Daar ben ik welquote:
Wij ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wij moeten ook guitar hero-en
ik hero alleen met xboxquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn wii komt volgende week als het goed is met 2 gitaartjes
Graagquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel hoorChocomelk?
[..]
Asseblief
[..]
Hai
[..]
Veul plezier
Veel plezier, tot later en doe ze de groetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:13 schreef Muck het volgende:
Koffie drinken/tussen kunst en kitsch kijken/broer inmaken met guitar hero![]()
Nee hoor, je staat niet onlinequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar ben ik wel![]()
Nog eventjes
Kloptquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor, je staat niet online
Pgrquote:
ik sommige nummers op hard en het meeste op medium, expert is echt ziekelijk moeilijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pgr
Jullie spelen ook GHnice!
Ik vind het ook wel leuk, alleen ben erg slecht, ik kan het alleen op medium
Ik weet zeker dat je beter bent als dat ik benquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pgr
neem maar x mee lieverdquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik welen rockband ::D
Ik bak er helemaal niks vanquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik sommige nummers op hard en het meeste op medium, expert is echt ziekelijk moeilijk
Ik bedoel zelfs easyquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik sommige nummers op hard en het meeste op medium, expert is echt ziekelijk moeilijk
ik wil het ook wel een keer proberenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
xbox is toch ook van Microschoftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bak er helemaal niks van![]()
...
En het ergste is, daar zijn hier getuigen van...
Is wel grappig om eens te doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil het ook wel een keer proberen
Heb gisteren nog ff lekker op mijn keyboard gerammeld
Als je ooit weer eens hier bent gaan we wel guitar hero-enquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil het ook wel een keer proberen
Heb gisteren nog ff lekker op mijn keyboard gerammeld
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
xbox is toch ook van Microschoft
YupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik op easyquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pgr
Bis Later Friemelquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef friemelaar het volgende:
Nog ff naar een klantje, latersssss
Doe de gewone maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je ooit weer eens hier bent gaan we wel guitar hero-en![]()
De Metallica versie of de gewone versie?
Moet wel met 2 kattenquote:
Keequote:
Nee hoorquote:
Krullebolquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Wees gegroet, broeders en zusters.
Hey TFMquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Wees gegroet, broeders en zusters.
Dat vinden mijn ouders hier met 1 hond, elke dag dat ding aanquote:
2x per week is toch niet overdreven?quote:
Nee, maar ik zuig hier vaak maar 1 keer in de week en heb ook 2 kattenquote:
nee, ik ben gewoon een mislukte huisvrouwquote:
Ik 2 keer, 2 katten en een labradorquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik zuig hier vaak maar 1 keer in de week en heb ook 2 katten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |