Ah, ben je ook zo'n sneuerdquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekregen?
Even wobben en de blauwe pettenbrigade laten werken voor hun geld.
Snelheidsduivel die je bent
Danku.quote:
Eens, ben je meteen van die idioten af die bij elke bon de foto op gaan vragen om het systeem te frusterenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef JDude het volgende:
In een aantal regio's loopt nu een proef waardoor je alle gegevens over je bekeuring gewoon met je DigiD kunt inzien. Mogen ze overal invoeren!
Welkomquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik ga hier ook maar eens mee koekeloeren / posten denk ik?
Ik kan je er zo in zetten hoor, wat voor auto heb je?quote:Kan ik dan ook in de OP of moet ik dan eerst een tijdje mee draaien hiero?
ach, daar zijn andere, makkelijkere methodes voor: 10 cent ofzo teveel overmaken... Ze zijn dan namelijk verplicht om dat teveel terug te storten, maar hun automatiseringssysteem raakt daardoor helemaal in de war..quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens, ben je meteen van die idioten af die bij elke bon de foto op gaan vragen om het systeem te frusteren
[..]
[..]
Ik kan je er zo in zetten hoor, wat voor auto heb je?
Dat dus. Je kan meteen de foto zien en daarmee klaar. Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens, ben je meteen van die idioten af die bij elke bon de foto op gaan vragen om het systeem te frusteren
[..]
Welkom
[..]
Ik kan je er zo in zetten hoor, wat voor auto heb je?
Goede keusquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat dus. Je kan meteen de foto zien en daarmee klaar. Lekker makkelijk.
Dank!
Volvo S40 2.0 uit 2000 foto: http://i.fok.nl/userpics/259608/volvos402.jpg
Haha dankje. Is ook een prima wagen.quote:
Kan best zuinig zijn jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:32 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Haha dankje. Is ook een prima wagen.
Denk alleen niet dat het een blijvertje word. Dat ligt overigens niet aan de auto, maar ik ga binnenkort ook voor mijn motorrijbewijs beginnen en dan wil ik met goed weer (!) ook met de motor woon-werk verkeer rijden. En tsjah, die Volvo kost helaas behoorlijk wat geld en aangezien ik tegen die tijd toch een stuk minder met de auto rijd kan ik beter een klein auto'tje naast de motor hebben. Gewoon een <2000 Polo / Punto of iets dergelijks!
Jouw AX lijkt me ook best zuinig niet? 1.1 motor zie ik. Leuk auto'tje verder!
Niet slecht neequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan best zuinig zijn ja. Laatste tank alleen 1 op 12 gereden.. Maar heb 1 op 17 ook al wel gehaald.
Wegenbelasting maar zo'n 15 euro per maand jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet slecht nee! Ik zit net te kijken naar je wegenbelasting... Die is gewoon 4x zo goedkoop als die van mij
! Tering hey, misschien is zo'n AX ook wel iets leuks voor naast de motor te hebben in de toekomst
.
Is dat je eerste auto trouwens?
Mwah, zag vandaag een Celica uit 2000 staan, heeft ook maar 25,- wegenbelasting per maand.. (en kost ook niet zo gek veel: 8700, uit 2000, 2.0 versie met Airco enzo en 120.000 km gereden..quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet slecht nee! Ik zit net te kijken naar je wegenbelasting... Die is gewoon 4x zo goedkoop als die van mij
! Tering hey, misschien is zo'n AX ook wel iets leuks voor naast de motor te hebben in de toekomst
.
Is dat je eerste auto trouwens?
Die zijn inderdaad wel nice jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, zag vandaag een Celica uit 2000 staan, heeft ook maar 25,- wegenbelasting per maand.. (en kost ook niet zo gek veel: 8700, uit 2000, 2.0 versie met Airco enzo en 120.000 km gereden..
Welkom en mooi dingquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dank!
Dat is ook niet verkeerd opzich nee. Maar dat kost dan weer te veel. Heb ten eerste geen flauw idee wat ik bij inruil van de Volvo voor korting zou krijgen, en ten tweede geen flauw idee hoeveel geld ik heb tegen de tijd dat heel mijn 'motorspul' compleet is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, zag vandaag een Celica uit 2000 staan, heeft ook maar 25,- wegenbelasting per maand.. (en kost ook niet zo gek veel: 8700, uit 2000, 2.0 versie met Airco enzo en 120.000 km gereden..
Nice. Ook nog naar gekeken, maar uiteindelijk van afgezien oa vanwege de belasting (diesel).quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Dank!
Ja dat snap ik. Wat doet zo'n S40 diesel rond dat bouwjaar aan wegenbelastig? Meer dan 300 euro per kwartaal gok ik.. Smak geldquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Nice. Ook nog naar gekeken, maar uiteindelijk van afgezien oa vanwege de belasting (diesel).
Mwah, licht? toch wel 1050 kilo ofzo..quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad wel nice ja
Weinig wegenebelasting
betaal voor mn polo ook 20 p/m en die is volgens mij wel een stuk lichter..
Leuke auto's hequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Kwam van de week wel mooie V40 op diesel tegen op marktplaats.. de 115 pk versie, pikzwart, mooie originele velgen..
Ik doe nu als student al zo'n 12.000 per jaar. Dus denk dat ik na mijn opleiding wel zo'n 20.000 doe.. Dan is een tweedehands diesel vaak al voordeliger geloof ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:00 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Leuke auto's he!
Alleen diesels kosten zoveel wegenbelasting en ik rijd misschien net 15 duizend kilometer per jaar. Zou zelf niet zo vlug voor een diesel gaan dus!
Zag vorige week dinsdag in het centrum van Tilburg een rode Ferrari (model? geen flauw idee!) rijden. Ook wel bruut om te zien zo. Zie je niet vaak hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |