Die is op haar teentjes getrapt vanwege haar cultuurtje, dus kraamt ze onzin uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:32 schreef computergirl het volgende:
je bent ook wel errrrrrrg dom als je Wilders met Hitler vergelijkt. Terug naar het VMBO met dat king
waarom? Hij gaf haar het advies om eens wat aan haar geschiedenis kennis te doen. Meer energie moet je niet besteden aan zo'n dom wijf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef feeling_sinister het volgende:
In plaats van dat hij haar met argumenten tegenspreekt, komt hij met een paar flauwe opmerkingen. Jammer.
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef Roi het volgende:
Extra cru die opmerking van de meisje wetende dat ze dit fragment aan het begin hebben laten zien.
Argumenten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef feeling_sinister het volgende:
In plaats van dat hij haar met argumenten tegenspreekt, komt hij met een paar flauwe opmerkingen. Jammer.
Volkomen terecht hoe hij haar afserveerde. Wat een domme hoer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef feeling_sinister het volgende:
Dat lijkt mij ook. Ik zou graag eens met hem naar de kroeg gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij reageert af en toe wel stekelig
En toch is het volgens mij een zeer aimabel mens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |