Hey Marijkequote:Op donderdag 10 februari 2011 09:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Trev
Bah, heb zo een huisbezoek en helemaal geen zin![]()
Krijgen of gaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Trev
Bah, heb zo een huisbezoek en helemaal geen zin![]()
Hoiquote:
Misschien wil Marcel dat wel, die woont in Bredaquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:59 schreef friemelaar het volgende:
Als er nog Braobanders zijn die ook op-en-neer willen rijden (NIET te vroeg terug) ......
Ik ben altijd de bob![]()
Bob bewust 0% op![]()
Daan laat 0% staan
Voor mij is het vrijdagquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Dat is wel vervelend, ik heb hier de hele tijd het gevoel dat het al vrijdag is
Gaan, voor werkquote:
Spa? of nurburg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:58 schreef Toekito het volgende:
Wie heeft er geld teveel in wil mij naar de F1 laten gaan dit jaar?
Zit beetje foto's te kijken van de nieuwe bakken en krijg spontaan weer zin om naar de F1 te gaan.
Maar je kunt volgens mij wel voorkeuren aangevenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar dat snap ik dus niet he?
ieder boekt toch voor zich zelf ?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:00 schreef Trevland het volgende:
ik heb hier de hele tijd het gevoel dat het al vrijdag is
In principe wel. Maar het kan ook hey meerderen, maar dam moeten we dat onderling uitvechten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar dat snap ik dus niet he?
ieder boekt toch voor zich zelf ?
nou ik heb daar niet zoveel behoefte aan eigenlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
In principe wel. Maar het kan ook hey meerderen, maar dam moeten we dat onderling uitvechten.
Ik zit te denken om naar Silverstone te gaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:58 schreef Toekito het volgende:
Wie heeft er geld teveel in wil mij naar de F1 laten gaan dit jaar?
Zit beetje foto's te kijken van de nieuwe bakken en krijg spontaan weer zin om naar de F1 te gaan.
Marcelquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Misschien wil Marcel dat wel, die woont in Breda
Was het maar voor mij ook zo verquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Misschien wil Marcel dat wel, die woont in Breda
[..]
Voor mij is het vrijdagLaatste dag
[..]
Gaan, voor werk
Ik wou dat ik een soort van feestje hadquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik niet
![]()
en vrijdag heb ik een feestje![]()
en zaterdag .......................![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zit te denken om naar Silverstone te gaan
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik moet er vandoor, tot later![]()
Werk ze en tot laterquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Later meissiequote:Op donderdag 10 februari 2011 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nurnburg was gaaf in 2007. In 2006 in Hongarije (mijn eerste x live F1 in een race) was wellicht nog toffer omdat Button won en ik bij de huldiging aan de pitmuur stondquote:
quote:Don't you wish when life is bad
and things just don't compute,
That all we really had to do
was stop and hit reboot?
Things would all turn out ok,
life could be so sweet
If we had those special keys
Ctrl, Alt, and Delete
Your boss is mad, your bills not paid,
your wife, well she's just mute
Just stop and hit those wonderful keys
that make it all reboot
You'd like to have another job
but you fear living in the street?
You solve it all and start a new,
Ctrl, Alt, and Delete
gewoon bruin meenemenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
Het lijkt me sowieso tof om naar een F1 race te gaan
Moest alleen niet zo duur zijn
Daar ben ik het mee eensquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
Het lijkt me sowieso tof om naar een F1 race te gaan
Moest alleen niet zo duur zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |