quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef Pagan het volgende:
Zorg ik dit weekeinde voor de zekerheid nog voor wat steekpenningen in de vorm van AH voetbalplaatjes.
Oja, eerst commentaar leveren en dan snel wegwezenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:18 schreef asfalthooligan het volgende:
zo is weg even koffie bij de buuf
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Vanmorgen leek het wel alsof ik voor het eerst iets minder brak uit bed kwam ja
Waarom moet het in je auto gepropt worden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:05 schreef tombolafan het volgende:
oh-oh jij hier?![]()
Mn kast is uit elkaar
Ik heb alleen geen zin het in mn auto te gaan proppen
Hé gelukkig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Vanmorgen leek het wel alsof ik voor het eerst iets minder brak uit bed kwam ja
Nee joh I wish, ik zit nog steeds thuis.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Deze week blijf je iig nog thuis? Of zit alweer op je werk?
Dan kan ik het naar de sloop brengen, anders liggen die planken hier zo in mn huisquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarom moet het in je auto gepropt worden?
Opbranden in de tuin en er omheen dansenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kan ik het naar de sloop brengen, anders liggen die planken hier zo in mn huis
Irritantquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:23 schreef Muis006 het volgende:
Mijn opdracht is net 1.5 zin te lang dus nu moet ik woorden gaan schrappen.
[ afbeelding ]
Naaktquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Opbranden in de tuin en er omheen dansen
Terwijl je mysterieuze toverspreuken uitkraamtquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:
Ik moet ook naar de stort, maar dat moet ik al vanaf oktober vorig jaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]Arme bovenburen
Nee, gewoon even bikkelen. Straks
Die zaten er al niet inquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Muizeltje![]()
Gewoon alle "en toen"'s eruit halen![]()
Gewoon de boven- en ondermarges aanpassen en hop! Geen zin te veelquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die zaten er al niet inik kijk straks wel of er nog een however of nonetheless uit kan maar ik hou van mijn howevers en nonethelesses
Dat mag nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon de boven- en ondermarges aanpassen en hop! Geen zin te veel
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat mag nietdaar had de docent al rekening mee gehouden. Line spacing 1.5 enzo.
Ik ben eruit2 kleinere paragrafen samengevoegd en het past net
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat mag nietdaar had de docent al rekening mee gehouden. Line spacing 1.5 enzo.
Ik ben eruit2 kleinere paragrafen samengevoegd en het past net
Niet te openen door zwangerenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
bevallende vrouwen zijn stoere wijven![]()
Die oerkracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Nummer 4 toch ook zoiets door zoessie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:35 schreef vamperotica het volgende:
Nr 3 is hier ook opgevangen doorzonder verloskundige..
Niet op de parkeerplaats, maar in de badkamer![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet te openen door zwangerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat me raden..... da's vást een opmerking van onze Q.![]()
Die roze wolk ken ik ook niet, en achteraf is dat maar goed ook, zou een kutmoeder zijn geweest, zo één die kind overal achterna loopt en gozertjes die mijn kind iets zouden willen aandoen onder de zoden meppen. na ja, zoiets dus![]()
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Laat je maar lekker vertroetelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik eet niet bij mijn schoonouders. Nog geen idee wat ik krijg.
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
Is wel lekker...
Q, verder nog wat van die "vrienden' gehoord?
De 24e moet ik naar de dokter in België. En het komt niet van de keizersnee, daar heb ik helemaal geen last van (zit een stuk lager).quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
@rewimo wanneer moest je voor je buik naar het z-huis?
Kan het ook van je keizersnede komen? Ik dacht dat bamba ook zo'n last van haar buik heeft
En kan iemand mij gerust stellen ik heb vannacht gedroomd dat ons kindje al in april kwam. Werd natuurlijk lichtelijk in paniek wakker. Wat ook niet bevoordelijk voor mijn rachtrust was was dat alle 3 de katten op bed lagen en zo tegen mij aangeplakt dat ik in de spleet lag.
Goed nieuws over opaquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:51 schreef Oognip het volgende:
Mijn vader heeft de huisarts niet gebeld want hij is voor het eerst al de hele dag koortsvrij
De opa van mijn vriend heeft het maagonderzoek gehad en daar was ook (nog) niets verontrustends te vinden. Er is wel wat weefsel afgenomen van plekjes in de maag en er wordt nog bloed onderzocht. Wachten daar op dus.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, Rewimo, je hebt er wel wat van gebakken hoor
Maar hij is er bepaald niet lelijker op geworden....quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de krullen verdwenen zijn na de eerste knipbeurt
Ga je oefenen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Maar hij is er bepaald niet lelijker op geworden....
Hebbie het recept nog goed bewaard![]()
Nee, dat krijgt niemandquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maar hij is er bepaald niet lelijker op geworden....
Hebbie het recept nog goed bewaard![]()
Ja, ik weet het. Ik kan er alleen zo fucking slecht tegen als mensen zo achterbaks doen en mij van dingen betichten terwijl ze er fucking zelf net zo hard aan mee hebben gedaan. En om dan vervolgens ook nog prive smsjes van mij aan hun, aan derden te laten lezen, die over die derden gingen... nou sorry... maar dan heb je best wel oorlog.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
Q, het beste wat je kunt doen is hun ook negeren, tot op het bot. terugreageren vinden ze wellicht nog lollig ook, gun ze die lol niet en hou de eer aan jezelf, des te kloteriger voelen zij zich.
Enne, met zulke "vrienen' heb je geen vijanden meer nodig dus kluun je energie in die welke er wel toe doen.
Gaat me geen sodeju aan maar eh, recept nog bruikbaar of hóppa, klaar met dat prachtkind?quote:
Nee, ook ik ben over de houdbaarheidsdatumquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
Gaat me geen sodeju aan maar eh, recept nog bruikbaar of hóppa, klaar met dat prachtkind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Och, so what, je krijgt waaschijnlijk een keer een schoongeval, kun je je daar op uitlevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ook ik ben over de houdbaarheidsdatumEr komt hier geen tweede.
Welja, we wachten gewoon tot we kleinkinderen krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Och, so what, je krijgt waaschijnlijk een keer een schoongeval, kun je je daar op uitleven
Vraag je dat serieus?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef Qwea het volgende:
Mijn pikhoofd smst niet terug over de lasagnezwijgen = toestemmen, toch?
Straks naar de meubelmaker voor het televee kastje \o/
Hangt van de schoondochter afquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil je dan "oma" worden of "Omi"
Zoiets heb ik wel gezegd geloof ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
tjesus Ing, echt zo'n "gofferdekolerepokketeringmoment" denk ik zo maar
Die was pissig omdat ik zo stom was om geen ovenwantjes aan te trekken, maar gewoon met van die pannendoekies.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef ferrari_rood het volgende:
En Ing balen van je lasagna en je vent bleef gewoon aan tafel zitten?
So what, echte suikerkinders willen wel een potje reizen hoor (elke week, dat dan wel, en minstens 2 uur mijn gezemel aanhoren en de luier vervangen)quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Je woont niet echt bij mij in de buurt LK.
Ow sjit, dat is echt @$&!)%&_#%+)%"e:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had gisteren zo'n druk druk druk en alles zit tegen-dag, dus ook kant en klare lasagne gehaald.
En toen haalde ik em uit de oven, liep naar de keuken en ergens daar tussen in liet ik em zo uit m'n wantjes glijden,
Vol tegen de muur, over de grote schoonloopmat en door de keuken.
Echt, ik kon wel janken![]()
Dus van nood de frituur maar aangeslingerd en de mat in bad gelegd.
Meneer I.; de behulpzaamheid zelve merkte alleen op dat we dus vanavond geen lasagne gingen eten.
Maar vanavond herkansing
Gesmolten kaas en tomatenpuree over je mat en tegen je muur is idd allesbehalve feestelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow sjit, dat is echt @$&!)%&_#%+)%&
Wat zeg jij dat keurig netjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow sjit, dat is echt @$&!)%&_#%+)%&
Nee, dat is in zo'n geval niet wat ik zegquote:
Dat blèr ik dan ook altijd maar hij kan nog niet eens een ei bakken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan roep ik altijd doe het dan voortaan maar zelf.
Jij zegt dan vast: Oh hemeltje, wat zonde en wat jammer dat het eten nu op de grond ligt, en wat erg dat ik nu een beetje verdrietig ben, nou, ga maar de vloer schoon schrapen en een sopje maken....quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat is in zo'n geval niet wat ik zeg
(Tenzij het kind in de buurt is, dan hou ik me in)
Wat ken je me goed!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jij zegt dan vast: Oh hemeltje, wat zonde en wat jammer dat het eten nu op de grond ligt, en wat erg dat ik nu een beetje verdrietig ben, nou, ga maar de vloer schoon schrapen en een sopje maken....
(en dan dat land van je inlopen en een boom aan barrels schelden![]()
Ik zie het haast vóór me
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:31 schreef asfalthooligan het volgende:
Ben ik dan zo ideaal dan
kook me eigen zooi
zorg dat me huis tip top is
snoep amper
enz
Ik schat jou gewoon goed in en je komt ook zo bij mij overquote:
Gelukkig welquote:
Ik nietquote:
Ja, zoiets vraag ik serieusquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vraag je dat serieus?
Gewoon klaarmaken![]()
Ik had gisteren zo'n druk druk druk en alles zit tegen-dag, dus ook kant en klare lasagne gehaald.
En toen haalde ik em uit de oven, liep naar de keuken en ergens daar tussen in liet ik em zo uit m'n wantjes glijden,
Vol tegen de muur, over de grote schoonloopmat en door de keuken.
Echt, ik kon wel janken![]()
Dus van nood de frituur maar aangeslingerd en de mat in bad gelegd.
Meneer I.; de behulpzaamheid zelve merkte alleen op dat we dus vanavond geen lasagne gingen eten.
Maar vanavond herkansing
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
Q, het is frustrerend, kan een boek schrijven over zgn "vrienden' die je laten verrotten maar reageren voert enkel, daar ben jij te goed voor, gun hun maar de vraag, over een poosje, 'wat hebben we nou toch gedaan' en geloof me, dat zullen ze zich tzt best af gaan vragen.
Hou jij maar je echte maatjes aan en maak je niet druk om mensen die dénken dat ze meer zijn dan anderen.
Zund van je energieJa, ik weet het allemaal ook wel. Maar toch, het was een flinke eyeopener die ik niet had zien aakomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Het schijnt idd dat een man altijd een vrouw zoekt die op z'n moeder lijkt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
De ergste belediging welke ik ooit van lief naar mijn kop geslingerd heb gekregen :" jij bent goffer nét mijn moeder"
Niet MIJN moeder maar de zijne (en ze waren beiden niet te pruimen)
Dat klinkt echt zo fucking als MikeyMoquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik wel gezegd geloof ik
[..]
Die was pissig omdat ik zo stom was om geen ovenwantjes aan te trekken, maar gewoon met van die pannendoekies.
Dus ja, die liep gewoon naar boven.
En dat was maar beter ook geloof ik
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nummer 4 toch ook zoiets door zoessie?
Same here. En die van mij zegt dan "Oke!"quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan roep ik altijd doe het dan voortaan maar zelf.
Dan moet je wel heel veel van m houdenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het schijnt idd dat een man altijd een vrouw zoekt die op z'n moeder lijkt.
Meneer I. heeft zo gefaald dan .... hoop ik...toch?![]()
Toen we net samenwoonden liep ie altijd te zwetsen over de nasi van z'n moeder, die was zooooo lekker.
Dus ik ook nasi maken, met echt de wereld aan troepjes en kruidjes erdoor.
" Ja, lekker hoor....maar die van m'n moeder vind ik toch lekkerder"
En toch ben ik er later mee getrouwd![]()
Daar kan geen boterbriefje tegenop iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel veel van m houden
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Dat blèr ik dan ook altijd maar hij kan nog niet eens een ei bakken.
Mijn lief gilt altijd dat-ie wel water kan koken tot 100 graden..
Dat wordt nog wat als hij mij verliest, ben hem al aan het koppelen aan een leuk vrouwtje in de buurt voor áls want die hummel van mij redt het niet, die gaat enkel de pizzaboer bellen en hij is al niet zo slank
En als jij en zijn moeder nou toevallig aan het tandemen zijn en beiden onder de vrachtwagen komen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik zeg altijd : Jonge, als ik fucking vandaag onder een vrachtwagen stap ga jij dood van de honger!
Dan gaat ie bijdehand lopen zeggen : Nee hoor, mijn mammie woont 5 min verderop![]()
Die ken ik ook idd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik zeg altijd : Jonge, als ik fucking vandaag onder een vrachtwagen stap ga jij dood van de honger!
Dan gaat ie bijdehand lopen zeggen : Nee hoor, mijn mammie woont 5 min verderop![]()
Hahahaha, nou, ik lijk dus echt niet op zijn moederquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen we net samenwoonden liep ie altijd te zwetsen over de nasi van z'n moeder, die was zooooo lekker.
Dan sterft hij van de honger of weegt hij over een half jaar 150 kilo van de pizza en patatquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En als jij en zijn moeder nou toevallig aan het tandemen zijn en beiden onder de vrachtwagen komen?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En als jij en zijn moeder nou toevallig aan het tandemen zijn en beiden onder de vrachtwagen komen?
ooh, gotta use that one!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ken ik ook idd.
Maar dan gooi ik er achter aan "nou, dan ga jij maar vrijwillig iedere avond naar dat gemekker van je moeder luisteren"
Mijn schoonmoeder kan niet goed kokenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gooi voorzichtig!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, ik ga de lasagne de oven in werpen![]()
Heb je niks kleins om te eten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:46 schreef Cat22 het volgende:
HONGERRRR!![]()
Ik zit nog op mijn werk want ik ga uit eten met een collega. Maar die komt een uurtje later. Not nice.
Die van mij ligt er al inquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die van mij ligt er al in
OVENWANTEN AAN HEA!
Zelfgemaakte wel, maar disse is kant en kloarquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:48 schreef Goodbye het volgende:
Doe jij geen groente in je lasagne dan?
Maar wél er met dikke wanten uithalen hè meisquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar dan nog, toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Zelfgemaakte wel, maar disse is kant en kloar![]()
GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb je gemist
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Maar wél er met dikke wanten uithalen hè meis
Ik ga toch geen groenten in zo'n hatseflatsding lopen vrottenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar dan nog, toch?Ik maak bijna nooit lasagne, though.
En mij gemist? AaaaahwIk jou ook hoor Ingebipsebaps
Ik heb een lieve schoonmoeder gelukkigquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
zit dit allemaal met een smile te lezen...
maar, schoonma, waar we echt álles voor deden, 24/7 heeft na haar dood dagboekjes achtergelaten en geloof mij, nooit ooit zijn er twee mensen (haar zoon en ik dus|) ooit zó neergemaaid.
Dat is de reden waarom ze na 3 jaar nog niet uitgestrooid is, mijn lief kán het niet, die is zó door zijn moeder klem gezet op emotioneel vlak en zeker na die dagboeken dat hij het niet kan opbrengen. En bij mij was het met mijn mams al niet veel beter. we hadden beiden wel lieve papsenVooral mijn paps, hub en hij waren, toen pap nog helder was de dikste vrienden, en paps en ik waren heel close, daarom ook al die jaren zorgen voor hem.
Goffer, ga nu maar even met hond lopen want de tranen zitten heel erg hoog, sorry.
Pakken koekjes.quote:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)meeste-fruit---.htmlquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pakken koekjes.Bakken dropjes.
![]()
Must... resist....![]()
Goddank is er vandaag geen chocolaaaa. Of ik weet het. En da's allebei prima.
Maar het is er niehiet!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)meeste-fruit---.html
Oooooooooooooh, bedoel je dat 'ie helemaal kant en klaar is dat je écht niks anders meer hoeft te doen dan het in de oven te zetten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga toch geen groenten in zo'n hatseflatsding lopen vrotten![]()
Maar der zitten wel groentes in heur....denk ik
Oeh, lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pakken koekjes.Bakken dropjes.
![]()
Must... resist....![]()
Goddank is er vandaag geen chocolaaaa. Of ik weet het. En da's allebei prima.
Ik ben bang dat het pak er daan aan gaat. Of de trommel, in dit geval.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, lekkerIk zou één koekje nemen, of gaat er dan een heel pak aan?
Wat zijn mini crisisjes? Net zoiets als mini magnums?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het pak er daan aan gaat. Of de trommel, in dit geval.![]()
Gelukkig zijn er wat mini crisisjes om me af te leiden.
Hihihiihihiquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat zijn mini crisisjes? Net zoiets als mini magnums?
I wish.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat zijn mini crisisjes? Net zoiets als mini magnums?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oooooooooooooh, bedoel je dat 'ie helemaal kant en klaar is dat je écht niks anders meer hoeft te doen dan het in de oven te zetten?
Lekkahquote:
Haaaai!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
zit dit allemaal met een smile te lezen...
maar, schoonma, waar we echt álles voor deden, 24/7 heeft na haar dood dagboekjes achtergelaten en geloof mij, nooit ooit zijn er twee mensen (haar zoon en ik dus|) ooit zó neergemaaid.
Dat is de reden waarom ze na 3 jaar nog niet uitgestrooid is, mijn lief kán het niet, die is zó door zijn moeder klem gezet op emotioneel vlak en zeker na die dagboeken dat hij het niet kan opbrengen. En bij mij was het met mijn mams al niet veel beter. we hadden beiden wel lieve papsenVooral mijn paps, hub en hij waren, toen pap nog helder was de dikste vrienden, en paps en ik waren heel close, daarom ook al die jaren zorgen voor hem.
Goffer, ga nu maar even met hond lopen want de tranen zitten heel erg hoog, sorry.
Dat dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga toch geen groenten in zo'n hatseflatsding lopen vrotten![]()
Maar der zitten wel groentes in heur....denk ik
Ja gewoon nog een achtertuin zegmaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:20 schreef Rewimo het volgende:
Artis is echt nog heel ouderwets qua hokken en zoHet meest triest vind ik die ijsbeer op zijn betonblok
Echt zielig.
wat dat betreft vind ik dat het Gaia park goed opgezet is 'quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja gewoon nog een achtertuin zegmaar
die staat geloof ik opgezet in het museumwant ik heb heul geen ijsberen gezien, waar (bril)beren zouden moeten zitten zaten neusberen, we hebben nog wel even gezocht.
De giraffen hebben een prachtig (nieuw ?) stuk, lekker ruim etc de olifanten konden amper rondlopen, nee dat zouden ze toch moeten aanpassen.
dierentuinen zijn natuurlijk eigenlijk niet meer nodig
We toooquote:
daar ben ik nog nooit geweest geloof ik !quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat dat betreft vind ik dat het Gaia park goed opgezet is '
Gewoon een spijker d'r in rammenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:37 schreef tombolafan het volgende:
Noes![]()
![]()
![]()
Ik scheur een zakje schroefjes open van de ikea, vliegen ze door het hele huis
Ik ben er 1 kwijt
Het is een kartonnen opbergdoosquote:
doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
daar ben ik nog nooit geweest geloof ik !
Blijdorp moet ook zo opgepimpt zijn, ruimere hokken etc, dus daar wil ik nog wel een keer gaan kijken.
Oh, is ze bevallen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Ynske het volgende:
wat een leuke naam voor de zoon van DML
Oh, wat leuk. Mooie naam ook, inderdaadquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
gisteravond
Zwangerschap en geboorte deel 744
Volgens mij mag je lichtjes glimlachen, zolang je je tanden maar niet laat zien!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef oh-oh het volgende:
pasfoto's maken is tegenwoordig echt een gruwel![]()
Zo moet je kijken
![]()
Blegh.
APK, heb jij nog Modern Family gekeken?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij mag je lichtjes glimlachen, zolang je je tanden maar niet laat zien!
Die zat er al niet in, dus stop maar met zoekenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:37 schreef tombolafan het volgende:
Noes![]()
![]()
![]()
Ik scheur een zakje schroefjes open van de ikea, vliegen ze door het hele huis
Ik ben er 1 kwijt
En op de een of andere manier kom je er dan altijd uit te zien als een psycho bitchquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij mag je lichtjes glimlachen, zolang je je tanden maar niet laat zien!
Kon je daar nu alweer voor reserveren dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef Goodbye het volgende:
En ik ga in maart eten bij een restaurant met een michelin ster![]()
Oké, wel in de restaurantweek, maar toch![]()
Ik heb eens een kat gehad die zo heettequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:03 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat leuk. Mooie naam ook, inderdaad
Ik niet hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En op de een of andere manier kom je er dan altijd uit te zien als een psycho bitch
Nou, probeer nog even, want ik heb ook pas vanochtend gereserveerd hoor!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Kon je daar nu alweer voor reserveren dan?
Helemaal gemist
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:
Laat dat soort dingen nu maar aan ons over.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Terwijl je mysterieuze toverspreuken uitkraamt
Maar op de site van Restaurantweek staat dat het reserveren vanaf 16 februari isquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, probeer nog even, want ik heb ook pas vanochtend gereserveerd hoor!
Dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar op de site van Restaurantweek staat dat het reserveren vanaf 16 februari is
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar op de site van Restaurantweek staat dat het reserveren vanaf 16 februari is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
ja echt welquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En op de een of andere manier kom je er dan altijd uit te zien als een psycho bitch
Ja want dan kijk je zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja want dan kijk je zomet een enge ingehouden manische glimlach
![]()
En je oren moeten zichtbaar zijn en weet ik wat allemaal.
Ik kreeg telkens de slappe lach van die man, dus het duurde nogal ff![]()
OMG morgen die college tour met mn baas, daar ben ik echt heeeeeeel erg benieuwd naar![]()
Nu een preview bij Boulevard.
Ja, dat vond ik ook het ergste van alles. En je haar mag ook niet over je wenkbrauw vallen, dus dat moest ik ook héééél natuurlijk er boven schuivenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Echt, ik heb altijd mn haren over mn oren, dus het voelt zo onnatuurlijk dan.
Maja, je zal je vermommen met valse oorlellen of zo
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]Ik zal wel blond zijn, maar het lukt niet. Geen idee waar ik "Sesam open U" moet invullen. *snif*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Echt, ik heb altijd mn haren over mn oren, dus het voelt zo onnatuurlijk dan.
Maja, je zal je vermommen met valse oorlellen of zo
En dat je dr dan nog jaren mee rond moet lopen ook nog, en maar hopen dat zo weinig mogelijk mensen ze te zien krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef Ynske het volgende:
en dan weet je dat t kutfoto's worden en dan moet je er nog voor betalen ook nog![]()
Precies dát ja, die woorden zocht ik toen ik psycho bitch schreefquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja want dan kijk je zomet een enge ingehouden manische glimlach
![]()
Hmm wacht, ik kreeg een link van iemand vanochtend. Ik ga het even opzoeken!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zal wel blond zijn, maar het lukt niet. Geen idee waar ik "Sesam open U" moet invullen. *snif*
Als je op restaurantweek.nl kijkt dan staat er ergens meer naar onder 'Eerder reserveren' en dan kan je je voor de nieuwsbrief van je regio aanmelden. Als je dat doet staat het misschien in de mail?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zal wel blond zijn, maar het lukt niet. Geen idee waar ik "Sesam open U" moet invullen. *snif*
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:25 schreef Ml-etje het volgende:
niemand problemen gehad met het kader waar de foto en je ogen in moeten passen?
Heb net even zitten kijken maar in de directe omgeving helaas weinig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:30 schreef Goodbye het volgende:
En het wachtwoord is dus hetzelfde als ieder jaar- met als verschil het jaartal, dan.
Dat sterrenrestaurant waar ik heen ga is maar een kwartiertje rijden vanaf mijn huis, ook fijnGa op een zondag, want de zaterdag zat al vol!
quote:
Thanx!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef Goodbye het volgende:
http://www.restaurantweek.nl/vip
Dit is 'm!
Mijn ogen zaten klaarblijkelijk niet op dezelfde hoogte, dus als ze het frame erom plaatste (kader om de foto, balk om de ogen) dan viel één oog half wegquote:
Oh nou die krijg je dan wel extragratisch hoor, tot ze kloppen, normaal gesproken!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn ogen zaten klaarblijkelijk niet op dezelfde hoogte, dus als ze het frame erom plaatste (kader om de foto, balk om de ogen) dan viel één oog half weg![]()
Heb me rot gelachen, ze probeeerde me nieuwe foto's te laten maken
Ja dat kan best maar gemeentehuis en fotograaf is niet 1 en ik had geen zin om terug te gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou die krijg je dan wel extragratisch hoor, tot ze kloppen, normaal gesproken!
Jezus fuck, de honden hadden mot, Karel aast op Robijntje, en Chico is het er niet mee eens
Dat wordt dan vast een enorm leuke vaderquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Mijn ex krijgt een kindEn dat is was? zo ongeveer de meest onvolwassen persoon die ik ken!
Ja, dat zal denk ik welquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat wordt dan vast een enorm leuke vadervoor zijn kind dan
Speelkameraadjequote:
Oh hier is dat ook niet bij elkaar maar die fotograaf had zo een pasmalletjequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat kan best maar gemeentehuis en fotograaf is niet 1 en ik had geen zin om terug te gaan.
Heb het probleem voor haar opgelost door haar even voor te doen hoe ze die foto mooi even zelf iets schever knipte.
Degene voor me had ook al echt echt mot met haar dus ik was al de rust en doorzetter zelve voor ik uberhaupt aan de beurt was.
Dit jaar weer..ik vrees met grote vrezen, volgens mij heb ik de foto's nog van vorige keer
Ach, en we zijn inmiddels ook vijf jaar verder, dus hij zal vast wel iets veranderd zijn (hoop ik voor hem, althans)quote:
Ah goed dat je het zegt, als ik nieuwe moet kan ik daar dan mooi naar vragen scheelt weer een discussie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hier is dat ook niet bij elkaar maar die fotograaf had zo een pasmalletje
En haarquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, en we zijn inmiddels ook vijf jaar verder, dus hij zal vast wel iets veranderd zijn (hoop ik voor hem, althans)
Oh god, no!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah goed dat je het zegt, als ik nieuwe moet kan ik daar dan mooi naar vragen scheelt weer een discussie.
[..]
En haar![]()
Heb je geen contact meer?
Ben bij aflevering 13 inmiddelsquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef oh-oh het volgende:
APK, heb jij nog Modern Family gekeken?
Duidelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh god, no!Maar een vriendin van mij woont in hetzelfde dorp, dus zo hoor je nog eens wat
Nog steeds leuk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ben bij aflevering 13 inmiddels![]()
Heb seizoen 2 ook al
Ah ja, da's waar ook, ik heb qltel gevraagd ze te zoeken voor me. Zal eens vragen hoe het ermee staatquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Nog steeds leuk?
Wij zijn gisteren tot 12 gekomen van 1.
Tweede keer zijn ze ook nog grappig zat
Ja gooi de zweep dr es overquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ah ja, da's waar ook, ik heb qltel gevraagd ze te zoeken voor me. Zal eens vragen hoe het ermee staat
Heb jij hier iets aan toevallig?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Ondertussen grossier ik alvast in ebooks [ afbeelding ]
Hoop dat mijn e-reader snel de oceaan overzwemt!
Oranjekoek?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
@ing ik had een gebakje uit je provincie.
Ja, dank je welquote:
Welk model? Maar tenzij het een vrij nieuwe is moet je niet op al te veel rekenen, nu er best snel steeds nieuwere modellen uitkomen is er een aardig tweedehands aanbod.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Van mijn schoonvader "moet" ik zijn oude spiegelreflex (canon) verkopen zijn die dingen eigenlijk nog iets waard? Of echt helemaal niets?
Lekker!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
idd ik mocht er zelfs 2x van genieten
Je kunt even op MP kijken wat vergelijkbare camera's opbrengen. Moet je wel even het goede type weten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat ding is al erg oud. Een A nog wat. Ik gok zo'n jaar of 30 wellicht iets jonger wellicht iets ouder. Het is meer iets voor een verzamelaar denk ik.
Ja, maar 12 op een rij trek ik niet hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Nog steeds leuk?
Wij zijn gisteren tot 12 gekomen van 1.
Tweede keer zijn ze ook nog grappig zat
12 keer trekken is ook wel erg veelquote:
Ah, een oude analoge dus. Dan is het idd. voor een verzamelaar misschien wel leuk. Vraag anders eens rond in het fotoforum?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat ding is al erg oud. Een A nog wat. Ik gok zo'n jaar of 30 wellicht iets jonger wellicht iets ouder. Het is meer iets voor een verzamelaar denk ik.
analoog?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Een 30 jaar oude dSLR zou ook wel wat zijn jaquote:
Oranjekoek?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
@ing ik had een gebakje uit je provincie.
Leuk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef Muis006 het volgende:
Dankje Gb, ik heb meteen gereserveerd!
Lees 's verderquote:
nou ja, die moet ik nog uit de kast bij mn paps gaan lenenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:29 schreef Rewimo het volgende:
Yns, je hebt toch zeker wel een analoge camera?
Ik was al aan het edittenquote:
12 in twee avonden hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar 12 op een rij trek ik niet hoor
Oké, dan komt echt de, dé, DE vraag inzake oranjekoek:quote:
de rotzooi vinnik ergerquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
12 keer trekken is ook wel erg veel
Slagroomquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, dan komt echt de, dé, DE vraag inzake oranjekoek:
Lekkerder met slagroom of met banketbakkersroom?
Die lastige dingen toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, dan komt echt de, dé, DE vraag inzake oranjekoek:
Lekkerder met slagroom of met banketbakkersroom?
Ah, één van de meest verkochte modellen in die tijd, geen bepaalde zeldzaamheidswaarde dus, tenzij hij helemaal zwart is. Wat voor lens/lenzen zit(ten) erbij?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Yep een analoge en het is een AE1
quote:
Moet je een keer naar Friesland gaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Oranjekoek ken ik heul nie![]()
Die kruidkoek die ik van P&S gehad had was wel erg lekker
Banketbakkersroom doet me denken aan die goedkope Oranjekoeken die je bij de supermarkt kan kopen.quote:
Neeeee, die échte van de bakkert moet je hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Banketbakkersroom doet me denken aan die goedkope Oranjekoeken die je bij de supermarkt kan kopen.
Met van die vette creme-achtige room.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |