Dat heb ik dus een keer gedaan, hij werd knalrood, durfde me niet meer aan te kijken tijdens het gesprek en bibberde zo hard met zijn handen dat het half volle bakje koffie over het kopje stroomdequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iemand die dat in een sollicitatiegesprek zegt mag dat altijd direct van me.
Hoe reageren mensen dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iemand die dat in een sollicitatiegesprek zegt mag dat altijd direct van me.
LOLquote:
Met z'n sollicitatieplicht zal hij toch wel vaker 'n sollicitatiegesprek moeten verknallen om daarna weer zonder gezeur thuis op de bank te kunnen gaan hangen?quote:
Dat dacht ik ook, maar men schijnt met liegen best ver te kunnen komenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met z'n sollicitatieplicht zal hij toch wel vaker 'n sollicitatiegesprek moeten verknallen om daarna weer zonder gezeur thuis op de bank te kunnen gaan hangen?
Hoeft toch niet per se verkeerd te zijn? Als ik de stoel miste en degene die het sollicitatiegesprek doet begint te lachen... grote kans dat we er op een gegeven moment beiden om lachen en dat het een gezellig gesprek wordt. Spanning is meteen doorbroken. Als de ander echter heel krampachtig reageert (zo van: arme sollicitant! of... ik moet eigenlijk hard lachen maar dat mag niet), zou ik me juist nogal schamen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nou haha! Lekker professioneel van je zeg
Als mij dit zou overkomen, zou ik er inderdaad zelf het hardst om lachen.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per se verkeerd te zijn? Als ik de stoel miste en degene die het sollicitatiegesprek doet begint te lachen... grote kans dat we er op een gegeven moment beiden om lachen en dat het een gezellig gesprek wordt. Spanning is meteen doorbroken. Als de ander echter heel krampachtig reageert (zo van: arme sollicitant! of... ik moet eigenlijk hard lachen maar dat mag niet), zou ik me juist nogal schamen.
Geen flauwe grapjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:44 schreef caroline88 het volgende:
@Chanty, hoe ging het woensdag en heb je al wat gehoord of wanneer hebben ze je beloofd te laten weten?
Meestal enigszins verbaasd.quote:
haha, ja iets breken... da's ook wel een fijne binnenkomer! Wil je gaan zitten, breek je je beenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als mij dit zou overkomen, zou ik er inderdaad zelf het hardst om lachen.
Tenzij ik iets breek
Nou, it didquote:Op zondag 20 februari 2011 13:01 schreef caroline88 het volgende:
Moeizaam dus. Ik wens je veel geduld en dat jouw verpletterende indruk alle anderen in het niets mag laten verdwijnen
heb ik een keer gezegd, vonden ze een goede motivatie en ben aangenomenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:26 schreef jeroen25 het volgende:
Waar zie je jezelf over 5 jaar zitten?
Op uw stoel.
Ga zitten en break a leg....quote:Op zondag 20 februari 2011 17:01 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
haha, ja iets breken... da's ook wel een fijne binnenkomer! Wil je gaan zitten, breek je je been![]()
Maak je wel een onvergetelijke indruk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |