Deze mamsie is niet helemaal goed bij haar hoofd geloof ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:18 schreef EenMamsie het volgende:
Een stuk uit een artikel:
"Van speelplaatsen en schoolpleinen moet de gifspuit voor het verdelgen van onkruid verbannen worden. Kinderen spelen hier dagelijks. PvdD Kamerlid Ouwehand dient vandaag een voorstel in tijdens een debat met Bleker van Landbouw en Astma van Milieu." (volledig artikel)
Het is toch ook gewoon van de zotte!! Er wordt zo laks om gesprongen met onze, en dan met name de gezondheid van onze kinderen. Bij ons zie ik ze niet meer, de gemeentewerkers. Bij jullie wel?
Ik kan me hier erg kwaad over maken. Waar zijn de mannen van vroeger die de gemeente tuintjes netjes hielden. Echte mannen met zwarte handen en nagels van in de aarde wroeten en modder op hun kleren?
Ja hallo, dan krijgt Mamsie zwarte randjes onder haar harsnagelsquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:39 schreef Netsplitter het volgende:
Mamsie kan natuurlijk ook zelf gaan schoffelen.
Of voelt ze zich daar te goed voor?
Is de gezondheid van die kinderen dan in één een stuk minder waard?
Deze Mamsie weet anders wel het kofsgip te gebruiken! En dat mannen tegenwoordig niet meer zwarte nagels willen hebben is een zeer goede reden om boos en bezorgt te zijn. De analyse dat de gemeente daarom maar naar de gifspuit grijpt is natuurlijk haarscherp.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Deze mamsie is niet helemaal goed bij haar hoofd geloof ik
Ben benieuwd wat de ouderraden zeggen als ze gevraagd wordt de meerkosten voor mechanische onkruidverdelging bij te passen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:18 schreef EenMamsie het volgende:
Een stuk uit een artikel:
"Van speelplaatsen en schoolpleinen moet de gifspuit voor het verdelgen van onkruid verbannen worden. Kinderen spelen hier dagelijks. PvdD Kamerlid Ouwehand dient vandaag een voorstel in tijdens een debat met Bleker van Landbouw en Astma van Milieu." (volledig artikel)
Het is toch ook gewoon van de zotte!! Er wordt zo laks om gesprongen met onze, en dan met name de gezondheid van onze kinderen. Bij ons zie ik ze niet meer, de gemeentewerkers. Bij jullie wel?
Ik kan me hier erg kwaad over maken. Waar zijn de mannen van vroeger die de gemeente tuintjes netjes hielden. Echte mannen met zwarte handen en nagels van in de aarde wroeten en modder op hun kleren?
Ik at vroeger DDT tussen de middag als toetjequote:Op donderdag 10 februari 2011 10:26 schreef Pakspul het volgende:
Van dit soort acties krijg je alleen maar slappe kinderen. Vroeger, toen de gifspuit nog uit radioactief matriaal bestond, gaf je daar geen fuck om en dook je er in alsof het snoep was en resultaat is dat in ieder geval nog een generatie is die een milde griep wel zal overleven.
Of je wast je handen na het bereiden van een maaltijd/spelen op het plein. Nog even afgezien van het feit dat je groenten ook moet wassen voor het bereiden. Monsanto heeft hier geen ruk mee te maken, en als ouders zich hier werkelijk druk over maken, dan komen ze zelf gezellig wiedden, of betalen ze mee aan de duurdere mechanische bestrijding.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:23 schreef HyperViper het volgende:
Bedankt Monsanto maar, niet alleen kut kinderen happen gif, je hele familie wordt systematisch getermineerd door deze corporatieve kanker. Als je problemen hebt met deze troep op de speelplaats van kinderen kan je beter compleet stoppen met het eten van groentes in het westen.
Ik bestelde altijd een McFlurry aldrin bij de mac..quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:08 schreef meth77 het volgende:
[..]
Ik at vroeger DDT tussen de middag als toetje
Met gifstoffen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:19 schreef Heatseeker het volgende:
Een beetje weerstand opbouwen is hartstikke goed juist.
Niet zo piepen, zeker niet als het om kinderen gaat.
Het zijn vaak criminelen met een taakstraf die dat soort werk verrichten. *quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:38 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dat kost te veel geld en mankracht om mensen met handen in de aarde te wroeten. En welke echte vrouw wil nou trouwen met een kerel die een dergelijk beroep heeft en een inkomen van 1200 euro in de maand. Meer zal het niet betalen.
Denk niet dat 'een mamsie' een kind wil van kerel die perkjes bij houdt.
En de huidige plantsoenwerkers dus ontslaan zodat die ook mooi kunnen schoffelen voor hun uitkeringquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:21 schreef Boldface het volgende:
Ik ben het zowaar met de PvdD eens. Ik was het deze week ook al een keer met de SGP eens over een onderwerp. En dat in één week. Veel gekker moet het niet worden.
Onkruid wieden op schoolpleinen kan prima gebeuren door jongeren met een HALT- of taakstraf, of door uitkeringstrekkers. Laat ze maar wat doen voor hun uitkering; ook al is het maar een paar uur per week.
Ik wilde vragen of een modje die fout niet effe weg kon halen, maar dan slaat deze geslaagte grap de plank mis.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Deze Mamsie weet anders wel het kofsgip te gebruiken!
Zou je niet eens een bezoekje aan een psycholoog overwegen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:21 schreef Boldface het volgende:
Ik ben het zowaar met de PvdD eens. Ik was het deze week ook al een keer met de SGP eens over een onderwerp. En dat in één week. Veel gekker moet het niet worden.
Hoe bedoel je een pro-actieve opstelling..quote:• 6.15 De provincie werkt op geen enkele manier mee aan de bouw van nieuwe kerncentrale.
De provincie wendt haar mogelijke invloed aan om de kerncentrale in Borssele te sluiten.
• 6.16 De provincie verleent geen vergunningen voor kolencentrales.
• 6.17 De provincie werkt niet mee aan ondergrondse CO2 opslag.
Was jij maar lekker door, dat maakt die kankerzooi niet minder chemisch, het is geen zand. Simpele ziel, Monsanto heeft er alles mee te maken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:32 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Of je wast je handen na het bereiden van een maaltijd/spelen op het plein. Nog even afgezien van het feit dat je groenten ook moet wassen voor het bereiden. Monsanto heeft hier geen ruk mee te maken, en als ouders zich hier werkelijk druk over maken, dan komen ze zelf gezellig wiedden, of betalen ze mee aan de duurdere mechanische bestrijding.
Dankzij Monsanto hebben wij mensen tenminste nog te vreten, denk daar maar eens over na.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Was jij maar lekker door, dat maakt die kankerzooi niet minder chemisch, het is geen zand. Simpele ziel, Monsanto heeft er alles mee te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |