Ik vind dat juist tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt, ik vind niet drinken ook prima, maar nuchter luisteren naar dronken gebral vind ik
Ik ga er gelukkig van uit dat op meets hier niet iedereen ladderzat wordt
yep, maar ik wil dan ook, en dat kan dan nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat juist tofIk lach me kapot om dat soort mensen
Nee, de goede kaarten zijn al verdeeldquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maar ik wil dan ook, en dat kan dan niet
Bij de KSC meets niet, maar bij de ONZ meet in Wierden was dat wel andersquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt, ik vind niet drinken ook prima, maar nuchter luisteren naar dronken gebral vind ik
Ik ga er gelukkig van uit dat op meets hier niet iedereen ladderzat wordt
Dan hoop ik dat hij het raam had open gezetquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg toch gewoon dattie zat te wieksen. Of bedoel je dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
KSC meets zijn gewoon tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij de KSC meets niet, maar bij de ONZ meet in Wierden was dat wel anders
Absoluutquote:
Oohw; dat is mijn moeders zo-val-ik-in-slaap-met-de-tv-aan-programmaquote:
ik ook!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef Muck het volgende:
Ik verbaas me er steeds meer over dat Kubica nog levend uit die auto is gekomen
http://www.nusport.nl/vid(...)nt-crash-kubica.html
Ja dat dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg toch gewoon dattie zat te wieksen. Of bedoel je dat niet?
En kun je zelf de gastenlijst bepalen. Kunnen ze ook komen en parkeren in Lelydorpquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
als het de 12e niks wordt dan organiseer ik zelf wel een keer iets, dan weet ik tenminste zeker dat ik kan
én in mei zal er de pannenkoeken meet zijn, en die is overdagquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
als het de 12e niks wordt dan organiseer ik zelf wel een keer iets, dan weet ik tenminste zeker dat ik kan
Jaquote:
Me tooquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk vind dat ik er vrienden bij heb gekregen
anders ik welquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk vind dat ik er vrienden bij heb gekregen
weet je de dag al?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
én in mei zal er de pannenkoeken meet zijn, en die is overdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |