jammergenoeg mag je met restaurantweek niet kiezen wat je wil eten.. ik ga als ze vragen of ik vlees of vis wil wel 'kaas' aangevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga door met het verse brood, een uitsmijter.
En ik zag er erg lekkere kaasgerechten staan ja.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben meer van het negatief blijven
heb jij een beter idee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Yeah tegen heug en meug positief blijven, that's the spirit!
Neutraal is het beste wat er isquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben meer van het negatief blijven
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Yeah tegen heug en meug positief blijven, that's the spirit!
neeeeeeeeequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geen zin om boodschappen te doen. Zou linzensoep met spinazie lekker zijn? Wel toch?
Maar dat zijn keuzes maken in je leven. Dat is zo moeilijk. Ik blijf liever bij het oude en vertrouwde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee das zo lame, durf een kant te kiezen men
tuurlijk waarom niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geen zin om boodschappen te doen. Zou linzensoep met spinazie lekker zijn? Wel toch?
Das knulligquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ooooh ik heb vandaag weer een straatje 1/5 loten gehaald. morgen de uitslag. nou ja, positief blijven![]()
meestal wel ja. ik hou altijd 10 euro van de 30 die ik heb uitgegeven over. Maar ja, anders zal ik nooit rijk wordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Das knullig
Dat is toch gewoon geld weggooien?![]()
Ik heb jaren terug mijn moeder eens voor gerekend hoeveel ze al in 25 jaar aan staatsloten betaald had en vroeg toen hoeveel ze gewonnen had.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Das knullig
Nee je betaalt voor de beleving van het spelen in de loterijquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Das knullig
wat een domperquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug mijn moeder eens voor gerekend hoeveel ze al in 25 jaar aan staatsloten betaald had en vroeg toen hoeveel ze gewonnen had.
ze speelt nu al heel wat jaren niet meer mee geloof ikof alleen met de oudejaarsloterij.
Eigenlijk wel. Maar eens per jaar doe ik het ook. Toch leuk spannend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Das knullig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |