Niet haten jongen, ook ik heb 1 jaar lang gewacht op deze dag. Wil de boel niet afkraken, ik vond hem gewoon kut, kan toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zo al een uur gespeeld
Jaaa dan kun je zekers zeggen of je iets
wel of niet leuk vind.
Of je nou 1 uur racet of 24 uur, het racen, de besturing, het geluid, het verkeer op de weg etc. blijft even kut.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zo al een uur gespeeld?
Jaaa dan kun je zekers zeggen of je iets wel of niet leuk vind.
Omdat de grafische chip van de PS3 dat ook niet aan kan.. Simpel.. De PS3 en de X360 ontlopen elkaar nauwelijks..Alleen als je op een speciale manier voor de PS3 programmeert wordt een ganme op de PS3 mooier. Maar dan moet t wel vanaf de grond zijn opgebouwd, zoals GT5, zoals Uncharted.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap ook nooit aan mulitplatform games dat ze dan niet gewoon de ps3 versie de volle 50gb laten gebruiken, dat MOET toch wel iets verbeteren aan de graphics waardoor het mooier moet zijn dan de 360? Maar t gebeurt nooit..
Het is goedkoper om eerst om op de 360 te ontwikkelen en dan alles te porten, dan voor ieder systeem weer andere versies te makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap ook nooit aan mulitplatform games dat ze dan niet gewoon de ps3 versie de volle 50gb laten gebruiken, dat MOET toch wel iets verbeteren aan de graphics waardoor het mooier moet zijn dan de 360? Maar t gebeurt nooit..
Ja und? met een X360 controller op de pc klopt dat wel hoor..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef ufopiloot het volgende:
Het is zelfs teveel moeite voor ze om te porten, zelfs op de PC versie krijg je te zien 'press start to continue'
Sorry? Maar je hebt wel de systeem vereisten bekeken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef ufopiloot het volgende:
Het is zelfs teveel moeite voor ze om te porten, zelfs op de PC versie krijg je te zien 'press start to continue'
quote:Operating System:Windows XP SP2, Vista SP2, Windows 7
Processor:Intel Core 2 Duo 2.2GHz or AMD Athlon X2 4400+
RAM:2GB
Video:Nvidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3870
Sound:DirectX 9.0c-compatible
Hard Disk:14 GB
Peripherals:10-button controller such as Xbox 360 or Logitech Dual-Action
Other:Internet Broadband Connection, Microsoft .NET 3.5 required
Daar heb ik geen last van. Gaat bij mij vrij subtiel en smooth.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die weersovergangen zijn toch best knullig![]()
Het ene moment geen wolk aan de lucht, een keer met je ogen knipperen en het is flink aan het regenen
Bij de MM iig ¤ 55quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef LeNick het volgende:
Iemand hem trouwens bij Saturn R'dam gehaald, hoe duur was die?
www.budgetgaming.nlquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef LeNick het volgende:
[..]
Jep heb ik gezien in de folder.. Ik hoop stiekem bij Saturn op ¤44 of ¤49.. is wel is meer
Wat een bullshitquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Sorry? Maar je hebt wel de systeem vereisten bekeken?
[..]
Jij geluksvogel had gewoon de juiste webshop gekozen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
Ik had hem voor 48 euro en dan binnen een dag op de mat!
Ik heb geen problemenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef SoldMayor het volgende:
Wat zeurt iedereen toch over die besturing?
Precies ik dus ook niet,quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen
Over Xbox controller en stuur
Altijf ff budgetgaming checken :pquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij geluksvogel had gewoon de juiste webshop gekozen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |