SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Jij zou er waarschijnlijk dit van maken: Waar Borderlands heerst.
na regen, ben ik er.
Nee hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jij zou er waarschijnlijk dit van maken: Waar Borderlands heerst.![]()
![]()
Wanneer komt er een keer een normale TT jongens. Dit kan echt niet
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik wil wel tot 14e spelen sowieso, golden camo halen.. Maar ben pas 4e prestige nu dus gaat vast niet lukken om 14 of 15 te halen..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ik ben nog steeds niet prestige, vind het wel best zo op level 50.
(Daar moet bij gezegd worden dat ik nog geen dooie hond raak op 10 meter met m'n pro-perks)![]()
Gewoon veel HQ en S&D spelen als je daar eenmaal een beetje goed in bent doe je zo'n 15 uurtjes over een prestigequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik wil wel tot 14e spelen sowieso, golden camo halen.. Maar ben pas 4e prestige nu dus gaat vast niet lukken om 14 of 15 te halen..![]()
Alsof het niks is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon veel HQ en S&D spelen als je daar eenmaal een beetje goed in bent doe je zo'n 15 uurtjes over een prestigena regen, ben ik er.
Ik heb de game sinds release en nu pas 49 uur gespeeld dus voor mij is dat heel veelquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel stelt dat ook weer niet voor als je iedere avond een uurtje of 2 speelt![]()
![]()
Nou moet ik zeggen dat ik wel serieuzer COD speel dan de meeste mensen die het spel zo nu en dan spelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb de game sinds release en nu pas 49 uur gespeeld dus voor mij is dat heel veel![]()
quote:
All good things are wild and free.![]()
wat is deze?quote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hoeveel uur heb je in totaal gespeeld tot nu?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:30 schreef Forskneck het volgende:
Ik ben nu prestige 7, ik ga wel proberen om prestige 15 te halen.![]()
Ehm weet niet zeker hoor, maar volgens mij zag ik gisteren rond de 6 dagenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je in totaal gespeeld tot nu?
Zal vanaaf ff kijken of het echt 6 dagen zijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: