Die vond ik stiekem wel heel grappigquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef dragems het volgende:
als hij zo goed is waarom is hij dan niet dood gegaan op zijn 27ste?
pas op wat je zegt tegen koelkastquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Geen opvoeding? of jij hebt een verkeerde muzieksmaak?
En dus niet die anderequote:
Klopt, zijn muzieksmaak is ook wel fijn maarja even plagen hequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:39 schreef dragems het volgende:
[..]
pas op wat je zegt tegen koelkast
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:39 schreef OhLaLa het volgende:
Dit vind ik een lekkere plaaaaaaaaat !!!
Zonder Kraftwerk / Jarre was Thunderdome niet half zo tof geweest.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:40 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Klopt, zijn muzieksmaak is ook wel fijn maarja even plagen heOldschool thunderdome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:41 schreef dragems het volgende:
iedereen behalve koelkast mag dit lezenHOMOOOOOOOOOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HUPPELMUTS HEEFT TIETENIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:41 schreef dragems het volgende:
iedereen behalve koelkast mag dit lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ouwe kastnicht ben je
![]()
Zegt onze ESF kasthomoquote:
quote:
hoezo homo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOMOOOOOOOOOOOO
HUPPELMUTS HEEFT TIETEN
maar onder tussen wel aan de a12 staanquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben er tenminste eerlijk over. En ik heb al een popje, dus homo zijn zit er niet in
Biseksueel is ook niks mis meequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben er tenminste eerlijk over. En ik heb al een popje, dus homo zijn zit er niet in
Volgende show doen we hem weer livequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef OhLaLa het volgende:
tieten !!
Jammer dat ik er niet in voor kom
Komt goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef OhLaLa het volgende:
tieten !!
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef OhLaLa het volgende:
tieten !!
wanneer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgende show doen we hem weer liveZorg dat je er bij bent.
Nu moet er gedronken worden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef dragems het volgende:
[..]
maar onder tussen wel aan de a12 staan
ikke welquote:
Ik vind dat ik er sowieso in moet of ik er nou bij ben of nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgende show doen we hem weer liveZorg dat je er bij bent.
Maar dan zou ik geen kasthomo zijn, dus je redenatie klopt niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Biseksueel is ook niks mis mee
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Nu moet er gedronken worden?
(Nunc est bibendum)
Ik vergeef het hem maar omdat het zo'n geweldig nummer isquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Platte tieten![]()
Darcli zei het!
Ik meer dan 1 keer ookquote:
ja ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat ik er sowieso in moet of ik er nou bij ben of niet
En omdat darcli gewoon zeer doable is natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vergeef het hem maar omdat het zo'n geweldig nummer is
Volgende live show, zorg dat je erbij bentquote:
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende live show, zorg dat je erbij bent
Geen idee. Hou het rooster in de gatenquote:
hoe dat zo ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb het gevoel alsof er een vrachtwagen 3 keer over me heen gereden is;(
is hij echt terug geredenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nirvana heeft ie heus wel (staat sowieso in draakje)quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef dragems het volgende:
jimi hendrix, doors, nirvana, janis joplin rolling stones niet hebben
Doors zijn leuk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef dragems het volgende:
jimi hendrix, doors, nirvana, janis joplin rolling stones niet hebben
Die vrachtwagenchauffeur is dan ook een behoorlijke klootzakquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die vrachtwagenchauffeur is dan ook een behoorlijke klootzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
echt wel meer. the end is echt superquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:47 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Doors zijn leuk.1 nummer dan.
goed zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ben alvast vragen aan het verzinnen voor dragems
Breakdancen daarop?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:48 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Echt zo'n breakdance part dit
aaaaaawwwwwhhhh wat lief !quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is trots op mij![]()
Hij komt net thuis, ziet pakje peuken liggen en zegt: tss hield je het niet vol? Zwak hoor!
Ik: kijk eens goed naar het pakje!!
Hij: Ja die is dicht.... ho wacht hij is nog dicht?Hoe lang heb je dat pakje al thuis?
Ik: 2 en een half uur.
Hij: wow zou het dan echt? Mijn moeder die stopt met roken? Ik ben trots op je!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |