Verhip, ik pak na 1,000 ook gewoon 1,100 evenquote:
Nicequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verhip, ik pak na 1,000 ook gewoon 1,100 even![]()
w00t!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow die zat inene snel vol![]()
nog maar half uurtje en dan lekker naar huissss
Doe je goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow die zat inene snel vol![]()
nog maar half uurtje en dan lekker naar huissss
Dat wordt dan 5 euro.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:27 schreef Stuart het volgende:
Oh what a beautiful morning,
Oh what a beautiful day,
I've got a wonderful feeling,
Everything's going my way
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:27 schreef Stuart het volgende:
Oh what a beautiful morning,
Oh what a beautiful day,
I've got a wonderful feeling,
Everything's going my way
Ja ff lekker alles van je afzwaaien!quote:
quote:
quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:37 schreef tdrone het volgende:
note to self:
maak nooit meer een opmerking over zwaai kwartiertje
Ja?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:36 schreef NBT het volgende:
Michhassssssssssssssssssssss............................. ?
Je komt wel naar de meet toch?quote:
ik word gek van dat gezwaaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Neem je je vriendin mee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik wss wel als mn vriendin meewilt
as zaterdag!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik word gek van dat gezwaaiIk hou al op....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Hmm.. Verleidelijk... Ik weet het nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Neem je je vriendin mee?wtf
[..]
as zaterdag!
Kommmmmm asjeblieft!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm.. Verleidelijk... Ik weet het niet
Bijna goed.....quote:
Waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Kommmmmm asjeblieft!!!![]()
[..]
Bijna goed.....
Neee, zonder Michhas geen feest!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom?
Jullie kunnen het toch ook wel leuk hebben zonder mij
D..............................quote:
Je moet komenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom?
Jullie kunnen het toch ook wel leuk hebben zonder mij
Was jij ook nog aan het twijfelen dan?quote:
Jaaaquote:
Stuquote:
nomnomnomnomquote:
Mereltjequote:
Het kan nog steeds een feest zijn, maar dat het met jou erbij nog leuker was?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mereltje
Nee, ik was niet aan het twijfelen, maar er wordt geroepen 'zonder Michhas geen feest',
daaruit concludeer ik 'zonder Koen wel feest'
Kom nou, toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?quote:
meerderheid van de feessies wel hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het kan nog steeds een feest zijn, maar dat het met jou erbij nog leuker was?
Feestjes zijn niet altijd leuk![]()
ik koop een de Equote:
Ik ging gister uit en had een enorme faalavond.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meerderheid van de feessies wel hoor
Staat niet op de kaartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doohquote:
niemand weet, niemand weet, niemand weet dat ik repelsteeltje heetquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:53 schreef Michhas het volgende:
Ik denk niet dat ik kom.Ik hoopte op een tuk in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow gelukkig tijd om PC uit te zettenFijne aaf nog iedereen
Geen flauw idee wie je bent, maar fijne avondquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Waaromquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik hoopte op een tuk in de spoiler
Fijne dag nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:54 schreef Carooltje79 het volgende:
ik vind het welquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef 92Merel het volgende:
Leuk jurkje of niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te langquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef 92Merel het volgende:
Leuk jurkje of niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:53 schreef Michhas het volgende:
Ik denk niet dat ik kom.Ahhhhhhwww....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je zat toen ook niet dichtbijquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar het zit dicht bij Linda en begint met een D?
Dat is het ook niet..quote:
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
jah leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef 92Merel het volgende:
Leuk jurkje of niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef 92Merel het volgende:
Leuk jurkje of niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okequote:
Zo lang issie niet? Of gaat jouw voorkeur echt uit voor minijurkjes?quote:
Ja, ik hou van iets korterquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke![]()
Oh kut, ik zie nu de prijs pas, gaat m niet worden![]()
[..]
Zo lang issie niet? Of gaat jouw voorkeur echt uit voor minijurkjes?
begint met een D en eindigt op een Y en jij gokt op mandy?quote:
Dandyquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:00 schreef NBT het volgende:
[..]
begint met een D en eindigd op een Y en jij gokt op mandy?
Ah okequote:
Als ze opgeven mag jij het zeggenquote:
jaah zoiets was hetquote:
Dannyquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:00 schreef NBT het volgende:
[..]
begint met een D en eindigt op een Y en jij gokt op mandy?
jaaaaaaaah tuuurlijk!!! dai.yquote:
quote:
Jeejquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
Jij krijgt van mij een drankje op de meet
Had ik niet op gekomenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
Jij krijgt van mij een drankje op de meet
Tssss, lekkere vrienden heb jij!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeej![]()
Ik wilde gister warme chocolademelk bestellen met uitgaan, maar dat mocht niet van vrienden![]()
Echt niet?quote:
hihi..... Sorry....quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik ff weg en wordt het geraden
Daisy![]()
Nee, had ik niet opgekomenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Echt niet?Zo vreemd is mijn naam toch niet?
Iemand anders ging rondje doen, die zou zich er waarschijnlijk voor schamen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Tssss, lekkere vrienden heb jij!
Van mij mag je bestellen waar jij trek in heb!![]()
Wat stom zegquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Iemand anders ging rondje doen, die zou zich er waarschijnlijk voor schamen.
Heb maar een cola genomen
Achjaaaaaaaaaa, jou naam is echt stuart?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, had ik niet opgekomen
Nee, geen vreemde naam inderdaad
later kerelquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer keihard aan de slag. Tot vanavond mensen![]()
Jupquote:
Werkse Stu!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef Stuart het volgende:
Ach ja, cola is ook primaquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat stom zegDat maakt toch niks uit wat je besteld
Daagquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef Stuart het volgende:
de dubbel D dames als ze samen zijnquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef tripack het volgende:
[..]
de dubbel D dames als ze samen zijn
Ik kom ook neitquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef NBT het volgende:
Tdrone kom jij ook nog?![]()
En michhas jij moet komen...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Dubbel D...
Je zei Dubbel D!
hahahaaa
je staat er niet meer in hooor..... maar hoezo kom je niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik kom ook neit![]()
heb het al 2 keer aangegeven maar niemand past de TT aan
Toch wel jammerquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik kom ook neit![]()
heb het al 2 keer aangegeven maar niemand past de TT aan
Wat ist?quote:
Keihard!!!!!quote:
pijnlijk, maar hoiquote:
Lekkerrr.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Keihard!!!!!
Kom jij wel nog?of ben je toch te druk?
Jij hebt geen punani.quote:
Ik wil wel een x naar Vdaal komen hoorquote:
beetje weinig mensen enzo.. maar een andere keer ben ik er wel bij!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:16 schreef NBT het volgende:
[..]
je staat er niet meer in hooor..... maar hoezo kom je niet?
In mijn tuin?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
beetje weinig mensen enzo.. maar een andere keer ben ik er wel bij!
nee, maar ik heb inbeeldingsvermogenquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:25 schreef NBT het volgende:
Ja BBQ meet was ik al mee bezig jaain mijn tuin! in de voorzomer?!
Morgen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:25 schreef NBT het volgende:
Ja BBQ meet was ik al mee bezig jaain mijn tuin! in de voorzomer?!
Zondag?quote:
Precies, komen dus!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Oh... Koekjes en biertjes
En Merel en NBT en CC op meeten
Je komt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Oh... Koekjes en biertjes
En Merel en NBT en CC op meeten
We gaan hem wel halenquote:
Oehwwww katjes!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:38 schreef 92Merel het volgende:
Een alternatief voor een koekje is een dropje trouwens, ik heb katjes gekocht vandaag![]()
Keel doet pijn
Uhuh!!!quote:
Oehww!!!!quote:
Nee maar dequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat je ze niet had?
Het is nu ook mooi weer!quote:
Je bent hardcore of je bent het niet he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen een beetje brrrrr voor een BBQ
Drop... Ik wil drop maar kan geen drop eten door de kuttandarts die me deze maand al 2x gemarteld heeftquote:
Ahw, maar dan moet je ze gewoon opsabbelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:54 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Drop... Ik wil drop maar kan geen drop eten door de kuttandarts die me deze maand al 2x gemarteld heeft
Kom jij dan naar de meet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Durf ik niet
[..]
JaDoe maar een foto van een kusje van jou PMen
Je kunt het Michquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Durf ik niet
[..]
JaDoe maar een foto van een kusje van jou PMen
* DevilsWhore aait Miegast over zijn hoofdjequote:
Ik kom wss wel naar de meetquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ahw, maar dan moet je ze gewoon opsabbelen![]()
[..]
Kom jij dan naar de meet?
Neem je dr dan mee of niet ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik kom wss wel naar de meetMn vriendin heeft niets te willen die dag
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik kom wss wel naar de meetMn vriendin heeft niets te willen die dag
Teveel detailsquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
Trouwens ik moet me niet verslapen en niet schuldig maken aan ochtendseks want dan slaap ik verder
wat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
Trouwens ik moet me niet verslapen en niet schuldig maken aan ochtendseks want dan slaap ik verder
Okequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:01 schreef NBT het volgende:
CC, zullen we rond 3uur op Utrecht Centraal afspreken dan?
Je krijg een pm als je zegt dat je komtquote:
Ik komquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je krijg een pm als je zegt dat je komt
En je eraan houdt !
Weet ik nietquote:
Ik ben gewoon de echte CC, punt uitquote:
We willen zekerheid...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kom
[..]
Weet ik nietssst, niet tegen Merel zeggen
[..]
Ik ben gewoon de echte CC, punt uit
Ik geef je wel een foto na de meetquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kom
[..]
[..]
En ik wil een miljoenquote:
Je gebruikt me gewoonquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik geef je wel een foto na de meet
Helemaal nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
En ik wil een miljoen
[..]
Je gebruikt me gewoonJe speelt spelletjes met mijn gevoelens Merel!
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:13 schreef NBT het volgende:
Ja Michhas, je geeft ons gemengde gevoelens...
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kom
[..]
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik niet wilquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:15 schreef 92Merel het volgende:
Opzich, als hij gewoon niet wil, moeten we hem ook wel laten eigenlijk, anders voelt hij zich er ook zo kut over lijkt me.
Dat is waar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:15 schreef 92Merel het volgende:
Opzich, als hij gewoon niet wil, moeten we hem ook wel laten eigenlijk, anders voelt hij zich er ook zo kut over lijkt me.
Waarom twijfel je als ik vragen mag dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik niet wil
Blauwe lucht, zon, ik denk het wel hoorquote:
KUSJE OP JE KUTJEEquote:
Nee maar je twijfelt telkens en je moet wel gaan omdat je zelf wil, niet omdat wij zeggen dat je moet gaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik niet wil
Ja dat wel, maar 3 toetsen op 1 dagquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Blauwe lucht, zon, ik denk het wel hoor
Omdat ik ADHD heb, en impulsief ben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarom twijfel je als ik vragen mag dan?
ja maar 3 toetsen op 1 dag waarvan 1 tentame 1 kijk- en luistertoets en 1 PTA economiequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
It's a beautiful day, the sun is shining
Anders bedenk je het dan pas en laat je het ons weten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat ik ADHD heb, en impulsief ben.
En door mijn medicijnen krijg ik stemmingswisselingen. Dus ik ben altijd een beetje huiverig om dingen van tevoren af te spreken, omdat het maar zo kan zijn dat ik nu wel zin heb, maar zaterdag niet
Waar ken ik dat van.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
En door mijn medicijnen krijg ik stemmingswisselingen. Dus ik ben altijd een beetje huiverig om dingen van tevoren af te spreken, omdat het maar zo kan zijn dat ik nu wel zin heb, maar zaterdag niet
Komt goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar 3 toetsen op 1 dag waarvan 1 tentame 1 kijk- en luistertoets en 1 PTA economie
Dit dus, als je het nummer van iemand hebt kan je het zo laten wetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Anders bedenk je het dan pas en laat je het ons weten?
Maar, zo ben ik ook!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
precies. dan doen we nu ja, en als het toch niks word sms je gewoon van neeee..quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dit dus, als je het nummer van iemand hebt kan je het zo laten weten
Ja maar helpt het dan bij jou om even een momentje voor jezelf te zoeken, gewoon lekker rustig of gaat het langer door?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef Michhas het volgende:
Kijk:Lekker vrolijk.
En ineens:
Niet zo vrolijk
Dat bedoel ik.. Ik kan er niks aan doen
Ja, maar als ik in de Stairway zit kan ik niet echt ergens rustig alleen gaan zittenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar helpt het dan bij jou om even een momentje voor jezelf te zoeken, gewoon lekker rustig of gaat het langer door?
Dus als ik zaterdag geen zin heb mag ik jou smsen en zeggen van neeee:9quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:20 schreef NBT het volgende:
[..]
precies. dan doen we nu ja, en als het toch niks word sms je gewoon van neeee..
Op de wcquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, maar als ik in de Stairway zit kan ik niet echt ergens rustig alleen gaan zitten
Het resultaat nog nietquote:
Er is een pleintje naast, waar je kan zitten enzo of gewoon even rondjes lopen. Dus je kan wel weg en echt niemand neemt het je kwalijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, maar als ik in de Stairway zit kan ik niet echt ergens rustig alleen gaan zitten
Ja zo spreek ik het ook altijd af.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:20 schreef NBT het volgende:
[..]
precies. dan doen we nu ja, en als het toch niks word sms je gewoon van neeee..
Morgen krijg ik economie, kheb wel afgekekenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het resultaat nog niet![]()
[..]
Er is een pleintje naast, waar je kan zitten enzo of gewoon even rondjes lopen. Dus je kan wel weg en echt niemand neemt het je kwalijk
Michhas, wij weten van je situatie, en we nemen het je echt niet kwalijk, leuk als je komt en zin hebt maar als je niet komt prima want jij kan er niks aan doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja zo spreek ik het ook altijd af.
Maar dan krijg ik achteraf toch altijd nog te horen dat het me toch wordt kwalijk genomen enzo, en dan voel ik me zo schuldig, terwijl ik het zelf niet in de hand heb.
Daar moet je je echt geen zorgen om maken, je hebt het gemeld en we willen je nog steeds meequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja zo spreek ik het ook altijd af.
Maar dan krijg ik achteraf toch altijd nog te horen dat het me toch wordt kwalijk genomen enzo, en dan voel ik me zo schuldig, terwijl ik het zelf niet in de hand heb.
We komen je wel halenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:22 schreef Oceanview het volgende:
Kanovinnie vroeg of ik mee wou maar ik kan/mag niet
Zeg maar dat er een volwassenen bij isquote:
Dat zei hij ook al, ik mag niet puntquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Zeg maar dat er een volwassenen bij is
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Michhas, wij weten van je situatie, en we nemen het je echt niet kwalijk, leuk als je komt en zin hebt maar als je niet komt prima want jij kan er niks aan doen
Jullie zijn liefquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daar moet je je echt geen zorgen om maken, je hebt het gemeld en we willen je nog steeds meeEn als het dan iets minder wordt, dan is dat meer onze schuld dan de jouwe.
Natuurlijk, je hoort er toch bijquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn lief
Maargoed.. Lijkt me wel leuk om te komen hoor, daar gaat het niet om
Jij ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn lief
Jammer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat zei hij ook al, ik mag niet punt
Dan horen we het vanzelf wel, heb je iemands nummerquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn lief
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:31 schreef 92Merel het volgende:
Kut zeg, ik hoor net van een jongen van afgelopen zomer vakantie dat hij toen jaloers was op mn 6pack.
Ik dacht dat het wel meeviel hoe erg die zichtbaar was
jij heb een 6pack?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:31 schreef 92Merel het volgende:
Kut zeg, ik hoor net van een jongen van afgelopen zomer vakantie dat hij toen jaloers was op mn 6pack.
Ik dacht dat het wel meeviel hoe erg die zichtbaar was
Als je mij jou nummer geeft, sms ik je wel (als ik het ook niet vergeet, heb er ook wel eens problemen meequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:32 schreef Michhas het volgende:
Oké, nog iets:
Ik ben ook supervergeetachtig door de ADHD, het kan zijn dat ik vergeet te smsen zaterdag
Maargoed, geef al jullie nummers maar even, wie weet waar ze ooit nog goed voor zijn
Komt vast goed Michhas, als jij zaterdag ochtend fokt herinneren we je welquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:32 schreef Michhas het volgende:
Oké, nog iets:
Ik ben ook supervergeetachtig door de ADHD, het kan zijn dat ik vergeet te smsen zaterdag
Maargoed, geef al jullie nummers maar even, wie weet waar ze ooit nog goed voor zijn
dan sms ik jou wel dat jij Mich moet smsenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als je mij jou nummer geeft, sms ik je wel (als ik het ook niet vergeet, heb er ook wel eens problemen mee)
Als ik 1x per week naar de sportschool ga en een uurtje sport welquote:
hahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dan sms ik jou wel dat jij Mich moet smsen
Hmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als ik 1x per week naar de sportschool ga en een uurtje sport wel![]()
En nu sport ik al niet meer sinds oktober en zijn ze nog steeds zichtbaar als ik ze aanspan
Huh? Waarvoor moet jij mij smsen danquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als je mij jou nummer geeft, sms ik je wel (als ik het ook niet vergeet, heb er ook wel eens problemen mee)
Zodat jij smst of je komtquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh? Waarvoor moet jij mij smsen dan
Nee, want ik sms jou of je nog komt en dan weet ik het en ik heb CC's nummer, dus kan het haar dan evt ook nog laten wetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar dan heb ik toch jouw nummer nodig?
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus als ik zaterdag geen zin heb mag ik jou smsen en zeggen van neeee:9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ik heb CC's nummer zelf al hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, want ik sms jou of je nog komt en dan weet ik het en ik heb CC's nummer, dus kan het haar dan evt ook nog laten weten
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:40 schreef 92Merel het volgende:
dat wil ik oooooookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
was da??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
ja maar anders vergeet jij weer te smsen enzo, dus als ik jou die dag vraagt of je nog komt, dan hoef je er zelf niet meer aan te denkenquote:
Ik nietquote:
Een bloemetjequote:
quote:
Okéquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja maar anders vergeet jij weer te smsen enzo, dus als ik jou die dag vraagt of je nog komt, dan hoef je er zelf niet meer aan te denken
ik wil het van je overnemenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja maar anders vergeet jij weer te smsen enzo, dus als ik jou die dag vraagt of je nog komt, dan hoef je er zelf niet meer aan te denken
[..]
Ik niet
[..]
Een bloemetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |