Maar dat is toch normaal fok's. Dat doet iedereen. Jij ook. Iemand zegt iets: Whoppa! Knallen maar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ben dan zelf niet verplicht om me te verantwoorden door mensen die dus niet weten hoe het zit, het baseren op wat ze lezen (logisch, er is geen andere informatie) en mij meteen betichten van iets fouts.
ja, en juist DIE term heb ik teruggetrokken omdat ik hem zelf niet correct vondquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:38 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, laten spartelen is toch moeilijk verkeerd te interpreteren
Ach ja, 1 uurtje werken en dan nog een half uurtje "bijpraten" met de fossielen die hier rondlopen.quote:
Hoe zou je het dan noemen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en juist DIE term heb ik teruggetrokken omdat ik hem zelf niet correct vond.
Wat doe je voor werk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ach ja, 1 uurtje werken en dan nog een half uurtje "bijpraten" met de fossielen die hier rondlopen.
Het is dat m'n werk leuk is
Je wordt idd verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ben dan zelf niet verplicht om me te verantwoorden door mensen die dus niet weten hoe het zit, het baseren op wat ze lezen (logisch, er is geen andere informatie) en mij meteen betichten van iets fouts.
niets, gewoon omdat ik dacht een casual verhaaltje te vertellen, waar eigenlijk niet zoveel meer achter steekt dan wat ik net postte. Er zit helemaal geen gedachte achter mbt haar, tis een leuk meisje, maar meer ook niet.quote:
Nee, in zo'n ouderwetse verpakking... Weet niet meerquote:
Maar dan blijft Kluts' punt staan: Het lijkt er wel verdacht veel op dat ze verliefd op je is. Vind je dan niet dat je haar daarin wat moet temperen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets, gewoon omdat ik dacht een casual verhaaltje te vertellen, waar eigenlijk niet zoveel meer achter steekt dan wat ik net postte. Er zit helemaal geen gedachte achter mbt haar, tis een leuk meisje, maar meer ook niet.
Dat dus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dan blijft Kluts' punt staan: Het lijkt er wel verdacht veel op dat ze verliefd op je is. Vind je dan niet dat je haar daarin wat moet temperen?
Vergunningen waarvoor bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vergunningverlener bij een waterschap.
Dat is dus mijn punt "het lijkt er verdacht veel op".quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dan blijft Kluts' punt staan: Het lijkt er wel verdacht veel op dat ze verliefd op je is. Vind je dan niet dat je haar daarin wat moet temperen?
Geestelijk ben ik 20?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
Waarom heb ik geen 20-jarige die ik kan laten spartelen?
Kloptquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt "het lijkt er verdacht veel op".
En ik deel die mening niet, en IK ken dr aankijken etc.
Hm, ik weet niet of dat hetzelfde is...quote:
Ik ben een pauperquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
Waarom heb je geen gouden ring, MissBMX?
En wij zijn zelf vrouw en 20 geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt "het lijkt er verdacht veel op".
En ik deel die mening niet, en IK kan dr aankijken etc.
maar ik ben al veroordeeld, want iedereen weet hoe het zit.
Zou de verontwaardiging waarschijnlijk wel minder groot zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
Waarom heb ik geen 20-jarige die ik kan laten spartelen?
Ik wil hier sowieso weg, doe al mijn werk ''met mijn ogen dicht'', en dat zuigt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ach ja, 1 uurtje werken en dan nog een half uurtje "bijpraten" met de fossielen die hier rondlopen.
Het is dat m'n werk leuk is
Dan zou ik high five's krijgen en terechtquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou de verontwaardiging waarschijnlijk wel minder groot zijn.
Uithoudingsvermogen van een 20 jarige?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of dat hetzelfde is...
Grondwater onttrekkingen, lozingen e.d.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergunningen waarvoor bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uithoudingsvermogen van een 20 jarige?
Nee niet terecht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan zou ik high five's krijgen en terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |