Ik had je bij het eerste beste volgende stoplicht een bumperbeuk gegeven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:43 schreef secondewijzer het volgende:
Gisteren bijna aangereden door een vrouwenmensch
Leuk om mensen te laten schrikken door gewoon voorrang te nemen bij haaientanden
Ik zat op de fietsquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:43 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Ik had je bij het eerste beste volgende stoplicht een bumperbeuk gegeven.
Hm, verkeerd opgevat danquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:45 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik zat op de fietsEn ik had voorrang.
Ze zat alleen te kijken of er auto's aankwamen, en niet naar mij op het fietspad.
Dat maakte ik er ook uit op ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:46 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Hm, verkeerd opgevat dan
Uit je bericht begreep ik dat jij dan zo'n a-hole was die ondanks haaientanden, en weinig ruimte tussen jou en tegenligger, alsnog effe snel je auto d'r voor propt.
Neeejohquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:46 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Hm, verkeerd opgevat dan
Uit je bericht begreep ik dat jij dan zo'n a-hole was die ondanks haaientanden, en weinig ruimte tussen jou en tegenligger, alsnog effe snel je auto d'r voor propt.
quote:
Hoi Diederikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |