Ik ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij echt niet iedereen, ik namelijk niet
WIDM is de shit.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere warme douche![]()
![]()
hoezo vanavond pas scheren?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:08 schreef Toekito het volgende:
vanavond eerst scheren en dan douchen na de mol en dan op bed FOK!ken
omdat hij niet op zijn werk kan scheren ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
hoezo vanavond pas scheren?
scheren doe je toch 's ochtends??quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat hij niet op zijn werk kan scheren ?
Owhh, is 'ie op z'n werkquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat hij niet op zijn werk kan scheren ?
mijn vriend doet het ook meestal savondsquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
scheren doe je toch 's ochtends??
alhowel .. de baardgroei van Toek...
als die van mij het 's avonds doet krijg ik 's ochtends een schuurpapier zoenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn vriend doet het ook meestal savonds
je werkt in een gesticht?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Panda72 het volgende:
Nu weet ik het zeker mijn collega is zo gek als een deur. Hij kwam net onze kamer binnen vallen, met een half geschilde banaan waar hij borrelnoten in had gestoken. En hij riep dit is een borrelnotenbanaan halt of ik schiet daarna rende hij de kamer uit en riep haaaaaaaaaaammmmmsteren
omdat ik vanmorgen laat was en nu op het werk zit.quote:
Nee maar je zou haast denken van welquote:
En als hij het 's morgens doet ga je dus met een stoppelmans in bedquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als die van mij het 's avonds doet krijg ik 's ochtends een schuurpapier zoen
snelle baardgroei
Beertjequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Panda72 het volgende:
Nu weet ik het zeker mijn collega is zo gek als een deur. Hij kwam net onze kamer binnen vallen, met een half geschilde banaan waar hij borrelnoten in had gestoken. En hij riep dit is een borrelnotenbanaan halt of ik schiet daarna rende hij de kamer uit en riep haaaaaaaaaaammmmmsteren
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Panda72 het volgende:
mijn god, je moet het maar vol kunnen houdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Panda72 het volgende:
Ook thuisquote:
congratuliere!quote:
Met die mooie mevrouw van de receptiequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
Die ene mooie meneer had weer een afspraak hier op kantoor![]()
Hetzelfde als eerder vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |