ze zijn de auto uitgravenquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:35 schreef Toekito het volgende:
Grappig, staan in onze straat weer auto's in de weg voor de weg werkers. Ze rijden met die platen die er weken lagen om met hun eigen wagens overheen door het zand te crossen.
Nu hij ze weghaald moet dat zand eraf geschud worden. Je raad het al, recht boven die Renault die al dagen in de weg staat!
Is dat een spelletjequote:Op donderdag 10 februari 2011 08:48 schreef Pheno het volgende:
Zaterdag Marvel vs Capcom halen in Rotterdam (denk ik). Dat wordt weer avonden button-bashen
quote:
Ja, met figuren uit comics (van Marvel), zoals de Hulk, Spiderman en meer. Dus lompe zooi zo af en toe. De figuren van Capcom zullen je wat minder zeggenquote:
Uhuh, aanwezigheidsplicht zeker. Ik sta er niet inquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:09 schreef OA het volgende:
[..]
!!
Aangezien ik nu weer op werk ben, haal ik dit vandaag bij lange na niet...
quote:Kabinet wil wekkers verbieden
Het kabinet heeft een wetsvoorstel ingediend bij de Tweede Kamer om het gebruik van wekkers te verbieden. Het initiatief voor dit verbod kwam van Geert Wilders. "Ik krijg regelmatig klachten van Henk en Ingrid, dat zij worden lastiggevallen door een wekker. Ik vind dat die overlast moet stoppen," aldus de PVV-voorman, "Elke wekker moet het land uit, ik wil dat de Immigratie- en Naturalisatiedienst daar streng op gaat handhaven."
Premier Mark Rutte zag het idee direct zitten. "Nu wordt mijn moeder iedere ochtend wakker van mijn wekker. Met dat verbod kan zij gewoon doorslapen als ik mijn bed uit moet."
Niet alleen de VVD en PVV zijn voor. Ook de linkse partijen staan niet afwijzend tegen het voorstel. Zo ziet GroenLinks voordelen voor het milieu. "Minder wekkers, betekent minder stroomverbruik en dus minder CO2-uitstoot door energiecentrales," aldus fractievoorzitster Jolande Sap. PvdA-leider Job Cohen ziet vooral voordelen voor werknemers. "Het is belangrijk dat werknemers voldoende rust krijgen tussen twee diensten in. Door wekkers te verbieden, worden zij wakker wanneer hun lichaam daar aan toe is." SP-leider Emile Roemer onderschrijft dit standpunt. "Er wordt al een te grote druk op werknemers gelegd. Laat ze lekker uitslapen als ze dat nodig hebben!"
De SGP reageert vooralsnog terughoudend op de plannen. "Vanzelfsprekend zijn wij voorstander van een wekkerverbod op zondag. Maar volgens de Bijbel moet op de andere dagen gewerkt worden. Gaat dat nog wel gebeuren dan?" aldus een woordvoerder van de SGP. Christenunievoorman Rouvoet ziet op zondag liever geen wekkerverbod. "Ik zou juist willen pleiten om burgers te verplichten de wekker te zetten op zondagochtend, zodat mensen tijdig wakker zijn om naar de zondagmis te gaan."
Op basis van de initiële reacties uit de Tweede Kamer, lijkt een meerderheid van de kamerleden voor het wekkerverbod. De verwachting is dan ook dat de nieuwe wet na de zomervakantie in werking zal treden.
edoel je niet de eerste dag van april?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:17 schreef DaMart het volgende:
Nog even over de wekkers... MPG, kan dit de eerste dag na maart wellicht op de FP?.
[..]
O, de eerste dag ná maart, ipv van...quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:18 schreef OA het volgende:
B
[..]
edoel je niet de eerste dag van april?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:17 schreef DaMart het volgende:
Nog even over de wekkers... MPG, kan dit de eerste dag na maart wellicht op de FP?.
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:18 schreef OA het volgende:
B
[..]
edoel je niet de eerste dag van april?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Juistquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
O, de eerste dag ná maart, ipv van...
Lijkt me prima...quote:
no probs schatquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Is dat een spelletje
enzegt : "Nee"
mja.. volgende keer beter..
( we wonen ook op 10 km afstand..)
ik eet iig wel mee!
Toek, Muck, heen dus wel, terug moeten jullie nog even een lift regelen
wie kwamen er nog meer langs en beleven niet slapen??
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Is dat een spelletje
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:08 schreef Barretje80 het volgende:
ik eet iig wel mee!
ik wil wel.......quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Is dat een spelletje
mja.. volgende keer beter..
( we wonen ook op 10 km afstand..)
ik eet iig wel mee!
hmm.. ik ken m'n lief redelijk goed..quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Daar kun je toch tegenin gaan? Of ga je dit als wisselgeld gebruiken om hem een keer wat leuks te onthouden?.
quote:
friemquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
eerste dag ná maart
![]()
's Morgens samen
je wilt wel wat ??quote:
waarschijnlijk wat??quote:
En anders ruilt zequote:Op donderdag 10 februari 2011 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Daar kun je toch tegenin gaan? Of ga je dit als wisselgeld gebruiken om hem een keer wat leuks te onthouden?.
maaaaaar??quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
naar de meet komen en blijven slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |