quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij bent supergezellig om mee te ouwehoeren! En je kan ook heel schattig doen.
Ik ben bewijs dat het niet luktquote:
Sommige alleen iets meer dan anderen... (zelf-incriminerendequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
Nee, ook hij heeft recht op zijn foute muziekjes. Die hebben we allemaal wel jongens
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sommige alleen iets meer dan anderen... (zelf-incriminerende)
Ik vraag het me af...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds je ontboezeming van vannacht schrik ik nergens meer van bij jou.
Deze heb ik lang niet gehoord!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nice one! En dan nu als tribute to John Hughes!
Fout als in marsmuziek van de nazi'squote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sommige alleen iets meer dan anderen... (zelf-incriminerende)
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
Nee, ook hij heeft recht op zijn foute muziekjes. Die hebben we allemaal wel jongens
Dat nog net niet...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fout als in marsmuziek van de nazi's
I'll raise you a cheesy nineties song!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Deze heb ik lang niet gehoord!
Heerlijk![]()
Meezing klassieker
Jammer je kan er zo lekker op macherenquote:
En dan zeg je wat van zoonlief?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
cd van backstreet boys en westlife liggen![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oe, vandaag mag ik oprecht zeggen dat ik een kak baan heb!nog steeds aan het werk
*kruipt in een hoekje en neuriet "as long as you love me"*quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan zeg je wat van zoonlief?
Dat is niet fout.. dat is tof!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef Ludootje het volgende:
Mijn ava zegt trouwens genoeg over mijn (foute) muzieksmaak.
O ja ik moest nog werkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oe, vandaag mag ik oprecht zeggen dat ik een kak baan heb!nog steeds aan het werk
Horst Wessellied bijv? Die Fahne Hoch ofzow.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fout als in marsmuziek van de nazi's
Dat soort shit is bij ons thuis vroeger grijs gedraaid (en ik kan het nog steeds waarderen!)quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
Dit soort shit heb ik ook op plaat/cd.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*kruipt in een hoekje en neuriet "as long as you love me"*
Ik heb 3 cd's van Vivaldi, 2 van Beethoven en 1 van Bachquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
Dit soort shit heb ik ook op plaat/cd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |