abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92709913
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:04 schreef Klonk het volgende:

[..]

wat een onzin reactie, ik heb destijds ook besloten om mijn kat de medicijnen niet te geven en hij heeft nog 3 jaar geleefd.

als het echt misgaat ben je altijd snel genoeg bij de dierenarts maar om een dier uit voorzorg maar in te laten slapen is echt nonsens
Ze geeft aan dat de kat nu al constant benauwd is.
Jij wil het wel op je geweten hebben dat je in de ochtend (of na het werken) een gestikte kat aantreft?

Je kan er snel genoeg bij zijn? Wanneer dan? Als je ziet dat die aan het stikken is, snel naar de dierenarts?
Ben je er 24/7 bij?
En al zie je het, weet je hoe lang 1 minuut duurt als je amper adem hebt?
pi_92710422
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:39 schreef RandomMoron het volgende:
die easy pill werkt hier als een trein! ze vinden het heerlijk :)
soms werkt dit een poos, maar kat weigert de easypil toch ook regelmatig. Dat plakkerige vind hij toch onaangenaam.
Mijn kater moet dagelijks een pil tbv schildklier, en dat is bij mij ook een drama. Ik heb geen zin in stress om dat best elke dag in de houdgreep te nemen en die pil naar binnen te duwen (is me op die manier ook nooit gelukt, ook niet met pillenschieter btw)
Wat bij mij ook werkt maar mischien niet goed voor kat met nierproblemen: fijnstampen en mengen met smeerkaas (mijn kat is dol op kaas)
Pil verstoppen is kneedbaar spul met smaakje , deze sticks van Sanal werken momenteel perfect, meneer eet bijna mijn vingers erbij op
pi_92716916
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:04 schreef Klonk het volgende:

[..]

wat een onzin reactie, ik heb destijds ook besloten om mijn kat de medicijnen niet te geven en hij heeft nog 3 jaar geleefd.

als het echt misgaat ben je altijd snel genoeg bij de dierenarts maar om een dier uit voorzorg maar in te laten slapen is echt nonsens
Ligt er maar een beetje aan hoe erg het is...erg moeilijk te zeggen natuurlijk als het beestje niet voor je staat. ;) En geloof me...een stikkende kat wil je niet meemaken, dat is iets wat je je leven gaat blijblijven ;( alhoewel het in mijn geval een longembolie en een onwillige dierenarts betrof.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')