Dat sowiesoquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar eerst liefde en dan seks. En dat eerste hebben we niet, dus dat tweede komt ook niet
Teveel piekeren is nooit goed nee, ook wel last van gehad ja, nu gelukkig wat minder en meer overdag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ga ook proberen het niet zo laat te maken.Maar ik lig meestal toch zo te piekeren dat slapen niet lukt..
Nopequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat breekt toch niet gelijk iemands hart?
Dat is toch niet iets om je voor te schamen lijkt me?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik een hopeloze romanticus
AAah dat kan ook jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee
Meteoriet in Mexico
heb mijn eind project voor school hier aan gewijd
Zeg dat tegen mijn hoofdquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Teveel piekeren is nooit goed nee, ook wel last van gehad ja, nu gelukkig wat minder en meer overdag.
Hoofd van missb, niet meer piekerenquote:
Dat weet je helemaal nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat breekt toch niet gelijk iemands hart?
Ik heb me er enorm in verdieptquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
AAah dat kan ook ja![]()
Wel interessant, al ben ik niet heel erg van dergelijke ver-weg-historie. Maar dat komt ook omdat ik er niks van weet/snap
Het heeft me tot op heden weinig opgeleverdquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets om je voor te schamen lijkt me?
Die van mij is heel kort "het leven heeft geen nut"quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb me er enorm in verdiept
Iedereen heeft toch wel een "what's the meaning of life" zoektochtje?
Ik heb een heel andere meningquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van mij is heel kort "het leven heeft geen nut"
Tja, ik word ook cynischer met de jarenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het heeft me tot op heden weinig opgeleverd
Raar is dat fenomeen toch? Hoe ouder je wordt, des te cynischer je wordt. Ik heb altijd geloofd in liefde, maar dat is de laatste jaren toch flink afgenomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ik word ook cynischer met de jaren
Ik heb medelijden met je.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Raar is dat fenomeen toch? Hoe ouder je wordt, des te cynischer je wordt. Ik heb altijd geloofd in liefde, maar dat is de laatste jaren toch flink afgenomen.
Vroeger was ik echt kapot van mislukte relaties, tegenwoordig kan ik het allemaal stukken beter relativeren.
Gelukkig maar, anders wordt het allemaal zo saaiquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je.
Niks met leeftijd te maken maar met je overleden ziel. Je bent afgestompt.
Noem je mij nu saai?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders wordt het allemaal zo saai
Ja, ervaring denk ik.. Het is ook een beetje dubbel, aan de ene kant mag ik van mezelf niet te cynisch worden, maar aan de andere kant ben ik het beu gekwetst te worden en moet ik harder zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Raar is dat fenomeen toch? Hoe ouder je wordt, des te cynischer je wordt. Ik heb altijd geloofd in liefde, maar dat is de laatste jaren toch flink afgenomen.
Vroeger was ik echt kapot van mislukte relaties, tegenwoordig kan ik het allemaal stukken beter relativeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |