zijn die krengen zo duurquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:47 schreef zquing het volgende:
voor 30 euro extra wel
http://www.thomann.de/nl/behringer_u_control_ufo_202.htm
worden die ook verkocht?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:05 schreef T42 het volgende:
[..]
zijn die krengen zo duurdie liggen op me werk overal te slingeren omdat ze gratis bij een geluidstafel zitten. (bij de laaste zitten ze vort ingebouwd zie ik)
Ach ja, echt nodig had ik 'm toch nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:33 schreef T42 het volgende:
[..]
die hier liggen? nee worden aftoe gebruiktwe halen wel sticker er af
Zit er bij de voorversterker veel verschil in de prijsklasses?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:24 schreef zquing het volgende:
Nope, je hebt nogsteeds een RIAA voorversterker nodig
Tja, het zal sowieso beter zijn dan mijn huidige setup waarbij ik mn installatie op max moet zetten om iets te horen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:30 schreef zquing het volgende:
Ontzettend veel verschil, maar om te beginnen is 1 van 20 euro wel goed genoeg
Hmz ik ben nog ontzettend aan het twijfelen. Het is wel een mooi ding maar de startpost is voor het grootste gedeelte jibberisch voor mij. Ik heb hier een platenspeler van de kringloop staan waar prima geluid uit komt, aan de andere kant het ik niet zo heel veel referentiekader qua platenspelersquote:Op maandag 14 februari 2011 22:42 schreef zquing het volgende:
Ten eerste is het een Dual
Ten tweede zit er een bijzonder goed budget element op
Ten derde, de Neutriks die erop zitten, beter klinken zullen ze vast niet, maar ze zitten wel goed vast en zien er geweldig uit imho.
Tot slot, omdat 't gewoonweg een tof retro ding is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |