Die rooie is Brian, nu een elf jaar oud geloof ik. We hebben nu alleen nog Brian de rooie, Ome Oortje, Moeder Snuitje & de kittens. Een van de andere 3 zwart witte is hun broer Piraat en die is terug naar mijn stiefmoeder waar ze ook vandaan kwamen ( die was toen op vakantie en wilde de kleintjes niet alleen laten)quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb even snel alle foto;s bekeken in de link. Wat een schatjes. En je hebt ook een mooie rode kat zie ik. Hoeveel katten heb je nu in je huis rondlopen?
wat voor stinkmuis is dat dan? eentje met kattenkruid erin ofzo? ze zijn er echt leuk mee aan het spelen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef senesta het volgende:
Ik heb ze hier van de week trouwens een stinkmuis gegeven. Was eigenlijk wel wat gemeen, hij valt erg in de smaak en ik had beter drie muizen kunnen kopen, doen we volgende keer dan maar.
Dat onze dame in huis de broek aanheeft tegenwoordig blijkt nu wel denk ik![]()
Let niet op mijn slappe geouweneel tegen de katten
Valeriaan zit er in. Catnip doen ze hier niet zo heel veel mee. Stom genoeg vind je ze niet heel veel. Maar ik bestelde voer bij zooplus in de UK en daar kon ik hem mee bestellen. Volgende keer bestel ik er nog wat want ze zijn er echt gek mee. Ik heb nog geen kat gezien die ze kon weerstaanquote:Op zondag 17 april 2011 14:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat voor stinkmuis is dat dan? eentje met kattenkruid erin ofzo? ze zijn er echt leuk mee aan het spelen.
en je geouweneel valt mee hoor, je wilt niet weten wat wij allemaal uitkramen tegen onze katten
Hahaha, lekker he? Die charmante standjesquote:
dat klinkt leuk, ga ik ook eens meenemen als ik het tegenkomquote:Op zondag 17 april 2011 14:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Valeriaan zit er in. Catnip doen ze hier niet zo heel veel mee. Stom genoeg vind je ze niet heel veel. Maar ik bestelde voer bij zooplus in de UK en daar kon ik hem mee bestellen. Volgende keer bestel ik er nog wat want ze zijn er echt gek mee. Ik heb nog geen kat gezien die ze kon weerstaan
Oh ik zie dat ze bij zooplus wel kussentjes hebben met Valeriaan:
http://www.zooplus.nl/sho(...)ipspeelgoedjes/66253
mja, t is een lekker ding he? zo moet ik eens gaan liggenquote:Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahaha, lekker he? Die charmante standjes
Op kattenshows hebben ze ze ook vaakquote:Op zondag 17 april 2011 14:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat klinkt leuk, ga ik ook eens meenemen als ik het tegenkom
Nou ja, ik heb er zo vaak naar gekekenquote:Op zondag 17 april 2011 18:43 schreef WinnieWana het volgende:
Kan je gewoon bestellen bij zooplus uk? Cool
Ik ben een filmpje aan het uploaden op photobucket, maar wat duurt dat lang zeg.
Edit: ze hebben het valeriaan muisje ook in nederland bij de zooplus http://www.zooplus.nl/sho(...)ed/catnip_zoo/190026
Leuk filmpje! Ik heb ook zo'n tunnel. Hier vinden ze die ook het eindequote:Op zondag 17 april 2011 19:02 schreef WinnieWana het volgende:
Filmpje eindelijk klaarFilmpje laat de eerste 6 maanden van Sammy en Billy ( vooral Sammy) bij mij thuis zien. Klikbaar
[ link | afbeelding ]
Ze zien er schattig uit, alleen jammer dat de gevouwen oortjes een gevolg zijn van een afwijking aan het kraakbeen komen die zich ook elders in het lichaam kan manifesteren.quote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef Amnistia het volgende:
Ik wil zelf heeel graag een scottish fold:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan wel janken zo lief
Serieus? oh arme beestjes dan.quote:Op maandag 18 april 2011 06:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ze zien er schattig uit, alleen jammer dat de gevouwen oortjes een gevolg zijn van een afwijking aan het kraakbeen komen die zich ook elders in het lichaam kan manifesteren.
Folds mogen daardoor niet eens met Folds gekruist worden want dan komt de misvorming helemaal sterk naar voren. Fold liefhebbers doen alsof alles goed is zolang er maar geen Fold x Fold gekruist wordt maar uit scans is gebleken dat een groot gedeelte van de Folds met één Fold ouder ook in meer of mindere mate aangedaan is. Die katten moeten daar ongemak en pijn van hebben, maar katten kunnen dit goed verbergen.
In sommige landen en sowieso bij veel kattenverenigingen is dit ras daarom verboden.
Mocht je er echt serieus over denken om een Fold te kopen ondanks de problemen die onlosmakelijk met dit ras verbonden zijn (cru gezegd is het zonder afwijking geen Fold), koop dan alleen een kitten bij een fokker die botscans heeft laten uitvoeren bij de ouders. Helaas zijn dat er niet veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |