Herkenbaar, ook wel eens gehad met de bekende sok die opeens was verdwenen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:48 schreef xelium het volgende:
Net zoals vele onder ons, loos ik van tijd tot tijd mijn mannelijk wit.![]()
Maar het opruimen ervan heeft mij altijd veel moeite gekost en veel ellende.
Dus had ik daar dus wat op gevonden, ik had een T-shirt gepakt wat vanaf nu verder door het leven moest gaan als mijn trekdoek.
Nu heeft dat dus zo een paar maanden zijn ding gedaan, en ik kan je vertellen, dat was te zien.
Om te voorkomen dat een van mijn ouders het zag, heb ik hem verstopt de doos waar ik mijn schoolboeken in heb gekregen, die blauw oranje doos van "van Dijk Educatie".Die stond mooi in het hoekje van mijn kamer, ik denk daar kijken mijn ouders toch nooit in.
Nu het volgende, ben ik net gaan fitnessen, kom ik terug....
loop ik naar mijn kamer.... IS DIE FUCKING DOOS WEG!!!![]()
Ik dus snel zoeken in de hoop dat ik zelf zo dom ben geweest hem ergens weg te zetten.
Zie ik hem staan onderin mijn kast. LEEG!![]()
Mijn trekdoek was eruit gehaald door mijn vader. weet ie dus ook gelijk weer wat ik altijd doe als ik achter de pc zit.![]()
Ik kan wel janken nu.
Ja maar die moet je telkens weggooien of doorspoelen en dat kost teveel moeite.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
daarom moet je ook tissues gebruiken nerd
prullenbak in je kamerquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:51 schreef xelium het volgende:
[..]
Ja maar die moet je telkens weggooien of doorspoelen en dat kost teveel moeite.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:51 schreef Me_Wesley het volgende:
Mijn ouders moeten trouwens ook wel denken dat ik het hele jaar door verkouden ben
Wat een prachtig topicquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:48 schreef xelium het volgende:
Net zoals vele onder ons, loos ik van tijd tot tijd mijn mannelijk wit.![]()
Maar het opruimen ervan heeft mij altijd veel moeite gekost en veel ellende.
Dus had ik daar dus wat op gevonden, ik had een T-shirt gepakt wat vanaf nu verder door het leven moest gaan als mijn trekdoek.
Nu heeft dat dus zo een paar maanden zijn ding gedaan, en ik kan je vertellen, dat was te zien.
Om te voorkomen dat een van mijn ouders het zag, heb ik hem verstopt in de doos waar ik mijn schoolboeken in heb gekregen, die blauw oranje doos van "van Dijk Educatie".Die stond mooi in het hoekje van mijn kamer, ik dacht daar kijken mijn ouders toch nooit in.
Nu het volgende, ben ik net gaan fitnessen, kom ik terug....
loop ik naar mijn kamer.... IS DIE FUCKING DOOS WEG!!!![]()
Ik dus snel zoeken in de hoop dat ik zelf zo dom ben geweest hem ergens weg te zetten.
Zie ik hem staan onderin mijn kast. LEEG!![]()
Mijn trekdoek was eruit gehaald door mijn vader. weet ie dus ook gelijk weer wat ik altijd doe als ik achter de pc zit.![]()
Ik kan wel janken nu.
Zo'n lekkere weeïge lucht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef ChickenMan het volgende:
Weet je hoe ranzig trouwens, dat gaat toch ook meuren?
Het zat in een doos, je rook er niks van. ookal waren sommige klodders al 4 a 5 maanden oud.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef ChickenMan het volgende:
Weet je hoe ranzig trouwens, dat gaat toch ook meuren?
Nee!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Zo'n lekkere weeïge lucht.
Vooral als het zonnetje op je raam staat en het lekker warm is in je kamer
En je moeder zich maar afvragen waarom ze steeds met d'r voeten aan de grond blijft plakkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:54 schreef Supersoep het volgende:
Tegenwoordig gebruik ik wel tissues, want ik heb hier geen vloerbedekking hé. Je zaad lozen op tegels zal toch opvallen.
Dat probleem had ik tijdelijk opgelost door een tafelpoot op de opgedroogde, cirkelvormige plekken te leggen. Niemand die de verkleuring dan ook ziet van een bruin-grijs naar een goud-achtig geel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En je moeder zich maar afvragen waarom ze steeds met d'r voeten aan de grond blijft plakken
Het lijkt me juist makkelijker om het op te scheppen dan het uit tapijt proberen te schrobben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:54 schreef Supersoep het volgende:
Tegenwoordig gebruik ik wel tissues, want ik heb hier geen vloerbedekking hé. Je zaad lozen op tegels zal toch opvallen.
Ik hoefde het ook niet weg te schrobben. Je kan ermee weg komen om 1 a 2x je zaad te lozen op tapijt, valt niet op. Pas bij regelmatig gebruik op dezelfde plek krijg je verharding en verkleuring die er gewoon totaal niet meer uitgaat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het lijkt me juist makkelijker om het op te scheppen dan het uit tapijt proberen te schrobben.
Vraag het ff aan je ouders dan waar is mijn trekdoek gebleven?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:59 schreef xelium het volgende:
Wat ik me eerder afvraag, is waar dat ding nu is.
Ik heb overal gekeken, ik kan hem niet vinden. Ik hoop niet dat hij hem heeft weggegooid.
Het was best een duur T-shirt.
Met je benen omhoog en dan in je eigen mond cummen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef ThaTim het volgende:
Gewoon op jezelf cummen en laten drogen.
Ja maar hij was toch al volgecummed, wat boeit het dan dattie duur was?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:59 schreef xelium het volgende:
Wat ik me eerder afvraag, is waar dat ding nu is.
Ik heb overal gekeken, ik kan hem niet vinden. Ik hoop niet dat hij hem heeft weggegooid.
Het was best een duur T-shirt.
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:01 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja maar hij was toch al volgecummed, wat boeit het dan dattie duur was?
Alsof je hem nog een keer ging dragen
Goed uitsmeren ook, is goed voor je huidquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef ThaTim het volgende:
Gewoon op jezelf cummen en laten drogen.
ugh, wth.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Goed uitsmeren ook, is goed voor je huid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |