Even marktwaarde van Drogba en Essien checken dan he..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Oke ik heb advies nodig. Ik heb C. Ronaldo op de markt gezet voor 790.000 coins. Iemand bied mij nu Didier Drogba en Essien + 300.000 coins. Accepteren?
Nee!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Oke ik heb advies nodig. Ik heb C. Ronaldo op de markt gezet voor 790.000 coins. Iemand bied mij nu Didier Drogba en Essien + 300.000 coins. Accepteren?
Oh ik dacht dat Ronaldo meer waard was!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:00 schreef emokid het volgende:
Ehm, waarom niet? Drogba is 350.000 waard, dus met 300.000 coins erbij is dat al 600.000+. Je weet dat Ronaldo ongeveer 550.000 kost? Ik zeg, doen.
Jij zit goed voorlopigquote:Op zondag 13 februari 2011 00:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Jaaaa mn Ronaldo verkocht voor 770.000 coins
Jezus.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Jaaaa mn Ronaldo verkocht voor 770.000 coins
Nice, Meestal in de sneeuw of regen speel ik nog beroerder dan ik tegen jou had gespeeld en verlies ik de wedstrijd.quote:Op zondag 13 februari 2011 04:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eindelijk een toernooi weer eens gewonnen.Eerste ronde 7-0, tweede ronde 3-1, derde ronde 4-3 en dan die finale mensen...ik stond stijf van de zenuwen.
Mijn spelers blijkbaar ook want ze hadden weer geen zin om te voetballen, werd aan alle kanten voorbijgelopen met veel langzamere spelers. In de 30e minuut wil ik gewoon van verdediger naar verdediger passen maar in de regen en dankzij EA ScriptedFootball blijft de bal liggen en rollen mijn twee verdedigers over elkaar heen. De tegenstander loopt tegen mijn op de grond liggende speler aan...rood en penalty.
![]()
![]()
Maar dan, de ommekeer! Ik stop de penalty en ga op safe spelen met 10 man tegen 11. In de 70e minuut is daar dan de ontlading als Pazzini de bal randje zestien aanneemt en de bal langs de uitstormende keeper knalt. Hoera!
Oja, goede spelers heb je Rijstbal.Hoe ben je aan zoveel knaken gekomen?
Allemaal uit wedstrijden of verkoop van spelers uit pakjes?
Je hebt gewoon te weinig selectiespelers!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga een wedstrijd met 3-0 verliezen, omdat ik te weinig spelers zou hebben, maar ik heb slechts één speler op de bank zitten die geschorst is, voor de rest heb ik gewoon een team voor de komende wedstrijd. Waarom zou ik dan te weinig spelers hebben.
Is toch onzin, ik heb maar 11 basispelers nodig om een wedstrijd te kunnen spelen, die heb ik. Daarnaast heb ik nog 6 wisselspelers, twee geschorsten en vier geblesseerden. Maar omdat ik eigenlijk 7 wisselspelers zou moeten hebben, verlies ik deze wedstrijd.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:52 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te weinig selectiespelers!
Zo is het in het echt volgens mij ook!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch onzin, ik heb maar 11 basispelers nodig om een wedstrijd te kunnen spelen, die heb ik. Daarnaast heb ik nog 6 wisselspelers, twee geschorsten en vier geblesseerden. Maar omdat ik eigenlijk 7 wisselspelers zou moeten hebben, verlies ik deze wedstrijd.
Dan zet je er een jeugdspeler neer. Die mogelijkheid heb je in FIFA niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Zo is het in het echt volgens mij ook!
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zet je er een jeugdspeler neer. Die mogelijkheid heb je in FIFA niet.
Ahjoh, dan flikker je er toch gewoon een cheapass speler neer, voor 300 coins kun je er wel 1 scoren.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zet je er een jeugdspeler neer. Die mogelijkheid heb je in FIFA niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |