SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij komt uit Vlaardingen en beweert een Rotterdammer te zijn terwijl je een Amsterdamse moeder hebt, ik haat je toch ook niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja maar hij komt uit Leeuwarden dus Friesland dus kut
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef Genius-F het volgende:
KEDENG KEDENG, KEDENG KEDENG, SOCIOS!!!!!
jijquote:
mijn wijze mattie wise is het eens met de klachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:49 schreef wise het volgende:
je ergeren aan een user
dan ben je wel erg triest bezig
*proest*quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef Genius-F het volgende:
KEDENG KEDENG, KEDENG KEDENG, SOCIOS!!!!!
Ik denk aan je moeder dan, en nu weer opkankeren kutquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag me af waar Socios aan denkt wanneer hij masturbeert....
Jouw moeder op een bakfiets.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag me af waar Socios aan denkt wanneer hij masturbeert....
Daar gaat dit topic toch overquote:
Ja en dan? Dan mag ik dit soort reacties niet plaatsen ofzo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic toch over
wees blij dat hij je nog bijvalt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic toch over
nee het leek eigelijk of je een punt probeerde te maken, ik zat ff niet goed te kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja en dan? Dan mag ik dit soort reacties niet plaatsen ofzo?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee het leek eigelijk of je een punt probeerde te maken, ik zat ff niet goed te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |