Als ik dat 2 nachten achter elkaar doe, kun je me opvegen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:02 schreef missbehavin het volgende:
Tegenwoordig veel te weinig! Ben soms blij als ik 4 uur pak.
Ja, ik kan er op zich redelijk tegen, gewenning denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik dat 2 nachten achter elkaar doe, kun je me opvegen.. Ik heb wel 8 uur nodig. Minimaal.
Ik trek het met 6 á 7 uurtjes. Maar 100 % uitgerust en fit ben ik dan niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik dat 2 nachten achter elkaar doe, kun je me opvegen.. Ik heb wel 8 uur nodig. Minimaal.
Qtiequote:
Nee, dat heb ik ook. Als ik er 6 slaap, kan ik wakker worden. Maar dan ben ik wel verrot.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:06 schreef vencodark het volgende:
Ik trek het met 6 á 7 uurtjes. Maar 100 % uitgerust en fit ben ik dan niet.![]()
Moet je 1 of 2 keer per week gaan sporten. Dan bouw je endorfine op en dan ga je je 'fit' voelen.quote:
Ik haaaaat 's morgens vroeg wakker worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook. Als ik er 6 slaap, kan ik wakker worden. Maar dan ben ik wel verrot.
quote:
quote:
quote:
Gelukkig is het niet overdreven, om elke dag 25 posts pp te spenderen aan hoi en doei.quote:
Snoozequote:Op donderdag 10 februari 2011 09:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik haaaaat 's morgens vroeg wakker worden.3 keer snooze, minstens.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelukkig is het niet overdreven, om elke dag 25 posts pp te spenderen aan hoi en doei.
Gelukkig is het ook niet overdreven, om je daar druk over te maken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelukkig is het niet overdreven, om elke dag 25 posts pp te spenderen aan hoi en doei.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet je 1 of 2 keer per week gaan sporten. Dan bouw je endorfine op en dan ga je je 'fit' voelen.
Ja, beetje 2 kanten. Maar ik trek het niet om gelijk mijn bed uit te jumpen. Ik moet 3 keer 'subtiel' wakker gemaakt worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:12 schreef STING het volgende:
[..]
Snoozeen tegelijkertijd ook een curse
It's....the morning.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb de gewone wekker en die op mijn telefoon aan, just to be surequote:Op donderdag 10 februari 2011 09:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, beetje 2 kanten. Maar ik trek het niet om gelijk mijn bed uit te jumpen. Ik moet 3 keer 'subtiel' wakker gemaakt worden.
Bij mij is het helemaal afhankelijk of er consequenties aan vast zitten als ik later opsta.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, beetje 2 kanten. Maar ik trek het niet om gelijk mijn bed uit te jumpen. Ik moet 3 keer 'subtiel' wakker gemaakt worden.
Nee indd. Dat is ook waar. Tja, ik hou er rekening mee door mijn wekker vroeg te zetten. Vanmorgen bijvoorbeeld had ik hm om 5.40 gezet. Na 4 keer snooze (elke 9 minuten), ben ik er uiteindelijk 6.15 uitgegaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:15 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij is het helemaal afhankelijk of er consequenties aan vast zitten als ik later opsta.
Als ik 10 minuten later opsta en ik weet dat ik dat in een dikke file sta, ga ik er gelijk uit.
Nu heb ik dat totaal niet
Gelukkig maar dan, dat ik me niet druk maak.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:13 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig is het ook niet overdreven, om je daar druk over te maken.
Idd, niet goed voor je bloeddruk enzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, dat ik me niet druk maak.
3x per dag neuken (minstens een half uur) helpt ook wel een beetje.quote:
Ja, dat werkt voor iedereen weer anders. Net als met muziek als wekker. Ik zou van muziek echt niet mijn bed uit komen en wakker zijn. Dan slaap ik net zo goed door. Als ik een heel irritante * tuut, tuut* of * piep piep* etc. hoor, dan sla ik hm echt hard uit en ben ik toch ook wakker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik snooze word ik alleen maar slechter wakker.
Voor mij werkt 't het beste als ik er gelijk uit ga nadat de wekker is gegaan.
Het is beide wel met ballen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
3x per dag neuken (minstens een half uur) helpt ook wel een beetje.
Maar goed, echt heel fit word je natuurlijk alleen van een explosieve sport als squash.
Dan ga ik toch voor optie 1quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
3x per dag neuken (minstens een half uur) helpt ook wel een beetje.
Maar goed, echt heel fit word je natuurlijk alleen van een explosieve sport als squash.
Jullie beleving van mijn stemming door mijn posts 'te lezen' komt niet overeen met de werkelijkheid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:18 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, niet goed voor je bloeddruk enzo.
Ja, maar squashen doe ik met een man omdat een vrouw te slap en traag is en balgevoel ontbeert. Dat is toch wel een verschil met neuken.quote:
Dat zal dan weer niet voor iedereen gelden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar squashen doe ik met een man omdat een vrouw te slap en traag is en balgevoel ontbeert. Dat is toch wel een verschil met neuken.
Nee homo's doen het liever met een man.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:23 schreef vencodark het volgende:
Dat zal dan weer niet voor iedereen gelden.
Dat schreef ze dan ook niet. Ze is er, dat wil niet zeggen dat ze iets doet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
We moesten even bijkomen van het bericht van een ambtenaar die schijnt te werken
Je hebt gelijk. Ik las wat ik wilde lezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat schreef ze dan ook niet. Ze is er, dat wil niet zeggen dat ze iets doet.
Gelukkig zijn de wonderen de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
We moesten even bijkomen van het bericht van een ambtenaar die schijnt te werken
Nog niet opgelost, wel al gedeeldquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
You suck!
Btw, probleem van gister nog opgelost?
Delen is het begin van een oplossing.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de wonderen de wereld nog niet uit
[..]
Nog niet opgelost, wel al gedeeld
Ieuw gadver! Doe eens stoppen met die studie!quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Delen is het begin van een oplossing.(wat een Social Worker-prietpraat zeg).
Ik schrok er zelf van.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ieuw gadver! Doe eens stoppen met die studie!
Het is allemaal de schuld van links! Eerlijk delen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Ieuw gadver! Doe eens stoppen met die studie!
Er is weinig eerlijk aan het delen van links andersquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van links! Eerlijk delen.
Precies, vandaar het cursief gedrukte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Er is weinig eerlijk aan het delen van links anders.
Gadverredamme!! Stomme linksquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:44 schreef Techno het volgende:
Het is allemaal de schuld van links! Eerlijk delen.
En vergeet erkennen nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Delen is het begin van een oplossing.(wat een Social Worker-prietpraat zeg).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |