Ah, vandaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef raistlin6 het volgende:
Half, kwart Indisch en kwart Venezolaans. Maar ik klink en zie eruit als helemaal kaaskop. Ik gaf een tijdje vrijwillig Nederlands-lessen in asielzoekerscentra en daar heb ik veel vrienden aan overgehouden.
quote:Activists from Isfahan and Najafabad report that they're ready and will go out to protest within the next half hour. #IranElection
quote:Tehran witnesses 1000s of security forces patrolling neighborhoods, major squares & intersections #25Bahman #iranelection #cnn
quote:Tehran is starting to heat up. More people are coming out slowly to support #Tunisia and #Egypt. #iranElection #jan25 #sidibouzid
Hmhm.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:03 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Zijn ze al de straten opgegaan?
Ja, maar voornamelijk nog onderweg naar de plaatsen waar de betogingen plaats moeten hebben.quote:
Oke thanks. Jammer dat Al-Jazeera er niet over bericht.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:07 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ja, maar voornamelijk nog onderweg naar de plaatsen waar de betogingen plaats moeten hebben.
Bahrein = bahrein, maar dat kun je ook googlen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ff een vraagje bahrain is toch pakistan .. heb tweet plus foto , maar zie door de bomen bos ff niet meer .. is toch geen iran ??
lol, Bahrain is gewoon een onafhankelijk land. Hoort niet bij Pakistan of Iran.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ff een vraagje bahrain is toch pakistan .. heb tweet plus foto , maar zie door de bomen bos ff niet meer .. is toch geen iran ??
Bahrain is een kleine eilandstaat in de Perzische golf.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
klopt kwam ik ook tegen , maar dacht dat ik net op een stad in pakistan uitkwam met google , maar vandaar dat ik het even vroeg ..( zal wel letter verkeerd getypt hebben )quote:Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
lol, Bahrain is gewoon een onafhankelijk land. Hoort niet bij Pakistan of Iran.
Meerderheid zijn Shia', koningshuis is Sunni. En de shia-bevolking is sterk pro-Iran.
Haha Bahrein is een stinkendrijk land ala Dubai met een en al wolkenkrabbers. Er waren daar trouwens ook onrusten en men kreeg bijna 2000 euro omgerekend (!) om thuis te blijven en niet te demonstreren!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Daar moeten we denk ik niet zo blij mee zijn.. Of je moet een tweede Iran wensen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
maar goed, daar is het ook flink bezig
Zou het waar zijn? Denk het niet.quote:#Iran BREAKING: Unconfirmed reports that Turkish President Abdullah Gol Will Join Protesters in Tehran. #IranElection #25bahman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |