EEndjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb die band niet met onze auto, want het is gewoon een suf peugeotje. Kevers (en eenden, for that matter) zijn veel cooler natuurlijk
Onze auto is net voor handenvol geld opgelapt (koppakking jay) dus hij moet echt nog wel weer even mee. En nieuw kopen heeft toch geen zin als we niet weten wat we na eind 2011 gaan doen.
kennisje van mijn ouders had een eend, die hangen zo leuk 'om' in de bochtenquote:
Ik heb een oranje en een blauwe gehadquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef DarkElf het volgende:
kennisje van mijn ouders had een eend, die hangen zo leuk 'om' in de bochtenDat was altijd lachen
leuk hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb een oranje en een blauwe gehadIk ben nog steeds verliefd op die dingen
Ooit als ik later groot en rijk ben wil ik er nog wel eens eendje hebben
En dan ook een eend als cabrioquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef DarkElf het volgende:
kennisje van mijn ouders had een eend, die hangen zo leuk 'om' in de bochtenDat was altijd lachen
Het klinkt ook allemaal zo romantischquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb een oranje en een blauwe gehadIk ben nog steeds verliefd op die dingen
Ooit als ik later groot en rijk ben wil ik er nog wel eens eendje hebben
Ja ook liefquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
En dan ook een eend als cabrioGeweldige auto's!
Ouwe Fiat-500'jes trouwens ook
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef Sarabi het volgende:
Oja voor diegene die het nog interessant vonden
De leaseauto is een Opel Corsa Cosmo geworden
Ja, tot je de onderhoudskosten beseft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het klinkt ook allemaal zo romantisch
Prima auto om mee te beginnen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef Sarabi het volgende:
Oja voor diegene die het nog interessant vonden
De leaseauto is een Opel Corsa Cosmo geworden
Opel Kadettquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima auto om mee te beginnen.![]()
Mijn eerste leasebakkie was een Opeltje Kadett.
Je moet het leuk vinden - de meeste eendenliefhebbers klussen ook zelf hè!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, tot je de onderhoudskosten beseft.
En die motoren zitten echt nog heel simpel in elkaar. Haast geen elektronica.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet het leuk vinden - de meeste eendenliefhebbers klussen ook zelf hè!
Ja, je kan veel doen.Maar ooit gaat het echt geld kosten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet het leuk vinden - de meeste eendenliefhebbers klussen ook zelf hè!
Snoepdoosquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
Spritsen klaarZe zijn weer goooeeehoeed
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
Spritsen klaarZe zijn weer goooeeehoeed
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Snoepdoos
Dat![]()
klonk goed trouwens!
Ik kwam vaak bij een motorclub en daar waren mensen die een blok met een blinddoek voor uit/en in mekaar sleutelden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
En die motoren zitten echt nog heel simpel in elkaar. Haast geen elektronica.
Pees Janhagel was ook prima!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Snoepdoos
Dat![]()
klonk goed trouwens!
Trusteh, hypertje,quote:
Ook gefeliciteerdquote:
Nu pas?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:58 schreef Bluezz het volgende:
@ Pee, ik hoor nu de apotheose over onno, de vader en het meisje
Ja, sorry. Ik was wat laat met het doorgeven van jouw mededeling in een post aan haar.quote:
Tskquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik was wat laat met het doorgeven van jouw mededeling in een post aan haar.
Lichaamsbeweging, neuken!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
Dames en heren, ik ben afval-moeWat gaan we eraan doen?
quote:
Eerste wordt aan gewerkt. Tweede heb ik geen geld voor.quote:
Leintjequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Lekker, doe mij er een
HoiIk ga echt geen 4 topics teruglezen, dus als ik iets gemist heb, excuus en een kus.
Hey! Gewerkt? Nog onder gepoept?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Lekker, doe mij er een
HoiIk ga echt geen 4 topics teruglezen, dus als ik iets gemist heb, excuus en een kus.
Ik betaal nooit voor seks.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Eerste wordt aan gewerkt. Tweede heb ik geen geld voor.
Ja gewerkt. Niet ondergepoept, wel als enige verantwoordelijke gelopen en alle pillen gedeeld. Ik ben gesloopt. De ene flexer kon niet eens met tilliften werkenquote:
Oh, en Isa gaat als ze de loterij ooit wint met een lot wat ze op straat gevonden heeft, een eigen verpleegtehuis beginnen en jij bent al aangenomen als werkneemster daarin en Krakke en ik hebben ons al aangemeld om door jou verpleegd te worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
dus als ik iets gemist heb, excuus en een kus.
quote:
Ja wodka, maar dan goede. In een goede hoeveelheid. voor de helft van de prijs bij de lokale uitgaansgelegenheid.quote:
Aha. Niet echt mijn drank, wodka.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:09 schreef Vork het volgende:
Ja wodka, maar dan goede. In een goede hoeveelheid. voor de helft van de prijs bij de lokale uitgaansgelegenheid.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:08 schreef golfer het volgende:
Oh, en Isa gaat als ze de loterij ooit wint met een lot wat ze op straat gevonden heeft, een eigen verpleegtehuis beginnen en jij bent al aangenomen als werkneemster daarin en Krakke en ik hebben ons al aangemeld om door jou verpleegd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |