Die vond ik stiekem wel heel grappigquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef dragems het volgende:
als hij zo goed is waarom is hij dan niet dood gegaan op zijn 27ste?
pas op wat je zegt tegen koelkastquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Geen opvoeding? of jij hebt een verkeerde muzieksmaak?
En dus niet die anderequote:
Klopt, zijn muzieksmaak is ook wel fijn maarja even plagen hequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:39 schreef dragems het volgende:
[..]
pas op wat je zegt tegen koelkast
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:39 schreef OhLaLa het volgende:
Dit vind ik een lekkere plaaaaaaaaat !!!
Zonder Kraftwerk / Jarre was Thunderdome niet half zo tof geweest.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:40 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Klopt, zijn muzieksmaak is ook wel fijn maarja even plagen heOldschool thunderdome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:41 schreef dragems het volgende:
iedereen behalve koelkast mag dit lezenHOMOOOOOOOOOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HUPPELMUTS HEEFT TIETENIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:41 schreef dragems het volgende:
iedereen behalve koelkast mag dit lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ouwe kastnicht ben je
![]()
Zegt onze ESF kasthomoquote:
quote:
hoezo homo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOMOOOOOOOOOOOO
HUPPELMUTS HEEFT TIETEN
maar onder tussen wel aan de a12 staanquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben er tenminste eerlijk over. En ik heb al een popje, dus homo zijn zit er niet in
Biseksueel is ook niks mis meequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben er tenminste eerlijk over. En ik heb al een popje, dus homo zijn zit er niet in
Volgende show doen we hem weer livequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef OhLaLa het volgende:
tieten !!
Jammer dat ik er niet in voor kom
Komt goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef OhLaLa het volgende:
tieten !!
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef OhLaLa het volgende:
tieten !!
wanneer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgende show doen we hem weer liveZorg dat je er bij bent.
Nu moet er gedronken worden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef dragems het volgende:
[..]
maar onder tussen wel aan de a12 staan
ikke welquote:
Ik vind dat ik er sowieso in moet of ik er nou bij ben of nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgende show doen we hem weer liveZorg dat je er bij bent.
Maar dan zou ik geen kasthomo zijn, dus je redenatie klopt niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Biseksueel is ook niks mis mee
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Nu moet er gedronken worden?
(Nunc est bibendum)
Ik vergeef het hem maar omdat het zo'n geweldig nummer isquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Platte tieten![]()
Darcli zei het!
Ik meer dan 1 keer ookquote:
ja ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat ik er sowieso in moet of ik er nou bij ben of niet
En omdat darcli gewoon zeer doable is natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vergeef het hem maar omdat het zo'n geweldig nummer is
Volgende live show, zorg dat je erbij bentquote:
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende live show, zorg dat je erbij bent
Geen idee. Hou het rooster in de gatenquote:
hoe dat zo ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb het gevoel alsof er een vrachtwagen 3 keer over me heen gereden is;(
is hij echt terug geredenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nirvana heeft ie heus wel (staat sowieso in draakje)quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef dragems het volgende:
jimi hendrix, doors, nirvana, janis joplin rolling stones niet hebben
Doors zijn leuk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef dragems het volgende:
jimi hendrix, doors, nirvana, janis joplin rolling stones niet hebben
Die vrachtwagenchauffeur is dan ook een behoorlijke klootzakquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die vrachtwagenchauffeur is dan ook een behoorlijke klootzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
echt wel meer. the end is echt superquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:47 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Doors zijn leuk.1 nummer dan.
goed zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ben alvast vragen aan het verzinnen voor dragems
Breakdancen daarop?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:48 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Echt zo'n breakdance part dit
aaaaaawwwwwhhhh wat lief !quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is trots op mij![]()
Hij komt net thuis, ziet pakje peuken liggen en zegt: tss hield je het niet vol? Zwak hoor!
Ik: kijk eens goed naar het pakje!!
Hij: Ja die is dicht.... ho wacht hij is nog dicht?Hoe lang heb je dat pakje al thuis?
Ik: 2 en een half uur.
Hij: wow zou het dan echt? Mijn moeder die stopt met roken? Ik ben trots op je!!
Nee niet dat hele nummerquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Breakdancen daarop?![]()
Gaat te langzaam volgens mn zoon
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is trots op mij![]()
Hij komt net thuis, ziet pakje peuken liggen en zegt: tss hield je het niet vol? Zwak hoor!
Ik: kijk eens goed naar het pakje!!
Hij: Ja die is dicht.... ho wacht hij is nog dicht?Hoe lang heb je dat pakje al thuis?
Ik: 2 en een half uur.
Hij: wow zou het dan echt? Mijn moeder die stopt met roken? Ik ben trots op je!!
iewquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHA waarom ben ik de lul koelkast![]()
En stiekem denk ik dat dragems heus wel een keer zn plas heeft gedronken
Ahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Nee niet dat hele nummermaar zo'n stukje ik reageerde net iets te laat
Nouquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo klinken wij ook niet
eigenlijk best welquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo klinken wij ook niet
Ik kom ernet onder vandaan !!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga zo maar douchen... solly draak
Ja echt hequote:
quote:
Hoe ga je dan de vragen beantwoorden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef dragems het volgende:
ik ge dus niet meer praten in de show
Goedzo. Meer muziek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef dragems het volgende:
hij heeft dus toch muziek smaakquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef dragems het volgende:
ik was er ook bij toen hij dat zeiquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:54 schreef Spouwerranger het volgende:
Doppie heeft die username, omdat zijn vader hem altijd zo noemde.
Waarom weet ik dat?
Heb ik ook zeker, maar ik draai Nirvana alleen op verzoek in een verzoektijd, nooit vrijwillig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:54 schreef dragems het volgende:
[..]
hij heeft dus toch muziek smaak
Hahah jawel, anders kunnen we niet meer lachen om het bazenaccent van koelkastquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef dragems het volgende:
Jouw vader is een harde baasquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:54 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Koelkast even een kleine uitleg over mijn usernaampje. Toen ik nog zo'n 5/6 was had ik een geniale vader die mij zo noemde, omdat die het weer ergens vandaan had van zijn werk ofzo, geen idee hoe dat zat dus zodoende. Gewoon een geniale vader
En dan die UI maakt het helemaal afquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:54 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Koelkast even een kleine uitleg over mijn usernaampje. Toen ik nog zo'n 5/6 was had ik een geniale vader die mij zo noemde, omdat die het weer ergens vandaan had van zijn werk ofzo, geen idee hoe dat zat dus zodoende. Gewoon een geniale vader
houden zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik ook zeker, maar ik draai Nirvana alleen op verzoek in een verzoektijd, nooit vrijwillig.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahah jawel, anders kunnen we niet meer lachen om het bazenaccent van koelkast
Eerste keer dat ik je uernsme voluit lees. Ik dacht eerst: doppenpoetserquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:54 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik je uernsme voluit lees. Ik dacht eerst: doppenpoetser.
Ik klink rotterdamsquote:
bahquote:
Wil je hem meteen updaten in de wiki danquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
De reden dat ik de lapo gekaapt heb in het vorige topic is omdat ik nu even de tijd heb kunnen nemen om de OP een opfrisbeurt te geven. Graag uw mening over de post hieronder!
Doe eens nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
• Hier kun je luisteren naar ONZ radio: http://www.onzinradio.nl/tunein
• Je kunt deze link ook kopiëren/plakken in je favoriete speler: http://www.onzinradio.nl/tunein
• Klik hier voor de officiële website
• We hebben statistieken over deze reeks.
Over Radio Onzin
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2011. Een historische dag!
Een maand later zijn we inmiddels uitgegroeid tot een heus radiostation met veel vaste en losse dj's en zelfs non-stop muziek als er niemand draait. Tijdens die momenten schiet Draakje en draait alle verzoekjes!
Hoe kan ik luisteren
Luisteren naar Radio Onzin kan via deze link of de huge banner hierboven.
Kan ik ook iets aanvragen?
Jazeker, dat kan hier!
LET OP: Niet alle DJs kijken op het aanvraagsysteem, stuur daarom ook een DM of PM naar de DJ, omdat de kans anders groot is dat hij niet opgemerkt, en dus niet gedraaid word.
Wat is er te horen?
Er zijn verschillende DJ's op Radio Onzin die allemaal een eigen draaistijl hebben. Hou je van een bepaalde stijl? Vraag ernaar, wie weet is er wel een DJ die precies dat draait!
Wie is er te horen?
De DJ's vind je allemaal in het uitzendrooster / draaischema.
Kan ik ook draaien?
Klik hier voor de onzinradio wiki, waar je alle technische dingen terug kunt vinden.
Als je wilt draaien kijk je eerst in het rooster waar je kan zien of er nog vrije plekken zijn.
Vervolgens PM je djkoelkast of huppeluts met de vraag of je mag draaien.
Wat kan ik allemaal draaien?
De muziekstijl is redelijk vrij, hoewel we wel graag zien dat je een bepaalde stijl probeert vast te houden. Een aantal vaste dingen voor in je programma kun je hieronder vinden:
Jingles:
Er zijn een hele hoop jingles gemaakt, een groot deel ervan kun je hier terugvinden en hier uploaden. Verder worden er door de DJ's en andere fokkers in deze reeks ook veel jingles gemaakt. Heb je iets nodig? Wees brutaal en DM of PM iemand waarvan je de stem wel zou willen gebruiken voor je jingle!
de Monsterhit:
Verder is er ook een radio onzin Monsterhit!
De eerste officiële monsterhit is:
Dingetje - Kale Kano
De monsterhit zal vanaf binnenkort elke 2 weken ververst worden, tegen die tijd horen jullie daar nog meer over.
Verzoekjes
Verder is het fijn als je de verzoekjes van de luisteraars draait! Deze kan je hier vinden.
En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want we hebben de Worm er al mee overspannen gekregen. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom. Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZIN
Aankondigingen
We zoeken een vrouwelijke dj!
Spreek je het nieuws in? GraagPlaats dan ook graag een linkje naar het bestand op deze pagina.
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.
De laatste versie van deze OP staat altijd op: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=op
Project van Koelkast
Koelkast is bezig met een betaversie van een nieuwe requestbak. Als jij een plaatje request staat hij automatisch in de requestlijst, als het goed is is hij vrijdag afgerond, Meer vragen over dit kan je natuurlijk kwijt in Koelkast's DMbox of PMbox
LET OP
De Worm is een beetje boos op ons geworden omdat we teveel offtopic gingen, een paar mensen uit het topic gaan hier op letten, en als mensen te veel offtopic gaan wordt dit doorgegeven aan de Worm, niet om het een of ander, maar wij willen niet dat de radio wordt gekapt. Let dus even op met wat je zegt, iedereen weet wel waar zijn of haar grens ligt..
- Wil jij een uurtje opvullen? Zo ja, ga even langs bij Huppelmuts haar PMbox.
Directe Messages worden door haar niet getolereerd!
- Wij fanatieke luisteraars willen liever eckte djmuziek dan een requestautomaat.
- Lastminute dj's terwijl de automaat bezig is, dan zit je goed mis
KOELKAST MOET JOU BELLEN VAN MIJ!!quote:
Daar ben ik nog mee bezig, maar 't is een beetje moeilijk om de informatie korter weer te geven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
Hij mag wel 3km korter, dat was volgens mij het doel.
jupquote:
Hij is inderdaad vrij langquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
Hij mag wel 3km korter, dat was volgens mij het doel.
Minder overbodige shizzlequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daar ben ik nog mee bezig, maar 't is een beetje moeilijk om de informatie korter weer te geven.
de worm staat er nog inquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daar ben ik nog mee bezig, maar 't is een beetje moeilijk om de informatie korter weer te geven.
Vraag ik me ook afquote:
Haha hoezo datquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KOELKAST MOET JOU BELLEN VAN MIJ!!
Welkom bij radio Onzinquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
weet ik veel met typen en zoquote:
Understatement enzquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze wordt geil van amsterdamse accenten
Oh, is dit een goed of slecht tekenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze wordt geil van amsterdamse accenten
Ligt er aan hoe knap ze is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:00 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Oh, is dit een goed of slecht teken?
Verwijs iedereen gewoon naar de wiki in de op. Laat de luister nu en live knop erin en dan link naar de wiki en klaarquote:
Bij huppel is alles altijd positiefquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:00 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Oh, is dit een goed of slecht teken?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:00 schreef Snuf. het volgende:
Heeft u een OP die u niet meer nodig hebt?
Want als ik lelijk ben mag ik niet geilen op een amsterdams accent?quote:
hij zei heel lang connectingquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:01 schreef djkoelkast het volgende:
Nou die dragems zit er klaar voor hoor
BAM IN YOUR FACEquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want als ik lelijk ben mag ik niet geilen op een amsterdams accent?
Dat is dus een hele goeiequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verwijs iedereen gewoon naar de wiki in de op. Laat de luister nu en live knop erin en dan link naar de wiki en klaar
Dan is het geen goed teken voor hem.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want als ik lelijk ben mag ik niet geilen op een amsterdams accent?
Ik geil toch niet op hem?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:02 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Dan is het geen goed teken voor hem.
Ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hoor ook gewoon muzakjens hoor
Misschien is het de stem in je hoofd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hoor ook gewoon muzakjens hoor
Dubbele nadruk op KORTE !!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is dus een hele goeie![]()
Korte beschrijving wat ONZ-Radio is en de rest: zie wiki
Sssh.. niet zeggenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien is het de stem in je hoofd.
sirieusquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:03 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het iets te sirieus gok ik
en de stem van draaaakeeumsquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:04 schreef Snuf. het volgende:
Korte beschrijving onzin radio:
Onzin radio is een radiozender waar geluid uit komt. Vooral muziek en onzin.
nee je mag niet zeggen dat het muziek isquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:04 schreef Snuf. het volgende:
Jij typt serieus sirieus?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:03 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het iets te sirieus gok ik
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:04 schreef Snuf. het volgende:
Gehosseld is een groot woord.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:04 schreef Snuf. het volgende:
HEE SPOUWERRANGER
heb je die chick nog gehosseld van je date vorige week ofzulks?
HOUSTON WE HAVE A HOSSELquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gehosseld is een groot woord.Heb daarna nog een date gehad. Morgen komt ze bij mij thuis langs. Dus misschien dan
.. daar gaar mijn drinken ...quote:
Oeps typfoutjequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij typt serieus sirieus?![]()
Nah er zijn mensen die geilen op de zachte g van graseter, of op het drents van knetter, zelfs mensen die geilen op het almeloooos/drents/boers van drekkems. Ik vind amsterdams gewoon heerlijk. Kan ik uren naar luisteren
oke, die moet je even uitleggenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:06 schreef Snuf. het volgende:
Heey spouwerranger wel een regenjas aan doen "als het gaat regenen"
Wtf drinken? Ik niet snap mangquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
.. daar gaar mijn drinken ...
dat maar even douchen
Dont be silly, put a rubber on your willy!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
oke, die moet je even uitleggen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dont be silly, put a rubber on your willy!
1313quote:
Ja, ik las het net nog een keer. Toen snapte ik het pasquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dont be silly, put a rubber on your willy!
Pics van je verzekeringquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik las het net nog een keer. Toen snapte ik het pas. Maar ik heb laatst een hele doos condooms gekregen van mijn verzekering. Dus dat zit goed
Wat hoor ik nou Toon, heb jij een date met mijn Popje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Pics van je verzekering
Ja, vanmorgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou Toon, heb jij een date met mijn Popje?
Aanvullende jongerenverzekering van de CZ. Ben inmiddels alweer overgeschakeldquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Pics van je verzekering
Mooi, dan kan ik bhz neuckenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen
We gingen parachutespringen![]()
Deze quote zal ik even doorsturen naar popjequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik bhz neucken
Die wil dan ook meedoen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Deze quote zal ik even doorsturen naar popje
Ga je goddelijke gangquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Deze quote zal ik even doorsturen naar popje
Teveel info in de OPquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. Zie hierboven: [ONZ Radio] #755 - Hier had uw TT kunnen staan. voor een nieuwe, kortere versie van de OP!
Hoin!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
Weggestuurd van mijn werk, dus ik kan weer meeluisteren.
Waarom?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
Je moet niet neuken met je collega'squote:Op donderdag 10 februari 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
note +1quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je moet niet neuken met je collega's
JOH ECHT WAAIOO GOED GEZIEN MAN SHERLOCK!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij was de kerel met de kapotte capslock
Waarom niet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dank jequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JOH ECHT WAAIOO GOED GEZIEN MAN SHERLOCK!
Niet gedaan, misschien moet ik dat eens bij mijn baas proberen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jammer, mooi en dragemsquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had te weinig sales. Maar mag morgen wel weer terugkomen. Wie draait?
Alle DJ gerelateerde info is weg. Enige wat er nog in staat is informatie voor luisteraars. Als radiostation wil je een potentiële nieuwe luisteraars niet naar de wiki sturen is mijn mening, maar ik ben wel benieuwd hoe de rest erover denkt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Teveel info in de OP
Dragems dat klonk nergens naar
quote:
ben je mensen of zij jou?quote:
In mijn ogen is sowieso alles wat jij doet al foutquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Alle DJ gerelateerde info is weg. Enige wat er nog in staat is informatie voor luisteraars. Als radiostation wil je een potentiële nieuwe luisteraars niet naar de wiki sturen is mijn mening, maar ik ben wel benieuwd hoe de rest erover denkt.
Waar slaat dat op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In mijn ogen is sowieso alles wat jij doet al fout
Gelukkig maar dat dat wederzijds isquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In mijn ogen is sowieso alles wat jij doet al fout
Soms he dan moet ik jou gewoon even quotenquote:
Ego. Of het zit dieper. Dan heet het persoonlijkheid.quote:
Telepatisch, allesquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moest ook aan dat plaatje denken
Hahaha nice comebackquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat dat wederzijds is
wil je mij dan niet meer bellen en vragen naar me moederquote:
Geloof niet dat dat jou iets aan gaatquote:
Ja laten we ego's vergelijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ego. Of het zit dieper. Dan heet het persoonlijkheid.
Beetje jammer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ego. Of het zit dieper. Dan heet het persoonlijkheid.
Jawel, ik moet verkopen, beter haal je je moeder gewoon.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:18 schreef dragems het volgende:
[..]
wil je mij dan niet meer bellen en vragen naar me moeder
Ik geloof het wel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat jou iets aan gaat
[..]
Ja laten we ego's vergelijken
Oh je kan beter inbound bellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, ik moet verkopen, beter haal je je moeder gewoon.
M&M's zijn baasquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Snuf. het volgende:
Eerst nog een broodje en M&M's eten(NIET MET M&M'S)
Prima, Ik geef gewoon toe dat ik een groot ego heb. Nu jij nogquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat jou iets aan gaat
[..]
Ja laten we ego's vergelijken
Pretium telecom.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voor welke bedrijven moet je dan producten aansmeren. Eon ofzo?
Broodje m&m'squote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Snuf. het volgende:
Eerst nog een broodje en M&M's eten(NIET MET M&M'S)
Ja, maar die vragen outbound ervaring.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je kan beter inbound bellen
Heb ik niet. Ik kan er gewoon slecht tegen als iemand besluit om van alles over te nemen zonder overlegquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Prima, Ik geef gewoon toe dat ik een groot ego heb. Nu jij nog
We zijn eerlijk tegen elkaar, volgens mij weten we allebei wat we aan de ander hebben. Is ook iets voor te zeggen en een rare manier van respectquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Verder hou ik wel van je hoor, Huppel, en dat meen ik ergens nog oprecht ook
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik kan er gewoon slecht tegen als iemand besluit om van alles over te nemen zonder overleg![]()
Dat is iets wat ik niet doe, jij wel. Of had je die OP wijziging wel overlegd?
Meerdere keren, met koelkast, een week geleden al zelfs. Wel jammer dat je er eerst tegenin gaat, zonder je dat af te vragen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik kan er gewoon slecht tegen als iemand besluit om van alles over te nemen zonder overleg![]()
Dat is iets wat ik niet doe, jij wel. Of had je die OP wijziging wel overlegd?
Ja, dat moet ik dus doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
http://www.connexie.nl/ac(...)idt-klanten-kpn.html
Ik googlen. Dat was de derde hit
Ik vind de OP nu nog niet leuk hoor. Te lang, te veel info. Sowieso vind ik een OP overrated bij een reeks.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Meerdere keren, met koelkast, een week geleden al zelfs. Wel jammer dat je er eerst tegenin gaat, zonder je dat af te vragen.
*Radio staat uitquote:
Je bent het niet met mijn manier van werken eens, maar dan hebben we nog niet per definitie ruzie. Dat is wel wat de rest eruit opmaakt. Da's het jammere eraanquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zijn eerlijk tegen elkaar, volgens mij weten we allebei wat we aan de ander hebben. Is ook iets voor te zeggen en een rare manier van respect
Ik heb ook een abo bij KPN, misschien krijg ik jou ooit eens aan de lijnquote:
Ik niet. Neem eens een blik in de 3fm-reeks. Die is nog heel wat langer dan mijn versie nu is. Die OP zorgt er mede voor dat er niet keer op keer dezelfde vraag gesteld wordt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind de OP nu nog niet leuk hoor. Te lang, te veel info. Sowieso vind ik een OP overrated bij een reeks.
Nah ik zie daar ook de humor wel van in hoor. De rest meteen in de stress want er zou ruzie zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je bent het niet met mijn manier van werken eens, maar dan hebben we nog niet per definitie ruzie. Dat is wel wat de rest eruit opmaakt. Da's het jammere eraan
niet dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:24 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb echt een zeldzaam epische riekwest gedaan
Nee, we bellen alleen oudere mensen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb ook een abo bij KPN, misschien krijg ik jou ooit eens aan de lijn
Ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:24 schreef mash_ het volgende:
ik vind de nieuwe op wel stuk beter zo.
Na 755 delen komen mensen nog steeds in het topic vragen wie er draait.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik niet. Neem eens een blik in de 3fm-reeks. Die is nog heel wat langer dan mijn versie nu is. Die OP zorgt er mede voor dat er niet keer op keer dezelfde vraag gesteld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |