Je snapt het niet helemaal, hij is luidruchtig zodat ik eigenlijk niet meer op mijn kamer kan studeren, het is hier allemaal heel gehorig. Verder interesseert het me niet veel dat hij gamed, daar verneukt hij zijn eigen jeugd mee, maar het gaat mij erom dat hij van zijn probleem niet mijn probleem moet maken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:15 schreef CoolGuy het volgende:
En wie zijn probleem is het dat jij daar last van hebt? Das jouw probleem, niet het probleem van je broertje. Gameverslaafd is dat je nergens anders meer mee bezig bent, en je je eigenlijk opsluit op je kamer/in je huis en continue maar gamed. Je zegt 'uren per dag'. 2 uur per dag is ook uren.
Vooralsnog vind ik dat het probleem bij jou ligt. Jij hebt ergens last van, en vervolgens laat je dat andere mensen voor je opknappen.
Welk spel speelt ie 5 uur per dag dan !?!? Sommige spellen moet je 5 uur per dag spelen om mee te kunnen blijven doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:17 schreef Michiel1990 het volgende:
Mijn moeder vind het ook een probleem, maar durft niet echt harde maatregelen te treffen.
Ik weet zeker dat hij verslaafd is, anders had ik wel een topic geopend met een vraag als: wat is een gameverslaving?
Hij spendeert minimaal 5 uur per dag aan hetzelfde spel. Vaak meer en tot laat in de avond. Ik kan dus niet meer voor mezelf beslissen of ik is een keer vroeg naar bed ga, want ik kan niet door het geroep van die jongen heen slapen. Verder is hij chagrijnig, brutaal en maakt kwetsende opmerkingen. Ik ben dus 2 weken geleden gestopt met hem te praten, en volgens mij heeft hij het niet eens door.
Goed idee!quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:21 schreef juxtaposition het volgende:
ga een keer achter hem staan, en geef hem een goede klap met een stuk hout.
dan roep je"EN NOU GODVERDOMME JE BEK HOUDEN VOOR IK TRAP DIE HELE KANKER PC AAN PUIN!"
Dan draai je je heel rustig om en ga je fijn een tukje doen.
welk spel doet er echt niet toe denk ik.... als er inderdaad spellen bestaan die 5 uur per dag gespeeld moeten worden, dan zijn de designers van die games vergelijkbaar met coke dealers.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Welk spel speelt ie 5 uur per dag dan !?!? Sommige spellen moet je 5 uur per dag spelen om mee te kunnen blijven doen.
Ja ik denk niet dat mijn moeder het er mee eens zal zijn, maar ze doet er zelf ook niks aan. Het enige probleem zou zijn, als ik die kabel moet gaan vergoedenquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:25 schreef LostFormat het volgende:
Maargoed, als hij het niet in z'n botte hersens krijgt dat jullie last van hem hebben dan moeten daar consequenties aan zitten. Knip dan maar gewoon z'n kabel door en fix dat pas weer als hij z'n headsetje in levert. Wel in overleg met je ma en wees voorbereid op het youtubefilmpje hierboven.
Noem je de uitvinder van profvoetbal dan ook coke dealers? Want daar moet je ook 5 uur per dag mee bezig zijn om mee te bblijven doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:24 schreef Michiel1990 het volgende:
[..]
welk spel doet er echt niet toe denk ik.... als er inderdaad spellen bestaan die 5 uur per dag gespeeld moeten worden, dan zijn de designers van die games vergelijkbaar met coke dealers.
Wat weet jij er nou van!? Of je nou 5 uur per dag achter FOK! zit of een spelletje speelt..quote:Los daarvan, is het gewoon niet gezond voor een knul van 17, om zoveel achter een spelcomputer te zitten.
quote:En het gaat er vooral om dat er gewoon nu iets aan moet veranderen, omdat ik anders gewoon echt zijn internetkabel door ga knippen, en ik weet niet of dat wel zo'n volwassen reactie is
Goed puntquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:29 schreef LostFormat het volgende:
Sorry hoor maar ik vind je wel een beetje een slappeling. Kerel zet heel het huis op stelten en jij bent bang om niet volwassen te zijn en dat je een kabel moet betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |