Bij mij stond er ook bij de automaat geen product klaar om het product eraf te halen (ja:quote:Hoe verwijder ik het studentenreisproduct van mijn Studenten OV-chipkaart?
Je studentenreisproduct is pas echt stopgezet als je het product van je Studenten OV-chipkaart verwijdert. Dit doe je door de opdracht om het reisproduct van je kaart af te halen op te halen bij een ophaalpunt.
Doe je dit niet, loop je kans op een boete van een OV-bedrijf waarmee je reist. Op www.ov-chipkaart.nl/adresvinder vind je de locaties van de ophaalautomaten bij jou in de buurt.
Het verwijderen van je studentenreisproduct van je kaart werkt bijna hetzelfde als het ophalen: ga met je Studenten OV-chipkaart naar een ophaalautomaat bij jou in de buurt en steek je kaart in de pasinvoer met het OV-chipkaartlogo (het huidige saldo komt nu in beeld), kies voor 'ophalen bestelling' en wacht het einde van de transactie af.
Je hoeft verder niets meer te doen. Het verschilt per type ophaalautomaat of je een melding krijgt en zo ja, welke dat is.
quote:De opdracht om mijn studentenreisproduct van mijn kaart te verwijderen staat niet klaar. Wat moet ik nu doen?
Controleer of de opdracht het reisproduct van je kaart te verwijderen goed is doorgekomen bij DUO door in te loggen op www.duo.nl.
Is de opdracht goed verwerkt, neem dan contact op met de Klantenservice Studenten OV-chipkaart: 0900-0980 (¤ 0,10 p.m.). Zij helpen je verder.
Waarom zeggen ze dat dan niet? Ik bedoel, ik heb dat van geen van de bedrijven gehoord waarmee ik contact opgenomen heb.....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef das_phantom het volgende:
Wat Jannetje ook al zei:
Je studentenreisproduct is pas echt stopgezet als je het product van je Studenten OV-chipkaart verwijdert. Dit doe je door de opdracht om het reisproduct van je kaart af te halen op te halen bij een ophaalpunt.
Doe je dit niet, loop je kans op een boete van een OV-bedrijf waarmee je reist. Op www.ov-chipkaart.nl/adresvinder vind je de locaties van de ophaalautomaten bij jou in de buurt.
Ik heb dit al eerder gelezen en vraag me af of dit niet gewoon onzin is dat een conducteur dit kan controleren en DUO je op deze manier probeert te dwingen om je week-abo bij een ophaalautomaat eraf te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |