Dat Muck 2 kerels een poging heeft laten wagen om aan het haken te krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik snap niets van die TTMaar ik heb denk ik liever seks dan creatief met kurk, wat moet ik nu doen?
Hey Symquote:
Uit de buurt van muck blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik snap niets van die TTMaar ik heb denk ik liever seks dan creatief met kurk, wat moet ik nu doen?
Alweerquote:
Hai Symphquote:
Moggequote:
Seks hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Seks hebben buiten je koffietijden om!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar wat heeft haken met kurk of seks te makenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat Muck 2 kerels een poging heeft laten wagen om aan het haken te krijgen
Hey Marijke![]()
[..]
Hey Sym
Neh, nergens voor nodigquote:
De verbastering van OAquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat heeft haken met kurk of seks te maken![]()
[..]
Neh, nergens voor nodig![]()
quote:
Checkquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Seks hebben buiten je koffietijden om!
Misschien iemand met gehaakte lingerie en dan neuken op de kurkvloer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Even kijken naar mijn projectje van vandaagquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Chantage. Niet haken -> geen seks en geen koffie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Neh, nergens voor nodig![]()
Bah, die OA weerquote:
Wat hebben Toek en jij allemaal al gehaakt dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Chantage. Niet haken -> geen seks en geen koffie.
En dat schijnt ze dus al ten minste twee kerels geflikt te hebben.
Ja, dit keer met wéér een andere betekenis.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien iemand met gehaakte lingerie en dan neuken op de kurkvloer?
Oh wauw, gaaf geworden!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Even kijken naar mijn projectje van vandaag
Naaien tot we erbij neervallen - #13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |