan op kan?
Dan klopt het nog niet.quote:
Je lult uit je nekquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Weetje dat ik het verscheel weet, omdat ik met ander ip adres er wel op kom.
Ik heb net een mooi stuk geplaatst.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan klopt het nog niet.
Nu lijkt het alsof de requestpage de verzoekjes van draakje doet!
Klopt, heb ik even zo tijdelijk neergezet, ga ik nu weer aanpassen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan klopt het nog niet.
Nu lijkt het alsof de requestpage de verzoekjes van draakje doet!
1 2 3 4 | Draakje - de verzoekjesmachine Regelmatig zie je op het [url=http://www.onzinradio.nl/rooster/]rooster[/url] "Draakje" ingeroosterd staan. Dit is de verzoekjesautomaat. Je kunt zelf verzoekjes aanvragen als deze draait, hoe en wat hoor je, want het wordt omgeroepen, of vraag een van de anderen via PM/DM. De link niet plaatsen, om 'spam' te voorkomen. Er zijn nog wel donaties nodig voor Draakje! Momenteel is er 30 van de 219 euro binnen. Meer informatie en hoe en wat vind je op de verzoekpagina van Draakje. |
quote:
Ik lees geen codes. Ik doe niet aan opzij scrollenquote:
Ik ben je zat. Ik ga je negeren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef mash_ het volgende:
[..]grapjas:
Deze pagina bestaat niet. komt er te staan op dit moment. Als ik er op een ander ip adres op zit kan ik er gewoon in hoor.
Omdat ik de waarheid spreek? wil je screenshots?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben je zat. Ik ga je negeren.
Omdat ik je gezuig zat ben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Omdat ik de waarheid spreek? wil je screenshots?
URL wordt niet geplaatstquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
In verband met het inkorten van alles heb ik 't vooralsnog helemaal weg gelaten, en wil ik jouw url straks plaatsen bij de gewone requestlink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |