Elke vrouw met een kleurtje is een negerin? Niet opgelet bij topografie en aardrijkskunde?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lekker kippetje zeggen ze natuurlijk omdat je een negerin bent. Negers == kip.
Je kan geen relatie met jezelf hebben. Als je zou weten wat een relatie betekend zou je dat weten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Als je geen relatie met jezelf hebt heb je pas echt issues.
ja. het zijn allemaal zwertequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:18 schreef TripleS het volgende:
[..]
Iedereen met een kleurtje is een negerin?
Dat noemen ze "over een kam scheren" net zoals jij met gemeentewerkers doet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:18 schreef TripleS het volgende:
[..]
Ja?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:18 schreef TripleS het volgende:
[..]
Kan makkelijk maar duidelijk ben jij niet baas voor 2.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:19 schreef Albertson het volgende:
[..]
Je kan geen relatie met jezelf hebben. Als je zou weten wat een relatie betekend zou je dat weten.
Damagecontrol...quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef TripleS het volgende:
Sorry ,mensen die bij de gemeente afval/groenvoorziening werken,jullie zijn vast niet allemaal respectloos!
Zo goed dan?
t ligt echt aan je zelf je kleed je zo!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef TripleS het volgende:
Sorry ,mensen die bij de gemeente afval/groenvoorziening werken,jullie zijn vast niet allemaal respectloos!
Zo goed dan?
Dan is TS iig kapot want die werkt voor de helft niet...quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:25 schreef Waaghals het volgende:
de functie van de vrouw is nou eenmaal om lekker te zijn en bekeken te worden
En de manier om een partner te vinden, immers zijn mannen visueel ingesteld en vrouwen financieel (kijken naar de portnemonnee van de man).quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:25 schreef Waaghals het volgende:
de functie van de vrouw is nou eenmaal om lekker te zijn en bekeken te worden
Ik bedoelde je stad. Waarom moet je gelijk in rassen denken? We zijn allemaal mensen hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef TripleS het volgende:
[..]
Als je mijn afkomst bedoelt : een hele mix!
Jij bent zeker ook een neger?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik bedoelde je stad. Waarom moet je gelijk in rassen denken? We zijn allemaal mensen hoor.
En we hebben allemaal rood bloed door onze aderen stromenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik bedoelde je stad. Waarom moet je gelijk in rassen denken? We zijn allemaal mensen hoor.
Heb je daar problemen mee want ik weet waar je huis woont swa.quote:
Mijn bloed is blauw. Geen grap, ik heb er kleurstof in gedaan alleen om dat te kunnen zeggen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:30 schreef TripleS het volgende:
[..]
En we hebben allemaal rood bloed door onze aderen stromen
Ik woon in een groot dorp in de Achterhoek
Groenlo, Lichtervoorde, Dinxperlo, Winterswijk , Aalten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:30 schreef TripleS het volgende:
[..]
En we hebben allemaal rood bloed door onze aderen stromen
Ik woon in een groot dorp in de Achterhoek
Nee hoor, kan jij ook niks aan doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:31 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Heb je daar problemen mee want ik weet waar je huis woont swa.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |