Bijnaquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Popje dr lachspieren begeven het nog straks
Kusje eropquote:
beterquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:26 schreef 92Merel het volgende:
Hoi trouwens
Zo tof, ik zit nu op te passen, laptop meegenomen en ik heb nog gewoon bereik vanaf thuis
Buurburen, maar eerst kon het nooitquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
beterPas je op bij de buren dan?
Oh bizar dan, maar wel chillquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Buurburen, maar eerst kon het nooit
onzin radioquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hahahahasjezus het gaat ook echt nergens over dit
Alleen het stukje over pallets sorterenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
IK GA MUTEN HOOR ALS KEEK KACHEL DOOR DE SPEAKERS KOMT!!
1x het woord horen en ik haak af.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alleen het stukje over pallets sorteren
Ja die man is erquote:
Zelfde gegevens toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Kijk uit dat je niet inlogt op de regionale zender
Ik had het tegen koelkast liefjequote:
Bijna, ik geef een seintjequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kan niet luisteren, kan ik al bijna?
Ja bijna!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef PiRANiA het volgende:
Server van de wiki he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga criminal minds kijken![]()
Succes pierenjan!!
Ik kan alleen niet en skypen en skype bellen tegelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Verdomme, dat was een gezellige show
Je kan toch wel een telefoon nummer in het gesprek toevoegen ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet en skypen en skype bellen tegelijk
Nee, ander accountquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan toch wel een telefoon nummer in het gesprek toevoegen ?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef djkoelkast het volgende:
PiR nu heb je weer je streamnaam niet
Mijn winamp geeft wel je shownaam weerquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het ook niet meer
Ja dit heb ik in het onderste balkje daarboven staat Djkoelkast | XMSquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |