Ik heb er ook zin in. Ik relativeer misschien te veel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:55 schreef Remzz het volgende:
Tja in Japan zenden ze K1 live uit waar weet ik hoeveel Nederlanders aan mee doen en goed in zijn. Ieder land zijn sport.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:11 schreef Bruce117 het volgende:
's avonds naar schaatsen op snel ijs kijken
Voor jou begint het zaterdag. Sterren dansen op het ijs wordt ook op woensdag herhaald.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
Oh, ik dacht dat het vrijdag al begon, maar op 2 dagen is ook prima.
1 miljoen belgen kijken naar het veldrijdenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:29 schreef tong80 het volgende:
En de Duitsers zenden alleen het dames schaatsen uit.
In de kranten van Rusland en Amerika in een klein hoekje de uitslag.
Stybarquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:26 schreef franklop het volgende:
[..]
1 miljoen belgen kijken naar het veldrijden
Vorig jaar 2e, maar dit seizoen nog niet veel indruk gemaakt, vind ik. Daarom verwacht ik 'm ook niet op het podium.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:43 schreef MiLalaa het volgende:
Ik hou nooit zo van voorspellen, word ik nerveus van.
Ik weet niet zo goed hoe ik Kuck bv moet inschatten. Wat verwacht je daarvan Arcee?
Ja dat hoop ik ook dat Wúst Sablikova eens zou pakken..Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:44 schreef MiLalaa het volgende:
ohja bij de vrouwen gok ik Nesbitt, Wust, Sablikova.
Ja Wust pakt Sablikova dit keer in. Hopelijk
op het ijs dan he neem ik aan, wel duidelijk maken voor wustquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook dat Wúst Sablikova eens zou pakken..Zou mooi zijn.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:01 schreef franklop het volgende:
[..]
op het ijs dan he neem ik aan, wel duidelijk maken voor wust
Sex is hiernaastquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook dat Wúst Sablikova eens zou pakken..Zou mooi zijn.
Nee Hermanquote:
Ja hehe..wat dubbelzinnig zijn julliequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:01 schreef franklop het volgende:
op het ijs dan he neem ik aan, wel duidelijk maken voor wust
Je haalt lesbiennes door elkaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee HermanDat bedoelde ik niet..ik bedoelde dat Wust Sablikova voor bij zou gaan sneller dan Martina.
![]()
Wat denk je van dubbelrodelen ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja hehe..wat dubbelzinnig zijn jullie
Vrouwenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:18 schreef Arcee het volgende:
Even de top 3's voorspellen?
Vrouwen
1. Nesbitt
2. Sablikova
3. Wüst
Mannen
1. Skobrev
2. Blokhuijsen
3. Olde Heuvel
Op welke Japanners zou Timmer doelen? Of is ze in de war met sprinten?quote:http://www.telegraaf.nl/t(...)r/article8987315.ece
Bij de mannen heeft Skobrev de wind in de rug. Zijn Europese titel was goed voor het schaatsen in Rusland. Ik ben benieuwd naar de Japanners en vind het moeilijk om een favoriet aan te wijzen. Jammer dat Sven Kramer niet meedoet. Hopelijk verschijnt hij volgend seizoen weer fit aan de start.
Shirahata maakt zijn comebackquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op welke Japanners zou Timmer doelen? Of is ze in de war met sprinten?
Shota Nakamura natuurlijk, welke andersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op welke Japanners zou Timmer doelen? Of is ze in de war met sprinten?
of Hiroyuki Noake. Al was Shirahata de mooiere rijder, met hupjequote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:36 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
of Hiroyuki Noake. Al was Shirahata de mooiere rijder, met hupje
Ik ga pitten, extra lang voorslapen voor morgen/overmorgen
Sablikova:quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef Montov het volgende:
Ik verwacht veel spanning tussen Nesbitt en Sablikova
Davis:quote:, en Davis en Skobrev.
Ja, hoewel dat voor Skobrev wellicht ook het geval is. Maar het is relatief gezien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef Remzz het volgende:
Leuk die voorspellingen, ik denk dat je wat betreft Davis een beetje optimistisch bent wat betreft de lange afstanden.
Ja, na een overpeinzing denk ik dat alleen Nesbitt dat zou kunnen. Wust is in goede vorm, maar dat is toch vooral op de langere afstanden. Op de korte afstanden vrees ik dat ze toch een paar steken laat vallen (om wereldkampioen te kunnen worden).quote:1.52 op de 1500 meter voor dames dat moet echt een spektakel worden
quote:
quote:http://nos.nl/artikel/216(...)eizoen-schieten.html
Op dat WK ontbreekt ook de Zuid-Koreaan Seung-hoon Lee. De olympisch kampioen op de tien kilometer kan zich door zijn deelname aan de Asian Games onvoldoende op het toernooi in Canada voorbereiden.
Dat heb jij altijd.quote:
nou.. meestal skip ik ze juist daarom.. Maar het is waar, ik heb begin januari en begin februari altijd zo'n middagverjaardag en daar ga ik dan vaak niet heen omdat het dan áltijd WK of EK Allround is.quote:
ik ga denk ik nog snel even wat lekkers scoren want volgens mij heb ik niet meer zoveel schaatswaardige hapjes in huisquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:01 schreef snellejelle het volgende:
Nog 7,5 uur, ik kan niet wachten
ik heb B&J in huisquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ga denk ik nog snel even wat lekkers scoren want volgens mij heb ik niet meer zoveel schaatswaardige hapjes in huis
quote:
ik kijk Bzv op uitzendinggemistquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:11 schreef MiLalaa het volgende:
ohjee.. morgen dames 1500m toch maar beetje heen-en-weer zappen met Boer Zoekt Vrouw
Renz Rotteveel zegt op twitter dat hij op de 500 start om 21:12, dus er zal geen dweil zijn tussen de 500 meters lijkt me.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:48 schreef MiLalaa het volgende:
ik zit nog met een soort verjaardag![]()
zou de mannen 500m echt om half 10 beginnen? Oftewel, dweilen na dames 500m? Kunnen we dat vantevoren al te weten komen?
Gelukkig maar, anders wordt het echt een latertje. Ik denk dat ze nu om half 2 klaar zijn. Dat is prima te doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:53 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Renz Rotteveel zegt op twitter dat hij op de 500 start om 21:12, dus er zal geen dweil zijn tussen de 500 meters lijkt me.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:05 schreef MiLalaa het volgende:
nou.. meestal skip ik ze juist daarom.. Maar het is waar, ik heb begin januari en begin februari altijd zo'n middagverjaardag en daar ga ik dan vaak niet heen omdat het dan áltijd WK of EK Allround is.
Nu is het van iemand anders, en ga ik het anders aanpakken, ga er gewoon al om half 8 heen. Taartje naar binnen schuiven en om kwart over 9 de groetenhoop dat het lukt.
oh bedankt! (handig dat twitter..)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:53 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Renz Rotteveel zegt op twitter dat hij op de 500 start om 21:12, dus er zal geen dweil zijn tussen de 500 meters lijkt me.
Op teletekst staat inderdaad half 2! Morgen wordt het 10 over 2..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders wordt het echt een latertje. Ik denk dat ze nu om half 2 klaar zijn. Dat is prima te doen.
Maandag gelukkig een snipperdag genomenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:49 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Op teletekst staat inderdaad half 2! Morgen wordt het 10 over 2..
Ik ga voor een tweestrijd tussen Sablikova en Wüst bij de dames, Nesbitt verliest te veel op de lange afstanden. Bij de heren is Skobrev mijn grote favoriet, Davis verliest te veel op de lange afstanden. Ik heb de hoop en denk dat Jan Blokhuijsen op het podium gaat eindigen.
Hoe laat zal ongeveer de dames met 3 km moeten beginnen schaatsen .Dan kan ik eerst OZNZ kijken. van 20.25u tot 21.20u en van 22.00u tot 22.25uquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:53 schreef Schaatsfan89 het volgende:
je blijft van de 500 meter af!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:01 schreef Haaibaaike het volgende:
ik kan wel tussen de eerste uitzending van Zorro en de Resultshow kan ik mooi de 500 meter schaatsen pikken.
schaatsers?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:45 schreef galtfactory het volgende:
Nu onze grote schaatsers niet meedoen,wat is nog het nut van kijken?
Sven Kramer, hoe kan ik die vergetenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:04 schreef Montov het volgende:
[..]
Atje Keulen Deelstra en Sven Kramer.
Waarom mag ik geen schaatsen kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je blijft van de 500 meter af!!!
Ja dom hèquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:06 schreef snellejelle het volgende:
Sven Kramer, hoe kan ik die vergeten
"Dit is de beste wereldkampioene ooit"quote:
je zegt dat je de 500 meter schaatsen gaat pikken!!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen schaatsen kijkenDat bepaal ik zelf of ik naar de 500 meter schaatsen kijk
Dat was gewoon een absurd kampioenschapquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Dit is de beste wereldkampioene ooit"
Denk het ook nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef Agüero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze 39'ers gaat rijden.
Jammer, Kramer zou zijn titel namelijk op dat nummer verdedigen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |