jammergenoeg mag je met restaurantweek niet kiezen wat je wil eten.. ik ga als ze vragen of ik vlees of vis wil wel 'kaas' aangevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga door met het verse brood, een uitsmijter.
En ik zag er erg lekkere kaasgerechten staan ja.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben meer van het negatief blijven
heb jij een beter idee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Yeah tegen heug en meug positief blijven, that's the spirit!
Neutraal is het beste wat er isquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben meer van het negatief blijven
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Yeah tegen heug en meug positief blijven, that's the spirit!
neeeeeeeeequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geen zin om boodschappen te doen. Zou linzensoep met spinazie lekker zijn? Wel toch?
Maar dat zijn keuzes maken in je leven. Dat is zo moeilijk. Ik blijf liever bij het oude en vertrouwde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee das zo lame, durf een kant te kiezen men
tuurlijk waarom niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geen zin om boodschappen te doen. Zou linzensoep met spinazie lekker zijn? Wel toch?
Das knulligquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ooooh ik heb vandaag weer een straatje 1/5 loten gehaald. morgen de uitslag. nou ja, positief blijven![]()
meestal wel ja. ik hou altijd 10 euro van de 30 die ik heb uitgegeven over. Maar ja, anders zal ik nooit rijk wordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Das knullig
Dat is toch gewoon geld weggooien?![]()
Ik heb jaren terug mijn moeder eens voor gerekend hoeveel ze al in 25 jaar aan staatsloten betaald had en vroeg toen hoeveel ze gewonnen had.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Das knullig
Nee je betaalt voor de beleving van het spelen in de loterijquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Das knullig
wat een domperquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug mijn moeder eens voor gerekend hoeveel ze al in 25 jaar aan staatsloten betaald had en vroeg toen hoeveel ze gewonnen had.
ze speelt nu al heel wat jaren niet meer mee geloof ikof alleen met de oudejaarsloterij.
Eigenlijk wel. Maar eens per jaar doe ik het ook. Toch leuk spannend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Das knullig
Volgens Wikipedia is de kans op een grote prijs 1:10 000 bij een prijs van 1000 euro of hogerquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Das knullig
ja vind het ook spannend! ik doe 1x in de 2 maanden mee en het leuke is om daarvoor te dromen van een geldprijsquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar eens per jaar doe ik het ook. Toch leuk spannend.
Je verliest op langere termijn in principe altijd uiteraard, maar het gaat om die vage hoop op een enorme prijs die alles goed maaktquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug mijn moeder eens voor gerekend hoeveel ze al in 25 jaar aan staatsloten betaald had en vroeg toen hoeveel ze gewonnen had.
ze speelt nu al heel wat jaren niet meer mee geloof ikof alleen met de oudejaarsloterij.
Ik koop alleen 1/5 loten, anders schrik ik te erg als ik de hoofdprijs win.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja vind het ook spannend! ik doe 1x in de 2 maanden mee en het leuke is om daarvoor te dromen van een geldprijs(ook al gebeurt er nooit iets leuks)
ja ik snap gokken niet zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je verliest op langere termijn in principe altijd uiteraard, maar het gaat om die vage hoop op een enorme prijs die alles goed maaktWeinig kans uiteraard, maar hé, het blijft gokken
Ik zat daar laatst wat over te filosoferen met collega's; ik geloof helemaal niet dat het geweldig is om miljoenen te winnen. Een ton winnen, misschien twee, dat zou best fijn zijn. Maar miljóenen? Net zo lief niet, geloof ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:48 schreef TAV74 het volgende:
Je verliest op langere termijn in principe altijd uiteraard, maar het gaat om die vage hoop op een enorme prijs die alles goed maaktWeinig kans uiteraard, maar hé, het blijft gokken
Daar ben ik nog niet helemaal uit, maar ik geloof dat ik er ook best tegen zou kunnen als ik miljoenen win. Kans dat ik ineens in de PC hooftstraat ga rondlopen in suit and tie lijkt me vrij gering en financieel onafhankelijk zijn lijkt me toch wel erg lekker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zat daar laatst wat over te filosoferen met collega's; ik geloof helemaal niet dat het geweldig is om miljoenen te winnen. Een ton winnen, misschien twee, dat zou best fijn zijn. Maar miljóenen? Net zo lief niet, geloof ik
Ook daar ben ik gelukkig niet zo heel gevoelig voor, ik heb nu geen vrienden, die hoef ik dan ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:53 schreef Anthraxx het volgende:
Als jij die miljoenen wint TAV, word ik jou beste vriend.
Ga je alle zeldzame whisky's kopen zekerquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal uit, maar ik geloof dat ik er ook best tegen zou kunnen als ik miljoenen win. Kans dat ik ineens in de PC hooftstraat ga rondlopen in suit and tie lijkt me vrij gering en financieel onafhankelijk zijn lijkt me toch wel erg lekker.
Dat ja. Ik zou desondanks willen werken, maar dat ik me er nooit meer zorgen over zou hoeven te maken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal uit, maar ik geloof dat ik er ook best tegen zou kunnen als ik miljoenen win. Kans dat ik ineens in de PC hooftstraat ga rondlopen in suit and tie lijkt me vrij gering en financieel onafhankelijk zijn lijkt me toch wel erg lekker.
Ik zou zeker iets willen blijven doen, maar niet mijn huidige baanquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat ja. Ik zou desondanks willen werken, maar dat ik me er nooit meer zorgen over zou hoeven te maken.
Mijn wensen liggen voor het overgrote deel binnen mijn bereik (wat dat betreft ben ik een simpel meisjequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
Het zit voor mij niet eens in materiële wensen, zo veeleisend ben ik absoluut niet. Lijkt me meer lekker om puur vanuit intrinsieke motivatie een baan (al dan niet betaald) te kunnen kiezen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn wensen liggen voor het overgrote deel binnen mijn bereik (wat dat betreft ben ik een simpel meisje![]()
), alleen moet ik nu nog tussen dingen kiezen, kan ik het niet allemaal doen. Volgens mij word ik van kleine luxe net zo gelukkig als van groet, misschien zelfs nog wel meer.
Speaking of: ik zou echt enorm graag struisvogelleren pumps willenAls je op ebay naar ostrich leather zoekt, krijg je allemaal goedkope nep, of ontzettende hillbilly-cowboylaarzen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:59 schreef Anthraxx het volgende:
Mooi momentje net aan de telefoon...
"Je auto is weer gerepareerd!"
".... jullie zou hem toch morgen pas repareren?"
"...."
"Ja, nu zie ik het ook.".
Ach ja, maar hij mag weer een tijdje mee.
Nou, materiele wensen, het gaat er mij om dat ik dan meer vrijheid heb om keuzes te maken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het zit voor mij niet eens in materiële wensen, zo veeleisend ben ik absoluut niet. Lijkt me meer lekker om puur vanuit intrinsieke motivatie een baan (al dan niet betaald) te kunnen kiezen.
Volgens mij ligt luiheid dan op de loerquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:00 schreef TAV74 het volgende:
Het zit voor mij niet eens in materiële wensen, zo veeleisend ben ik absoluut niet. Lijkt me meer lekker om puur vanuit intrinsieke motivatie een baan (al dan niet betaald) te kunnen kiezen.
Oh ja, deels, maar ook dat heeft wel zijn grenzen, alleen lui zitten doen gaat ook mateloos vervelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij ligt luiheid dan op de loer
Hoi! Hoe gaat het met je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:04 schreef Tezz het volgende:
Hoi!
Ik stuur even wat positieve energie de SC in. Aan de tt te zien is het nodig...![]()
![]()
Nou, ik weet wel een heleboel mensen die ik daar mede-gelukkig mee zou kunnen makenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zat daar laatst wat over te filosoferen met collega's; ik geloof helemaal niet dat het geweldig is om miljoenen te winnen. Een ton winnen, misschien twee, dat zou best fijn zijn. Maar miljóenen? Net zo lief niet, geloof ik
Been there, done that!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:50 schreef DarkElf het volgende:
ga dan aan de drank, daar voel je iig meteen iets vanen heb je lang plezier van: drinken, dronken, rare dingen doen, roes uitslapen, kater... dát is waar voor je geld
Of raak verslaafd aan seks, dan ontmoet je nog eens iemand.
brrr.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Pulling... them... off!!
Idealistisch bedacht wel ja, maar toch twijfel ik of ik het ook daadwerkelijk zou doen en niet het overgrote deel voor mezelf zou houden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik weet wel een heleboel mensen die ik daar mede-gelukkig mee zou kunnen maken
Maar daar is toch niks mee? Maar ik zou niet alles houden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Idealistisch bedacht wel ja, maar toch twijfel ik of ik het ook daadwerkelijk zou doen en niet het overgrote deel voor mezelf zou houden.
Volgens mij zijn die stukjes struisvogelleer wel echtquote:
Geld is leuk, maar andere mensen blij maken is óók heel erg leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:08 schreef krakkemieke het volgende:
Maar daar is toch niks mee? Maar ik zou niet alles houden.
Zeker, zolang ik genoeg overhoud om onafhankelijk te zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geld is leuk, maar andere mensen blij maken is óók heel erg leukDus dat lijkt me echt geweldig tof om te doen
Ik vind mijzelf een heel erg goed doel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Geld is leuk, maar andere mensen blij maken is óók heel erg leukDus dat lijkt me echt geweldig tof om te doen
ik welquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou zeker iets willen blijven doen, maar niet mijn huidige baan
Het gaat wel oke... Op het werk moeilijke week (bezuinigingen/ontslagen). Dat hakt er wel in. Ik hou gelukkig mijn baan, maar zit als secretariaat wel met mijn neus bovenop alle slecht nieuws -brieven en -gesprekken. Pff.quote:
Yupquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:12 schreef golfer het volgende:
Leuke nieuwe kippentent trouwens, Pee.
Goede kwaliteit kip ook.![]()
Oei. Da's nooit tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het gaat wel oke... Op het werk moeilijke week (bezuinigingen/ontslagen). Dat hakt er wel in. Ik hou gelukkig mijn baan, maar zit als secretariaat wel met mijn neus bovenop alle slecht nieuws -brieven en -gesprekken. Pff.
Da's wel akelig ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het gaat wel oke... Op het werk moeilijke week (bezuinigingen/ontslagen). Dat hakt er wel in. Ik hou gelukkig mijn baan, maar zit als secretariaat wel met mijn neus bovenop alle slecht nieuws -brieven en -gesprekken. Pff.
Yup. Ik zou mijn zus volledig uit de zorgen halen als ik zou winnenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed plan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
YupZal ik hem vanavond gewoon eens uit gaan proberen?
Omdat het mag van jouquote:
Ik zou wat schenken hier en daar (aan ouders en schoonvader), een binnenhuisarchitect inhuren waarmee ik door mijn huis wandel en mijn wensen qua klussen/meubilair doorneem, een reis boeken naar een prachtig eiland en vervolgens die eerdergenoemde architect de huissleutel geven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:15 schreef DarkElf het volgende:
ik zou als ik ooit héél veel geld win, bijv de hypotheek van mijn zus af betalenzodat zij, mijn zwager een neefjes meer geld over houden voor de leuke dingen des levens
en zou iig geld weggeven aan mijn favoriete goede doelen
en lekker meer dan genoeg voor mezelf en de mr houden natuurlijk
Ja vreselijk. Wat een naar sfeertje en wat een verdriet hier en daar. Iedereen 'begrijpt' het wel (wij zijn immers een stichting die gesubsidieerd wordt en als de geldkraan dicht gaat, tja, wat kun je dan nog) maar poehee, persoonlijk leed is vreselijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oei. Da's nooit tofIk hoor hier die verhalen ook. Gelukkig niet bij ons op de afdeling, maar toch.....
Ik heb ook zo'n 'plan', maar speel zelden mee met loterijenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:32 schreef DarkElf het volgende:
daar is over nagedacht Tezzen speel je wel mee met een loterij ofzo?
Jep. De staatsloterij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:32 schreef DarkElf het volgende:
daar is over nagedacht Tezzen speel je wel mee met een loterij ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n 'plan', maar speel zelden mee met loterijenMoet ik dus eerst een lot op straat vinden en dat moet ook nog eens het winnende lot zijn. Wat zou de kans daar op zijn?
Ja hoor, ik ben niet hebberig! Met een ton zou ik al blij zijn! Wie het kleine niet eert.....quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, dat zijn geen miljoenenplannen! Zie je, voor dat wat je graag zou willen zou twee ton voldoende zijn
Häagen Dazs macademia
Ooooh, die is heerlijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, dat zijn geen miljoenenplannen! Zie je, voor dat wat je graag zou willen zou twee ton voldoende zijn
Häagen Dazs macademia
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n 'plan', maar speel zelden mee met loterijenMoet ik dus eerst een lot op straat vinden en dat moet ook nog eens het winnende lot zijn. Wat zou de kans daar op zijn?
Ik heb ook geen idee hoe ik zou reageren. Ik heb ooit 450 euro gewonnen in de staatsloterij en toen ging het dak er al af hier!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooooh, die is heerlijk!
(en ik zou al staan te springen en dansen van 1000 euro hoorvan een ton zou ik helemaal door het lint gaan en van een miljoen zou ik heel stil worden omdat het niet goed te bevatten is)
ik was laatst al blij dat ik een kookboek gewonnen had met een prijsvraagquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe ik zou reageren. Ik heb ooit 450 euro gewonnen in de staatsloterij en toen ging het dak er al af hier!
eh.. we hebben het nog niet over het bedrag gehad he wat je zou winnenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zou wat schenken hier en daar (aan ouders en schoonvader), een binnenhuisarchitect inhuren waarmee ik door mijn huis wandel en mijn wensen qua klussen/meubilair doorneem, een reis boeken naar een prachtig eiland en vervolgens die eerdergenoemde architect de huissleutel geven.
Als ik dan terug kom in mijn pas opgeknapte, brandschone, prachtige huisje dan zou ik met een vriendinnetje die het niet zo breed heeft gaan shoppen. Mijn dochter krijgt vrij spel in de speelgoedwinkel voor een keertje en mijn man krijgt een nieuwe playstation.
Met wat er dan nog over is los ik een gedeelte van mijn hypotheek af zodat de maandlasten voor de rest van mijn leven een schijntje zijn en zoek ik een andere baan (minder uren, dichter bij huis).
En dan het Grote Genieten.
Amen.
Ik ben al blij als ik een pak koekjes 'win' in de supermarkt omdat ik de 100e klant ben van de dag!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik was laatst al blij dat ik een kookboek gewonnen had met een prijsvraag(zo zie je maar, aangezien ik zelden iets win ben ik blij met weinig
)
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Wat een naar sfeertje en wat een verdriet hier en daar. Iedereen 'begrijpt' het wel (wij zijn immers een stichting die gesubsidieerd wordt en als de geldkraan dicht gaat, tja, wat kun je dan nog) maar poehee, persoonlijk leed is vreselijk!
Jaaaquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef Tezz het volgende:
[k ben al blij als ik een pak koekjes 'win' in de supermarkt omdat ik de 100e klant ben van de dag!
je hebt wel meer kans om geld op straat te vinden en daarvan een lot te kopenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nou toen ik die schroevendraaier bij de bingo won vond ik dat echt niet zo leuk hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef DarkElf het volgende:
maar als ik ooit 1000 euro win zou ik ook al helemaal juichen want winnen is sowieso leuk
Ik denk dat ik er dan liever iets leuks voor koopquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
je hebt wel meer kans om geld op straat te vinden en daarvan een lot te kopen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
nou toen ik die schroevendraaier bij de bingo won vond ik dat echt niet zo leuk hoor
ja.. keuzes keuzesquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er dan liever iets leuks voor koop
Mag ik ook komen? Ik zeur noooooit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou geneeskunde afmaken en voor een organisatie gaan werken (vrijwilligers werk) die mensen helpt die niet zijn verzekerdOf zelf maar een verpleeghuis (kleinschalig) beginnen, Lein in dienst nemen en alvast plaats reserveren voor mensen hier
1e patient meldt zich.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou geneeskunde afmaken en voor een organisatie gaan werken (vrijwilligers werk) die mensen helpt die niet zijn verzekerdOf zelf maar een verpleeghuis (kleinschalig) beginnen, Lein in dienst nemen en alvast plaats reserveren voor mensen hier
Wat liefquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:45 schreef DarkElf het volgende:
Vroeger vond ik heel vaak geld op straat(toen ik nog klein was)
Later snapte ik pas dat dat kwam omdat opa een flink end vooruit liep en af en toe wat liep vallen en bijv mijn zus en ik, of ik alleen liep(en) met oma erachter dus en 'vonden' dus zo geld. Zo 'vond' ik ooit een tientje toen ik met oma naar de bus liepIk was helemaal door het dolle natuurlijk.
Jammer dat ze hebben verteld dat dat van opa wasquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:45 schreef DarkElf het volgende:
Later snapte ik pas dat dat kwam omdat opa een flink end vooruit liep en af en toe wat liep vallen en bijv mijn zus en ik, of ik alleen liep(en) met oma erachter dus en 'vonden' dus zo geld. Zo 'vond' ik ooit een tientje toen ik met oma naar de bus liepIk was helemaal door het dolle natuurlijk.
Wat leuk en lief.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:45 schreef DarkElf het volgende:
Dat denk jijquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:47 schreef golfer het volgende:
1e patient meldt zich.
wat ga ik jullie het leven zuur maken.
Zweedse band?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Dat denk jijMisschien maken wij jou wel het leven zuur
quote:
Wat zal jij als kind vaak naar de grond gekeken hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij hebben ze t niet verteld maar hebben we t zelf uitgeknobbeld. Want t viel natuurlijk wel op, ja en ik was echt 8 ofzo hoor want mijn ouders en mijn opa en oma hebben gebroken met elkaar toen ik 11 was en daarvoor was t al aan t bekoelen, dat t altijd was als we met opa en oma waren
Oh geil.quote:
nog steeds betrap ik mezelf er wel eens opquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zal jij als kind vaak naar de grond gekeken hebben
Jeetje, ik heb als kind ooit 50 gulden gevonden (zonder opa in de buurt geloof ik), maar verder kan ik me niet herinneren echt geld te hebben gevonden. Die 50 gulden was op de ijsbaan en prompt ging ik in de kantine echt iedereen tracteren, ook allemaal mensen die ik niet kendequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:52 schreef DarkElf het volgende:
nog steeds betrap ik mezelf er wel eens open ik vind dus ook best geregeld nog geld
In Berlijn met kerst vond ik 50 euro op straat
Ik dacht dat ik plots heel rijk wasquote:
ja dat snap ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik plots heel rijk was
ook eens gedaan, nooit meer wat gehoordquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:57 schreef golfer het volgende:
Ik vond als kind ooit een portemonnee met 25 gulden er in en heb die keurig naar het politiebureau gebracht. De mevrouw waarvan die portemonnee was gaf mij als dank 5 gulden.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik plots heel rijk was
ik vond een portemonnee in de trein. die heb ik aan de conducteur gegeven en toevallig had net iemand hen gebeld die haar portemonnee kwijt was.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:57 schreef golfer het volgende:
Ik vond als kind ooit een portemonnee met 25 gulden er in en heb die keurig naar het politiebureau gebracht. De mevrouw waarvan die portemonnee was gaf mij als dank 5 gulden.
Wel schattig maar ook wel een beetje lullig, op straat geld vinden is een ding maar op de ijsbaan was degene die het verloren waarschijnlijk nog gewoon aanwezigquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, ik heb als kind ooit 50 gulden gevonden (zonder opa in de buurt geloof ik), maar verder kan ik me niet herinneren echt geld te hebben gevonden. Die 50 gulden was op de ijsbaan en prompt ging ik in de kantine echt iedereen tracteren, ook allemaal mensen die ik niet kende
Goedzo FF! Heb je de solli's nog laten nakijken door pa, ma, of zus? Of gewoon zo de deur uit? Ik laat de mijne vaak even nakijken door iemand.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
heb net een sollicitatie voor stewardess online eruitgegooid naar KLM en Transavia.
Straks een open sollicitatie per post maken voor ArkeFly
Nja niet zo handig, mijn ouders en zo die van ver moeten komen laat ik altijd mee eten.. Wil daar een lekker currybuffet voor makenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
@Sun, gewoon doen joh, dan koop je toch hapjes bij een traiteur?
Hihi, ik typte traiteut
nee verstuurd. heb ik wel vaker gedaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goedzo FF! Heb je de solli's nog laten nakijken door pa, ma, of zus? Of gewoon zo de deur uit? Ik laat de mijne vaak even nakijken door iemand.
En hoe vaak ben je aangenomen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee verstuurd. heb ik wel vaker gedaan
Sja, dan ga je niet uit eten...quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja niet zo handig, mijn ouders en zo die van ver moeten komen laat ik altijd mee eten.. Wil daar een lekker currybuffet voor maken
Da's vervelend, maar misschien staat het ook leuk op je CV?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb morgen een gesprek bij studentenwerk voor een vacature, enige nadeel zijn twee weken fulltime training, moet ik gelijk colleges missen maarja moet toch echt een baantje hebben en horeca oid zet ook geen zoden aan de dijk
nja ik wil gewoon niet door het missen van twee weken colleges in de shit komen, bij het ene vak mag je twee missen, meer niet, andere vaak weet ik t niet, zou de weken training dan vanaf 21 feb hebben, college is pas om 16uur, kan ook aangeven 1 van die tien dagen echt niet tot langer dan 15.30 te blijven (vind sowieso 2 weken fulltime training een beetje overdreven)quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's vervelend, maar misschien staat het ook leuk op je CV?
Ja, ik zou het gewoon aangeven. Het is studentenwerk, dus dat moeten ze kunnen begrijpen. Vind ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nja ik wil gewoon niet door het missen van twee weken colleges in de shit komen, bij het ene vak mag je twee missen, meer niet, andere vaak weet ik t niet, zou de weken training dan vanaf 21 feb hebben, college is pas om 16uur, kan ook aangeven 1 van die tien dagen echt niet tot langer dan 15.30 te blijven (vind sowieso 2 weken fulltime training een beetje overdreven)
ze gaf aan de telefoon al aan dat het heel belangrijk was en ik gaf aan dat ik dacht dat t geen probleem was maar wil gewoon geen shit op studiequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ik zou het gewoon aangeven. Het is studentenwerk, dus dat moeten ze kunnen begrijpen. Vind ik.
klantenservice upc, ik vind het ook veel hoor, dus denk ernzijds zal op collegedagen toch wel om 15.30 af kunnen taaien dan is het geen probleem. maarja zoals ik al zei ik heb echt werk nodig en horeca of bij de hema werken bij wijze van zet ook geen zoden aan de dijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
Twee weken training? Da's wel een fors commitment voor een studentenbaan, wat moet je gaan doen dan?
Dat laatste geloof ik zo, maar dan nog - twee weken cursus voor een klantenservicebaan?? Ik zou het geloof ik niet doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:51 schreef Memento-Mori het volgende:
klantenservice upc, ik vind het ook veel hoor, dus denk ernzijds zal op collegedagen toch wel om 15.30 af kunnen taaien dan is het geen probleem. maarja zoals ik al zei ik heb echt werk nodig en horeca of bij de hema werken bij wijze van zet ook geen zoden aan de dijk
why not? neem aan dat het gewoon betaald wordt, zo gek veel vacatures zijn er niet en kan t me echt niet veroorloven nog weken te wachten op iets. En na die twee weken is het rond de 16uur per week, heb 6 college-uren per week dus dat is primaquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik zo, maar dan nog - twee weken cursus voor een klantenservicebaan?? Ik zou het geloof ik niet doenOf het moet echt héél goed betalen.
Hahaha, het heeft dus geloond!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:01 schreef LieLie het volgende:
Ik heb 15 hemdjes/shirtjes, twee rokjes en een linnen broek uit m'n eigen kast die ik weer aan kan
Ja, ik hoef niet veel shirtjes meer te kopen voor de zomerquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hahaha, het heeft dus geloond!
Handigquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik hoef niet veel shirtjes meer te kopen voor de zomer
Er zit maar 1 ding op.......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
En '''sporten''' wil ik alleen nog met L
Je was me voor.......quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
En '''sporten''' wil ik alleen nog met L
Lijkt me een goed voorstel!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:17 schreef Memento-Mori het volgende:
nja morgen gesprek daar, zal wel gewoon aangeven dat ik t toch wat gortig vind twee weken fulltime voor studentenwerk, dat ik m'n studie toch belangrijker acht en net begonnen ben en t niet wil verpesten door meteen 2 weken afwezig te zij en ik best een week die 2 semi-verplichte colleges wil opofferen maar de tweede week ze toch wil volgen (zou dan maandag 16-18 en donderdag 16-18 zijn) en anders hopen dat ik snel iets anders heb
geen vacature gezien oh en anders is het alsnog geen ervaring enzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, even een wild zijspoor MeMo: je hebt nu een bachelor rechten, kun je daar niet wat mee doen? Je kunt allicht niet direct als juridisch adviseur aan de bakmaar een baantje waarbij het wel relevant is, dat moet toch te vinden zijn?
Geen tiepmiep op een advocatenkantoor ofzo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen vacature gezien oh en anders is het alsnog geen ervaring enzoen zoals ik al zei, ik kan t me niet veroorloven weken/maanden te wachten tot ik iets heb financieel gezien
moeten er wel vacatures zijn hequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geen tiepmiep op een advocatenkantoor ofzo?
voor 3 euro per uur?quote:
Doe dan eerst iets simpels om je eten en je huur te kunnen betalen. En dan onderwijl doorzoeken - volgens mij kun je best als weetikveel, archiefmedewerker ofzo ergens aan de slag, maar dan moet je misschien zelf solliciteren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
geen vacature gezien oh en anders is het alsnog geen ervaring enzoen zoals ik al zei, ik kan t me niet veroorloven weken/maanden te wachten tot ik iets heb financieel gezien
Maar daar kun je toch zelf ook wel een beetje assertief in zijn?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
moeten er wel vacatures zijn he
Ik ben al jaren niet meer op de hoogte van die loonschalenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor 3 euro per uur?dat zei ik net al dat zet geen zoden aan de dijk, ons minimu horeca jeugdloon, is het laagste van heel Europa
ik moet gewoon zsm iets hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar daar kun je toch zelf ook wel een beetje assertief in zijn?
ja ik wil dat ook best graag, enige waar ik dus mee zit is dat stomme training gedoe. geen zin in gezeik op studie want niet aan je verplichting gedaan en dus je mag niet mee doen aan de toetsquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, dan ga je toch bij de UPC werken?
UPC nog eens wijzen op de bezuinigingen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik wil dat ook best graag, enige waar ik dus mee zit is dat stomme training gedoe. geen zin in gezeik op studie want niet aan je verplichting gedaan en dus je mag niet mee doen aan de toets
nouja vooralsnog heb ik geen contact met upc zelf maar met studentenwerk dus geef morgen t nog wel even aan, dat ik in de tweede week maandags en donderdags tot 15.30 kan ipv tot 17, is dat niet goed, is het heel jammer maar ik ga niet zo'n groot risico mbt studie nemenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
UPC nog eens wijzen op de bezuinigingen?
Ik wil de admin kant wel voor mijn rekening nemenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef Isabeau het volgende:
De notenfabriek is wel ver van Maastricht....quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
Postbezorger dan? Part timers zijn nog wel welkom bij de TNT.
En anders komt er binnenkort vast wel een baan vrij bij een niet nader te noemen notenfabriek..
Dat is leuk werk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
Postbezorger dan? Part timers zijn nog wel welkom bij de TNT.
Maar mag ik nou komen? Ik zeur niet dus ik hoef geen boeien en zwepen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil de admin kant wel voor mijn rekening nemen
leuk werk? door de zeikende regen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is leuk werk!En súper voor de lijn
En je leert de stad kennen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is leuk werk!En súper voor de lijn
Regenpak.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
leuk werk? door de zeikende regen?
Zo vaak regent het dus niet!! Dat merk je pas als je een tijdje buiten hebt gewerkt. Ik heb het een half jaar gedaan en de dagen dat het echt regende zijn op 1 hand te tellen.. Nu hielp de tijd van het jaar ook wel mee hoor (lente en zomer) maar wat dat betreft ga je nu juist de goede periode inquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ahhh, Memo - little miss glass half emptyquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Gaan we voor zorgen. Maar niet zeuren als je een tafelblad moet hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:34 schreef krakkemieke het volgende:
Maar mag ik nou komen? Ik zeur niet dus ik hoef geen boeien en zwepen.
Wel toffe verplegers graag.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
JeejUitnodiging voor gesprek is binnen
Volgende week woensdagochtend
Spannend
neuh maar goed voor tnt wil ik eigenlijk niet eens werken, ken mensen die er jaren hebben gewerkt die op moeten bokken voor de parttimers en dan zal ik een van die parttimers worden? neuhquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahhh, Memo - little miss glass half empty
Oh ja, wat Sunny zegt. Het regent hooguit 15% van de tijd. Statistiek en eigen ervaring.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tja, als je zo redeneert.. ken genoeg mensen met flink gezeik bij UPC dus zou ik dat ook maar niet doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh maar goed voor tnt wil ik eigenlijk niet eens werken, ken mensen die er jaren hebben gewerkt die op moeten bokken voor de parttimers en dan zal ik een van die parttimers worden? neuh
Dat ben ik wel met Memo eens hoor. Kut TNT.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, als je zo redeneert.. ken genoeg mensen met flink gezeik bij UPC dus zou ik dat ook maar niet doen
nee gezeik van tnt van de laatste jaren hoe ze met hun fulltime-personeel omgaan en het werk lijkt me ook gewoon helemaal niks om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, als je zo redeneert.. ken genoeg mensen met flink gezeik bij UPC dus zou ik dat ook maar niet doen
Over een week weer contact.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:44 schreef Bluezz het volgende:
@ FFT, goed dat je je ziekgemeld hebt. Mss heb ik het gemist maar wat is je verdere plan ism de arbo?
Als het niet beter gaat ja. Voor zover ik begrijp.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dankje.
Ok, tot die tijd dus thuis?
Ocherm!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik gooi er nog maar een pijnstillertje tegenaan
Nou ja, dat niet alleen, maar volgens mij krijg je dan bij de klantenservice al die furieuze mensen aan de lijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik dénk eigenlijk dat ze een gat in het dak de lucht springen als je überhaupt akkoord gaat met die twee weken en dat ze je die drie uurtjes wel zullen matsen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
hmpf en nu denk ik dat ze die fulltime training toch doordrukken enzo en wi; ik eignelijk niet meer gaan morgen
quote:
bij ikea was het ook niet altijd zonneschijn hoor en dan stonden ze voor je neusquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, dat niet alleen, maar volgens mij krijg je dan bij de klantenservice al die furieuze mensen aan de lijn
Wel gaan! Het kan alleen maar meevallen en anders heb je nog de keus om het niet te doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
hmpf en nu denk ik dat ze die fulltime training toch doordrukken enzo en wi; ik eignelijk niet meer gaan morgen
Ik kreeg eerst een tijdelijke vulling, tot het duidelijk was dat de ontsteking weg was.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het zit bij m'n onderkaak
![]()
Het was wel ff zweten vooral toen hij niet zo heel veel kon zien op de foto en zei : ik ga even onverdoofd boren om te kijken of de zenuw nog leeft![]()
Hij leefde![]()
![]()
Verdoven, wachten, uur met versch. ragers erdoorheen jakkeren, vullen, bovenkant vullen en tot 4 uur met een rare dikke mond rondgelopenMaar ik heb het overleefd en nu maar hopen dat dit het écht was ook.
Ben jij meteen gevuld CF of moet je nog?
nja ik ga sowieso wel heen inderdaad en anders hebben ze misschien ander werk voor me binnenkort daarquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dénk eigenlijk dat ze een gat in het dak springen als je überhaupt akkoord gaat met die twee weken en dat ze je die drie uurtjes wel zullen matsen.
Bluezz, kiespijn is ook echt nare pijn![]()
Ontsteking was ook niet aantoonbaar... ik wacht het wel af, gaat goedkomen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kreeg eerst een tijdelijke vulling, tot het duidelijk was dat de ontsteking weg was.
Maar ik heb nu 3 wortelkanaalbehandelingen gehad en het is morgen echt beter hoor!
Ja! Je studeert, dus je hebt zat in je mars. Je hebt al bij een klantenservice gewerkt, dus waar heb-ben ze het over?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nja ik ga sowieso wel heen inderdaad en anders hebben ze misschien ander werk voor me binnenkort daarmaar goed tis niet dat ik compleet achterlijk ben dus die drie uurtjes kan ik wel missen, blegh maak me weer eens veel te druk en onzeker
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef krakkemieke het volgende:
Hoi! Ik heb de gordijnen weten te weerstaan.
Ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had je de kolder voorjaar in je kop? Het was vandaag zo lekker voelde ik met in en uitstappen van de auto
Dat gevoel heb ik ook hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het mooie plaatjes. Maar ik kan ze niet loszien van het land en denk dan: Dat meisje in dat prachtige jurkje ziet eruit als een pop en heeft net zoveel rechten.
Die kon ik niet zien, pc liep vast.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef freecell het volgende:
Die kindjes met z'n allen in de modder....(14)
ik weet het niet. ik voel me nu ook niet lekker, een dag niks doen. gelukkig heb ik het vanaf morgenavond t/m zondag drukquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dankje.
Ok, tot die tijd dus thuis?
Als jij je alleen al kut voelt als je aan je werk denkt, moet je thuisblijven. Je wordt niet ziek van je werk omdat je lui bent, juist omdat je hard werkt. Dat heb ik geleerd van mijn burn-out.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet het niet. ik voel me nu ook niet lekker, een dag niks doen. gelukkig heb ik het vanaf morgenavond t/m zondag druk
Nu wil ik ook die kip!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was by far het beste afhaalmaaltje en ook nog eens het beste kippetje wat ik ooit gegeten heb zegEn preces genoeg voor 1 persoon!
Tegen die prijs wel hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nu wil ik ook die kip!
Nou, daar valt niet tegenaan te koken in april, vrees ik.![]()
Ja wel! Haar tijd verdoen, waar heb je het over! Ze willen je hebben!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga toch afmailen voor morgen, ze zat zo door te drukken op die twee weken fulltime training, kan ik beter niet gaan en dr tijd verdoen
mja ze zat aan de telefoon wel heel erg over die fulltime training door te drukken en ik zei dat ik dacht dat t wel gaat lukken maar tis gewoon niet slim te doen, dus ik wil t ook niet meer al die colleges skippen en tis een uzb niet het bedrijf zelfquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja wel! Haar tijd verdoen, waar heb je het over! Ze willen je hebben!
Maar met een beetje voorwaarden, van jouw kant.
Gaan en onderhandelen.
Ja, ze wordt ervoor betaald om door te drukken. Dus je verdoet haar tijd niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja ze zat aan de telefoon wel heel erg over die fulltime training door te drukken en ik zei dat ik dacht dat t wel gaat lukken maar tis gewoon niet slim te doen, dus ik wil t ook niet meer al die colleges skippen en tis een uzb niet het bedrijf zelf
Ja joh! Het gaat om een paar uurtjes. Doen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
ik durf nietmja ga wel gewoon en zeg gewoon meteen, ondanks dat ik zei dat ik dacht dat het wel gaat lukken die fulltime training denk ik niet dat het slim is mbt studie, de eerste week fulltime gaat lukken en de tweede week, maandag en donderdag tot 15.30 en niet langer rest van de week is fulltime prima.
Sorry als ik heel streng lijk, maar beter nu ziekmelden dan jaren niet kunnen werken zoals ikke.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; hopelijk heeft Krak gelijk en gaat het morgen weer goed met je gebit!
ja maar wss niet met die computersystemen enzpquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef krakkemieke het volgende:
En je hebt toch ook al ervaring of zie ik dat verkeerd?
Iemand met goed verstand zoals jij zal daar toch snel mee uit de voeten kunnen lijkt me?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar wss niet met die computersystemen enzp
Ok, maar dat is vast geen raket wetenschap........quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis niet echt joepie. ik ben nog jong en zit thuisquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als jij je alleen al kut voelt als je aan je werk denkt, moet je thuisblijven. Je wordt niet ziek van je werk omdat je lui bent, juist omdat je hard werkt. Dat heb ik geleerd van mijn burn-out.
En je hebt niet niks gedaan vandaag, je hebt gesolliciteerd.
Oooooh Memo! Je bent niet achterlijk, je studeert! Dat kan je vast snel leren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ok, maar dat is vast geen raket wetenschap........
Je zit nu even thuis door omstandigheden. Niet omdat je lui bent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis niet echt joepie. ik ben nog jong en zit thuis
en ik denk soms "stel je niet zo aan. ga gewoon naar je werk. iedereen werkt".
Volgensquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:52 schreef LieLie het volgende:
Hoeveel smoesjes ga je nog zoeken Memo?Je moet toch gewoon snel iets? Niet geschoten....
Yeah baby!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Tuurlijk kan ik t leren, ik vind die 2 weken fulltime ook overdreven maar ze zat er zo over door te drukken en ik zeg met mn suffe hoofd dat t wel gaat lukken, terwijl ik dan net zo goed meteen met studie kan nokken blegh, nouja ik zeg gewoon wat ik hier zeg en als die 2 keer anderhalf uur een probleem is, hopen snel iets anders te vinden
Wat ik me vanuit mijn eigen klantervaring vooral afvraag: als al die helpdeskers 2 weken fulltime een cursus hebben gehad: wat hebben ze daar dan in godsnaam geleerdquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind die 2 weken fulltime ook overdreven
hmm ok. mocht het schuldgevoel toch te groot worden dan moet ik gewoon wat sterker worden. ik heb al aardig wat 'overleefd', dus dit moet makkelijk lukkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je zit nu even thuis door omstandigheden. Niet omdat je lui bent.
Ik ben ziek geworden omdat ik jaren dacht: Stel je niet aan. Iedereen werkt. Iedereen heeft wel eens iets op het werk.
En ik werd er zo ziek van dat ik jaren niet kon werken.
90% afpoeieren en wegwimpelen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat ik me vanuit mijn eigen klantervaring vooral afvraag: als al die helpdeskers 2 weken fulltime een cursus hebben gehad: wat hebben ze daar dan in godsnaam geleerd
ja er zullen vast ook mensen komen met een minder hoog iqquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat ik me vanuit mijn eigen klantervaring vooral afvraag: als al die helpdeskers 2 weken fulltime een cursus hebben gehad: wat hebben ze daar dan in godsnaam geleerd
Ergens op terugkomen met een sterk argument is goed. Als je erover nagedacht hebt, moet dat kunnen. En het zal wel aan mijn leeftijd liggen, maar het is voor jezelf ook goed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja er zullen vast ook mensen komen met een minder hoog iqmaar goed wat is die 3 uurtjes nou? vermoed zelfs dat er dagen zijn waarop t ook wel eerder klaar is, nouja vind t gewoon lastig, maak mezelf druk enzo wat ze van me vinden dat ik eerst A zeg en dan er op terug kom enzo
Met alle kookworkshops die je gevolgd hebt kun je zo in een keuken beginnenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
bleghmja ga gewoon erheen doe mn zegje en dan ga ik er vanuit dat t over gaat en zo niet valt t mee, en misschien toch horeca kijken, want op zich is t best leuk werk en heb daarvoor wel eea bij restaurants zien hangen
Nee mens, verkoop jezelf! Dat zal je ook moeten doen als je afgestudeerd bent. 'Ik heb dit te bieden, maar ik wil...'quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
bleghmja ga gewoon erheen doe mn zegje en dan ga ik er vanuit dat t over gaat en zo niet valt t mee, en misschien toch horeca kijken, want op zich is t best leuk werk en heb daarvoor wel eea bij restaurants zien hangen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met alle kookworkshops die je gevolgd hebt kun je zo in een keuken beginnen
Ik ben Memo en ik kan zusjie maken.....'quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met alle kookworkshops die je gevolgd hebt kun je zo in een keuken beginnen
Ik heb teveel voorjaarsschoonmaakhormonen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:02 schreef TAV74 het volgende:
Gaat het nog allemaal Krak, je lijkt me zo druk![]()
ok dan zeg ik wel: ik heb er nog even over nagedacht maar 2 weken fulltime gaat icm studie niet lukken, de tweede week zou ik op maandag en donderdag tot uiterlijk 15.30 kunnen, dan zou ik 3 uurtjes missen van de training maar gezien mijn werkervaring en hoe snel ik dingen oppik, verwacht ik persoonlijk dat dat voor mij geen problemen zal opleverenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee mens, verkoop jezelf! Dat zal je ook moeten doen als je afgestudeerd bent. 'Ik heb dit te bieden, maar ik wil...'
Ja!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok dan zeg ik wel: ik heb er nog even over nagedacht maar 2 weken fulltime gaat icm studie niet lukken, de tweede week zou ik op maandag en donderdag tot uiterlijk 15.30 kunnen, dan zou ik 3 uurtjes missen van de training maar gezien mijn werkervaring en hoe snel ik dingen oppik, verwacht ik persoonlijk dat dat voor mij geen problemen zal opleveren
zoiets?
"En als je nog vragen hebt kom je maar even bij me op kantoor langs"quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok dan zeg ik wel: ik heb er nog even over nagedacht maar 2 weken fulltime gaat icm studie niet lukken, de tweede week zou ik op maandag en donderdag tot uiterlijk 15.30 kunnen, dan zou ik 3 uurtjes missen van de training maar gezien mijn werkervaring en hoe snel ik dingen oppik, verwacht ik persoonlijk dat dat voor mij geen problemen zal opleveren
zoiets?
Juistquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoiets?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..] Geen doom-scenario's van te voren
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:02 schreef TAV74 het volgende:
Gaat het nog allemaal Krak, je lijkt me zo druk![]()
Welles. Nu ga je ervoor vechten. Ik kende alleen maar doem-scenario's en daar werd nooit niks beter van.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben heel goed in doem-scenario's en negatief denken maar anderzijds heb ik niks te verliezen
Prima ! alleen het woordje "maar" ( = weerstand/negatief/ etc) vervangen door "en ".quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoiets?
Dat was allang bekendquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
wat is X Factor in NL ontzettend saai en middelmatig als je naar UK kijkt. wat een te gek optreden![]()
Ik kan maar 1 Tower of Power dankzij Zappa en die vind je alleen in seksshops. Of vondquote:
De laatste keer was het een bizarre uitslagquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was een lekker tukkie.
Nu eens kijken of we nog iets fatsoenlijks tegen de Oostenrijkers op de mat kunnen laten zien.
Lijkt het op de tarzan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 Tower of Power dankzij Zappa en die vind je alleen in seksshops. Of vond.
P had dat gewoon niet toegelatenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
Pee is vast blij dat ik dat niet in de auto gedraaid heb.![]()
* krakkemieke luistert nu Flowers of the forest, Scotch guards.quote:
Maar dat is met alles wat we hier in NL na-apen van de engelsenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
wat is X Factor in NL ontzettend saai en middelmatig als je naar UK kijkt. wat een te gek optreden![]()
Heel goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke luistert nu Flowers of the forest, Scotch guards.
Mwoah, daar hoef je niet zo oud voor te zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben nog geindoctrineerd door mijn MIRC verleden, ik ben geneigd me/ te typen.... Ik ben oud.
Niet? MSN is toch toffer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mwoah, daar hoef je niet zo oud voor te zijn
Joh, ik ben nog met DOS groot geworden en ik vind mezelf alles behalve oudquote:
Ik computer pas echt sinds 2000.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Joh, ik ben nog met DOS groot geworden en ik vind mezelf alles behalve oud.
Dan ben je op dat gebied gewoon een broekkiequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik computer pas echt sinds 2000.
Niet helemaal. Sommige mensen van mijn generatie zien computers nog al iets magisch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan ben je op dat gebied gewoon een broekkie
Ha! Toen had ik allang de computers op het werk van mijn pa gezien! Grote kasten en de disk drives leken op taartendozen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef borisz het volgende:
Eerste computer hier was een 386
Waarop ik uren en uren
[ afbeelding ] heb gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |