abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:41:25 #151
334441 Cazano
hoofd, schouders, knie...
pi_94230185
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

ahhh die laatste, dat vind een van de katten hier ook zo leuk. Gaat ie liggen chillen onder het dekbed! O+
jaa doen ze hier ook al te graag, is lekker warm hè :D
pi_94232358
haha, als hij de kans krijgt gaat ie er altijd helemaal onder liggen met kop en al. Dus nu heb ik maar een sprei over het bed gelegd zodat dat niet meer gaat, want ben anders bang dat hij geen lucht meer krijgt :@
pi_94248698
dit doet ze wel vaker... :')









ze zit daar gewoon te ''tortelen'' ..beetje aandachtig mauwen en uitlokken naar de andere katten _O-
pi_94250382
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef deadly_kiss het volgende:
dit doet ze wel vaker... :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ze zit daar gewoon te ''tortelen'' ..beetje aandachtig mauwen en uitlokken naar de andere katten _O-
Dat ze daar zo goed kan blijven zitten zeg :o die van mij zouden er zeker weten vanaf kukelen, die vallen nog van een tafel af :')
pi_94252306
zij is de kleinste en lichtste.. die andere bulldozers hoeven het niet te proberen :P

lekker chillen 8)7

pi_94283240
Onze dEUS is ook een klimmer, hij gaat ook altijd zitten piepen (hij wordt bijna 6 jaar maar kan nog steeds niet miauwen) dat we hem moeten optillen voor de deuren en richeltjes waar hij zelf niet op kan.

Wanneer de deur van de wc open staat dan kan hij er via een tafeltje in de gang op springen. Helaas gaat de deur dicht vanwege de impact als hij er op landt en dan bonkt hij met z'n koppie tegen het paneel boven de deur. maar dat maakt blijkbaar niet uit, hij blijft het doen.



En dan inderdaad allerlei toeren uit gaan halen;



Of zoals hier op het randje van de inbouwkasten;





Op de keukenkastjes;



Hier was hij heel boos op mij omdat ik hem niet hielp, hij wilde altijd al eens op dat bruine randje van het verlaagde plafond klimmen maar die rand is 2 cm breed dus dat gaat niet. Omdat ik er een sticker had geplakt was hij er ineens van overtuigd dat het wél kon, hij zag die poes het toch ook doen ! Hij heeft de rest van de middag daar op de verwarming zitten blèren dat hij ook op dat randje moest. Helaas ben ik de filmpjes daarvan kwijtgeraakt in een computercrash.

  Moderator vrijdag 18 maart 2011 @ 11:31:39 #157
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_94283549
Ze zitten graag hoog he? :D Hier ook, vooral Hummer :Y

Wij hebben destijds 'Edjes' voor ze gekocht en dat zijn hier dan ook de favoriete slaapplekjes.







En dan zit je op de bank en kijkt omhoog...

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_94284205
Mooie foto's van deus en dodge en hummer
Onze Rossi is motorisch niet zo sterk die valt nog uit de krabpaal. Fire is wel echt een klimmer
pi_94290371
Ik wilde ook even onze katten, Lenny en Amy showen O+

Lenny is een zwarte exotic (en lastig fotograferen }:| )



Amy is een lapjeskatje met een ragdoll vader. Eerst moest Amy niets van Lenny hebben, maar nu zijn ze wel maatjes :)



Hier is het ook verdeeld wat handigheid betreft. Amy komt overal op als ze wil, Lenny heeft daar moeite mee. Hij kan op de kast komen (via de krabpaal) maar moet wel altijd eerst zeker weten dat hij de afstand goed in heeft geschat :')
Laatst zat er trouwens een reiger in de tuin op het moment dat ik van mn werk kwam en meneer en mevrouw zaten allebei voor de deur te loeren.
Toen ze naar buiten mocht, ging Amy meteen snuffelen waar de reiger had gezeten en toen mn dochter een onverwachte beweging maakte, schoot ze omhoog en rende weg :')
Lenny blijft meestal bij de deur zitten, dat is meer een rondkijker dan een rondrenner. Zo ziet hij er ook wel uit vind ik :+
Al weegt Amy dan weer meer volgens de weegschaal bij de DA, zou je niet zeggen als je ze ziet...
compact en kleverig.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 16:10:26 #160
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_94294879
Mooie fotos allemaal weer

En ragdolls: mijn droomkatten <3 :)
a spiritual person is a strong person who feels deep emotions
pi_94305517
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:31 schreef senesta het volgende:
Ze zitten graag hoog he? :D Hier ook, vooral Hummer :Y

Wij hebben destijds 'Edjes' voor ze gekocht en dat zijn hier dan ook de favoriete slaapplekjes.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dan zit je op de bank en kijkt omhoog...

[ afbeelding ]
wat een leuke hangmandjes :D
waar heb je die vandaan?!
ik kom niet verder dan zitzakken in de krabpaal of hangmandjes voor de verwarming, maar mijn vitrage hangt tot aan de grond dus dat werkt niet :P
  Moderator vrijdag 18 maart 2011 @ 21:39:33 #162
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_94311894
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:02 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

wat een leuke hangmandjes :D
waar heb je die vandaan?!
ik kom niet verder dan zitzakken in de krabpaal of hangmandjes voor de verwarming, maar mijn vitrage hangt tot aan de grond dus dat werkt niet :P
Er is een cattery waarvan de man deze slaapplekken zelf maakt en we hebben ze destijds besteld daar. Je ziet ze nu ook wel in sommige winkels of online maar die zijn lang zo mooi en stevig niet. Hier hebben we ze besteld: http://www.groovycoons.nl/pagina20.html
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_94389545



mijn halve persje :)
pi_94393595
Ooh die Edjes zijn echt heel gaaf, wat heb jij ervoor betaald destijds?
I had a signature once. It was awful.
pi_94396041
Wat knap dat jullie katten zo balanceren op de deur. Billy klimt weleens op de deur, maar gaat er dan aan de andere kant weer af. Hij gaat zeker niet balanceren haha.

Ik zie hier allemaal mooie katten voorbij komen. Ik zag mooie ragdolls en lapjeskatten. Het halve persje van dan1lv is ook lief. Hoe oud is ze?

Hier heb ik wat nieuwere foto's van mijn katten.

Sammy en Billy. Ze liggen wel vaker bij elkaar, maar dit was wel erg extreem dus heb ik er maar een foto (stuk of 10 :@ ) van gemaakt


Billy is irritant





Minous

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_94396445
chuck is nu 2,5 jaar zo uit mijn hoofd :)
mooie beestjes heb je *O*
pi_94397024
Is het een kater? haha. Ik dacht dat het een vrouwtje was. Ik ben zo slecht in geslacht gokken,
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_94397337
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:20 schreef WinnieWana het volgende:
Is het een kater? haha. Ik dacht dat het een vrouwtje was. Ik ben zo slecht in geslacht gokken,
het is een vrouwtje, alleen heet ze chuck, omdat ik dacht dat ze een mannetje was, maar later bij de DA bleek dat niet zo te zijn, maar om dan nog van naam te veranderen _O-
pi_94421622
Dan zat ik toch goed en Chuck kan ook best voor een poes :D

En omdat dit een fototopic is. Foto's!



Wat?


Mag dit niet :?


Sammy heeft een nieuwe favoriete plek, bovenop de kast in een draagmandje kan hij alles zien
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_94421746


Dexter ligt lekker te chillen in de nieuwe katten reismand (nouja.. tas.)
pi_94472579
Dit kan toch niet lekker liggen?
(de radiator was lauw)

pi_94551139
catit foodmaze gekocht, vooralsnog is de doos interessanter :')



  donderdag 24 maart 2011 @ 15:18:21 #173
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_94556613
Haha, die doosfoto's :D aandacht voor dozen, maar de mooie dingen die er in horen worden met rust gelaten :P Dat is hier ook zo.

Ik doe hier ook maar even mee met een foto van één van de drie.



Ze was vandaag zo strontvervelend.. haalde ze vandaag dit koppie maar weer uit de kast.
pi_94606111

Fire

Want Fire kan kan ik ook denkt Rossi
  Moderator vrijdag 25 maart 2011 @ 17:28:23 #175
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_94606784
Ze zijn prachtig en ze zitten mooi in hun vacht zeg!

Mijn mannen en een nieuw tortie dametje O+

Hummer:







Dodge:





En ons nieuwe meisje ET of zoals dochterlief haar noemt, Indy O+







JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')