Dit vind ik verdachtquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb wel eens 3x achter elkaar lapo gehad in de nachtbagger
Als ik wil kan ik het wel, maar ben braaf geworden omdat yvonnequote:
Ik doe mn best. Ga straks wel dozen sjouwen ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:27 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Oh jee , ja dan is dat nog wel moeilijk ja ...
Proberen afleiding te zoeken ofzo..dat hielp voor mij heel goed
Je kan het !!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe mn best. Ga straks wel dozen sjouwen ofzo
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Stiekem weet ik nu al dat zodra er geld op mn rekening staat ik naar de winkel scheur voor peukenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Echt dat grapje is inmiddels wel uitgemolkenNou. En.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me echt niet fijn als je zoeen nicotinedrang hebtquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem weet ik nu al dat zodra er geld op mn rekening staat ik naar de winkel scheur voor peuken
Hmmm , dus je wilt niet echt stoppen ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem weet ik nu al dat zodra er geld op mn rekening staat ik naar de winkel scheur voor peuken
Jij hebt hetzelfde met fok waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet fijn als je zoeen nicotinedrang hebt
Is het ook niet. Ben ook al te lang verslaafdquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet fijn als je zoeen nicotinedrang hebt
Nope absoluut niet!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:33 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Hmmm , dus je wilt niet echt stoppen ?
Ooooooh ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook niet. Ben ook al te lang verslaafd
[..]
Nope absoluut niet!!
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Omdat Huppeltieten
Daarom: Nooit beginnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:34 schreef OhLaLa het volgende:
SToppen met roken is voor veel mensen echt heel moeilijk..
Ik heb dat met niets hoor, gewoon goede zelfdiscipline. Ik rook ook wel eens tijdens uitgaan of als ik samen met vrienden wat ga drinken enzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt hetzelfde met fok waarschijnlijk
Huppel heeft gewoon een extra verslaving erbij
Ik ben 5 jaar geleden gestopt met roken ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daarom: Nooit beginnen
Jij bent coolquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:35 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar geleden gestopt met roken ...
Ik was 9 toen ik mn eerste peuk opstakquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb dat met niets hoor, gewoon goede zelfdiscipline. Ik rook ook wel eens tijdens uitgaan of als ik samen met vrienden wat ga drinken enzo.
Natuurlijk ...hahahahahquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent cool
Maar dat wist je natuurlijk al
ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was 9 toen ik mn eerste peuk opstak
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was 9 toen ik mn eerste peuk opstak
quote:
* OhLaLa raakt SperzieboonToon aanquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nog nooit gerookt
Raak me aan
Aaaaaaahhhhhquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:39 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
* OhLaLa raakt SperzieboonToon aan
Ohjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wat heb je hierna danquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nog 4 minuten voordat de bel gaat
Gaan we vermenigvuldigen dan ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Eerst pauze en daarna wiskunde
Kom je me vergezellen met wiskunde?
Ik weet nog dat ik een pakje Lucky Strike kon kopen voor fl. 1,75quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:37 schreef OhLaLa het volgende:
Belinda's waren m'n eerste peuken , gad gadverdamme
hahahaha , ik mag niet meer op school komen man , ben bejaard !quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hihihi, is goed
Dan zie ik je zo wel verschijnen
SperzieboonToon
Bericht:
Echt genieten gewoon
PS, ik luister niet
Schandalig goedkoop toen héquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een pakje Lucky Strike kon kopen voor fl. 1,75
De bel gaat nu, doeiiquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:44 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
hahahaha , ik mag niet meer op school komen man , ben bejaard !
Al jarig geweest dit jaar?quote:
Ik ga toch zo wegquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er komen er nog een paar
Nee , ben bijna 31 , ben nog 30 , maar dat duurt niet lang meerquote:
Zijn ze nog mee bezigquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:50 schreef -Datdus- het volgende:
Leuk die donatie meter maar waar kan ik doneren?
Ik word dit jaar 32quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:47 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Nee , ben bijna 31 , ben nog 30 , maar dat duurt niet lang meer
Gaat zo snel hé ..quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn ze nog mee bezig![]()
Even mono pmen
[..]
Ik word dit jaar 32
Ja echt hequote:
Ja ..pffff schei uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Waar is de tijd gebleven
quote:
Van mij, voor jouquote:
Gewoon weer Astley?quote:Meest aangevraagd:
1. Rick Astley (11)
Never Gonna Give You Up
2. Dingetje (8)
Kale kano (onzinradio monsterhit)
3. HeadHunterz (6)
Dit is niet mijn winkel
4. Mannenkoor Karrespoor (6)
Lekker op de trekker
5. Dj. Koelkast & Dj. Darcli (5)
De parade met tieten 2011
6. Hellogoodbye (5)
Here (In Your Arms)
7. Aart Lus & Ed Lip (4)
Ik bin su eil (Dj. Koelkast & Dj. Darcli met een sjekkie en een biertje remix)
8. Lynyrd Skynyrd (3)
Sweet Home Alabama
9. Dire Straits (3)
Your Latest Trick
10. shpongle (3)
dorset perception
Gewoon als eerste vanochtend weerquote:
Huppelmuts
Bericht:
Hier maak ik koelkast wel blij mee
Huppelmuts
Bericht:
Hier maak ik koelkast wel blij mee
ja speciaal voor mijquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan maak ik zo privéradio voor jou
Whahahaha , nee hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Met de muziek die je aanvraagt zie ik nu echt een donkere femme fatale voor me
Donker haarquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:24 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Whahahaha , nee hoor
Alleen m'n haren zijn donker
Misschien dat ze rond de middagpauze komen aanhuppelen, maar tot die tijdquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:27 schreef OhLaLa het volgende:
We zijn de enigste hierzo joh !
Nou dat wordt voor mij echt speciale radio .....
Alleeeeeeeeen voor mij !!!
Ik ben te vaak te laat wakker geweest, dus deze week doe ik het zo zoals het me uitkomt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:29 schreef OhLaLa het volgende:
Maar eerst was je iedere dag om 10.00 uur aan het draaien , heb je dat verzet ?
Whehe, niet alleen van mij he, die doe ik samen met Darcli al sinds eehhh zéker 1999.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:32 schreef OhLaLa het volgende:
Je tieten nummer is trouwens echt super funny ...
ik lach me dood om dat nummer
Die lekkere stem van jequote:
Geen idee, ik had hem niet zo hard staan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gisteren zei iemand het een paar keer, was dat goed uitgesproken?
Haiquote:
>> mailen en hij hoort zichzelf de komende maand in jinglevormquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:52 schreef Myraela het volgende:
Oh, mijn internet viel weg. hoor ik ineens een vriend van me een liedje zingen, dat stond nog in mijn itunes lijst.
Nah, zo ben ik dan ook weer niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
>> mailen en hij hoort zichzelf de komende maand in jinglevorm
Zo braafquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, zo ben ik dan ook weer niet.
Haha ja die waren goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waren mijn ingesproken dingetjes wel goed? Was wel heel kort namelijk.
Lekker is dat jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Pleurisregeltjes bij die hoerensociale dienst![]()
Ik spreek iets af met mn contactpersoon, die geeft niks door aan receptie en vervolgens kan ik nog 1 dag wachten voor ik antwoord enz heb.
IK KEN HEM!!
Nog nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, staan ze er al tussen ofzo?
Hoe laat ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:00 schreef Patje1987 het volgende:
Morgen een uur lang dit soort muziek, zorg dat je erbij bent!
Nee maar koelkast liet gisteren een klein stukje horen toen ie show met mono deedquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, staan ze er al tussen ofzo?
Yeah stiekemquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee maar koelkast liet gisteren een klein stukje horen toen ie show met mono deed
Nee is niet lekker. Niet leuk ook.quote:
Oh, dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee maar koelkast liet gisteren een klein stukje horen toen ie show met mono deed
Ja nou ja uhm nouhouquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Yeah stiekemGa jij 't verklappen
joh !!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is niet lekker. Niet leuk ook.
Van 20 tot 21quote:
Hmmmm , dan ben ik niet thuus !!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Van 20 tot 21
Trouwens zoek op d-block & s-te-fan - kingdom
Nee ,wat dat doe ik alquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
Koelkast ik wil met je stem trouwen.
quote:
Ik wil ook alles .....dus ....dus ....jaquote:
Is er iets dat je kwijt wil aan ons?quote:
Dat er een nummer bestaat met die titel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er iets dat je kwijt wil aan ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |