Bedankt voor de tip, ik heb straks rijles.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:43 schreef secondewijzer het volgende:
Gisteren bijna aangereden door een vrouwenmensch
Leuk om mensen te laten schrikken door gewoon voorrang te nemen bij haaientanden
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik heb straks rijles.
Ik ben zelf een fietser en word zelf ook vaak genoeg afgesneden of bijna aangereden op rotondes, dus ik kijk goed uit voor fietsers.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:12 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Succes, dan zorg ik dat ik niet ga fietsen.
ze kan vast goed rijden hoorquote:
we houden van je zoals je bent.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn inzicht is wel goed. Ik sta voor scheikunde en wiskunde een 8. En nee ik doe geen VMBO.
Jullie houden van mij als kknerdje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:50 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
we houden van je zoals je bent.
zonder kkquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie houden van mij als kknerdje?
dan gaat moz boos wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:56 schreef BobbyB het volgende:
Houden van is wat anders dan dat we zouden geven...
Nooit wat van gemerkt...quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij begrijpt het wel. Hij heeft ook weleens lustgevoelens voor andere meisjes dan ik.
Pokeren en/of dobbelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:31 schreef secondewijzer het volgende:
Oke, noem eens dingen op die ik kan gaan doen.
Zou het je slopen als jij erachter komt dat hij iemand anders mooier vindt dan jij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is logisch dat iemand dat soort gevoelens niet met de hele wereld deelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |