Waar ik nu woon, in Venray, ôs schôn durpke in d'n piël.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]Waar wil je dan wonen, in een yuppen vinex wijk o.i.d?
In Pendrecht, Rotterdam-Zuid gaan in de zomer de banken uit het flat en voor de portieken bij de Antillianen en wordt er muziek uit auto's/scooters/ghettoblasters geblazen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Inderdaad, gezellig buiten zitten.
Zouden wij ook is wat vaker moeten doen.
Venrayquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Waar ik nu woon, in Venray, ôs schôn durpke in d'n piël.
Volgens mij kom jij echt vreselijk aandacht tekort in het echte leven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Valt me toch wel tegen dat Socios me nog niet gepm'ed heeft voor m'n nr
watquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef ecktebaas het volgende:
Nog geen kkranzige plaatjes van RC?
liep daar een varken over je toetsenbord ofzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Waar ik nu woon, in Venray, ôs schôn durpke in d'n piël.
Wat is dan in vredesnaam mis mee? Het enige wat ik me kan bedenken is geen nachtleven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Venray__!! Zo blij dat ik daar weg ben
Dat klopt. Ik werk 25 uur per week + ik ga naar college.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij echt vreselijk aandacht tekort in het echte leven.
Haha, rampstedelingen die nooit buiten de randstad komenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:19 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
liep daar een varken over je toetsenbord ofzo
Haha, dat ben ik nog wel van plan, hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Valt me toch wel tegen dat Socios me nog niet gepm'ed heeft voor m'n nr
Nachtleven is erg kut geworden laatste jaren, daarnaast is het veel te klein. In mijn ogen te weinig culturele activiteiten en de winkels zijn al helemaal triest.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:19 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Wat is dan in vredesnaam mis mee? Het enige wat ik me kan bedenken is geen nachtleven.
Maar gelukkig is stratumseind vlakbij
Samen masturberen op/in treinen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, dat ben ik nog wel van plan, hoor.Gaat helemaal goedkomen.
Hollandse volksbuurten vriend, niks boven hollandse gezelligheid!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Inderdaad, gezellig buiten zitten.
Zouden wij ook is wat vaker moeten doen.
Blijf lekker in Venray ofzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:12 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Omdat er eerst met foto's gezegd wordt dat Utrecht een mooie stad zou zijn.
Nu zijn steden sowieso al kut, allemaal mensen die compleet langs elkaar af leven. Maar daar komt dan nog bovenop dat Utrecht werkelijk vol zit met asociaal, arrogant kutvolk.
Het is een smerig kankergezwel van een stad, het is er te druk en in het algemeen veel te "stads".
Centrum is recent helemaal opgeknapt, is echt erg mooi geworden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Nachtleven is erg kut geworden laatste jaren, daarnaast is het veel te klein. In mijn ogen te weinig culturele activiteiten en de winkels zijn al helemaal triest.
Je gaat toch niet ontkennen dat de mensen uit de dorpen buiten Venray allemaal geen lompe boeren zijn?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:20 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Haha, rampstedelingen die nooit buiten de randstad komen![]()
Jij bent zeker zo'n iemand die nog geen merel van een kraai kan onderscheiden, die denkt dat melk uit de fabriek komt en er buiten de rampstad niets dan boeren zijn
Lekker tot diep in de nacht doorbaggeren in de Koets.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:19 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Wat is dan in vredesnaam mis mee? Het enige wat ik me kan bedenken is geen nachtleven.
Maar gelukkig is stratumseind vlakbij
Ach ja, lees net dat je uit Limburg komt. Blijf maar daar pseudoduitser.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:22 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik probeer de rampstad altijd te mijden.
Ma, ova budaletina i ova stoka nisu normalni bre, ovaj samo jebe vozovequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Samen masturberen op/in treinen?
Het podium was pas baas vroeger. Heerlijk die vijftienjarige sletjes regelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Lekker tot diep in de nacht doorbaggeren in de Koets.
Alleen met carnaval/kermis ben ik nog stappen in Venray.
Centrum Venray!quote:
Wat een grijsaardenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Centrum Venray!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeugdsentimentquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Het podium was pas baas vroeger. Heerlijk die vijftienjarige sletjes regelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |