quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:49 schreef morgane het volgende:
Ik vind de butter cookie best lekker ruiken!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:49 schreef morgane het volgende:
Ik vind de butter cookie best lekker ruiken!
Hehe. Ehm... 6uurtjes ofzo? En soms langer. Als het gaat stinken of ik ben hem zat, dan doe ik hem eruitquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:13 schreef morgane het volgende:
Zo'n wax-dingetje gaat wel ontzettend lang mee zeg! Hoe lang doe jij met zo'n stuk als jij me hebt gestuurd?
Ooo nee. Je kan hem er ook gewoon in laten zitten en dan de volgende keer weer een nieuw kaarsje aan doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:22 schreef morgane het volgende:
Ah op die manier! Ik dacht dat je bedoelde dat je 'm er zo uit kon halen dat je 'm nog een keer kan gebruiken.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
ff alles in een vlop gooien voor nune
Hopelijk komt t snel!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:12 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
Het wachten op PFS is weer aangebroken.
Dankjewel!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
je vlop zit in de brievenbus nune
Ja, wie had gedacht dat het deze week nog zou gebeuren!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Jaaa, eindelijk!![]()
![]()
Ik heb mijn Mara order geannuleerd...Krijg net even van school door dat ik nog wat boeken moet hebben
Oeh, duur grapje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Jaaa, eindelijk!![]()
![]()
Ik heb mijn Mara order geannuleerd...Krijg net even van school door dat ik nog wat boeken moet hebben
Whihi, ook bij Melt2Smell?quote:
Da's prima hoor, ik ga nu uitzoeken dus ik zal zo even een nieuw lijstje plaatsen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Ohja Nune, over de blueberry muffins; heel graag!
Als je nog meer kwijt wilt, roep ff. Dan maak ik voor jou gewoon een verrassingsvlop ofzo?
Ik had een Bakery's Dozen in Bakery + Vanilla Noir Pomegranate en Kheer. Wacht nu nog op de andere bestelling waarin ook jouw melt en die van Maria in zitten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:56 schreef automatic_ het volgende:
Mijn DKNY ding staat weer aan
Nune, wat had jij voor bestelling gedaan bij PFS?
Slimquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:31 schreef Nune het volgende:
Ik kan natuurlijk ook de vieze melts naar Space sturen.
Ja hoorquote:
Ik zal mijn DKNY (quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
Hij heeft een chemisch "bijrandje" aan geur waar ik niet goed tegen kan, kan prima zijn dat jij hem wel lekker vind.
Kostdat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hoor.
1 tart & 1 half hartje Clean Cotton
1 halve tart Love Spell
1 halve tart Chocolat&Orange
Zijn van PureSoap.
Als je je eerste bestelling binnen hebt en er zit wat tussen dat je niet lekker vind, stuur je die naar mij? Moet dan alleen even op zoek naar een goede envelop. Check uw pbbox zo evenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kostdat?![]()
heb mn eerste bestelling nog niet eens binnen en wil nu al meer![]()
Oh, das ook goed, zal ongetwijfeld dingetjes hebben die niet bij t seizoen passen ofzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je je eerste bestelling binnen hebt en er zit wat tussen dat je niet lekker vind, stuur je die naar mij? Moet dan alleen even op zoek naar een goede envelop. Check uw pbbox zo even
En er kunnen er 18 inquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef douche-eendje het volgende:
Noes ik moet echt bij PFS bestellen. Karma dupe!
Ik ga voor een baker's dozen, weet alleen nog niet welke... en dan aanvullen met Karmaquote:
Ja, hoi!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Mirjam het volgende:
ik hou me trouwens wel aanbevolen als dames nog genoeg smellies overhebben om een mysteryvlop te maken, ik probeer graag alles uit
ik probeer, zoals ik al zei, graag veel uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, hoi!En nee ik doe het niet om van mijn 'vieze' melts af te komen hoor, haha.
Hier staat Vanilla Noir Pomegranate van PFS op en die is ontzettend lekker!
Doe maar een toekomstige terugswap hoor, je zal vast wel eens bestellen want dat is nou helaas hoe het gaat met dingen zoals dit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik probeer, zoals ik al zei, graag veel uit![]()
ik kan geld terugbieden, of een toekomstige terugswap, als ik ooit zelf ga bestellen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Nune het volgende:
[..]
Doe maar een toekomstige terugswap hoor, je zal vast wel eens bestellen want dat is nou helaas hoe het gaat met dingen zoals dit.PM je adres maar en dan maak ik een vlopje voor je!
thanksquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mir ff ontopic maar je lakje is gepost!
Ja, pas gemaaid grasquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef Nune het volgende:
Ik zat daar toevallig over na te denken vandaag, welke geuren ik wil in meltvorm. Benzine, pasgemaaid gras na een regenbui en een sigaret die net aangestoken is.![]()
okay, 2 begrijp ik, maar wtf @ 1 en 3quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef Nune het volgende:
Ik zat daar toevallig over na te denken vandaag, welke geuren ik wil in meltvorm. Benzine, pasgemaaid gras na een regenbui en een sigaret die net aangestoken is.![]()
Die heb ik! Van PFS:quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, pas gemaaid gras
Oh en dan wil ik ook dat typische luchtje vlák voor het gaat onweren
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
okay, 2 begrijp ik, maar wtf @ 1 en 3![]()
Omg!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Die heb ik! Van PFS:
Storm Watch (type)
Yankee Candle (brand). A refreshing ozonic fragrance that captures the feel of the earth right before a thunderstorm.
Nog niet gebrand trouwens.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef automatic_ het volgende:
Hoi, ik ben automatic_ en ik faal.Ook bij Melt2Smell??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kreeg vandaag een mail dat ze vandaag op de bus gaan![]()
Ja, haha. Maar ik twijfel of ik mijn goede mailadres heb ingevoerdquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ook bij Melt2Smell??![]()
Ik kreeg vandaag een mail dat ze vandaag op de bus gaan
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, haha. Maar ik twijfel of ik mijn goede mailadres heb ingevoerd
Kregen jullie meteen een orderbevestiging per mail of niet?
Jij bent de duivel, weet je nog!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Falend mormel, automatic![]()
![]()
Ik ben Maria en ik faal keer op keer. Ach, ik ben Bijbels. Dan mag dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:28 schreef Maria2.0 het volgende:
De Duivel is ook Bijbels. Zal mijn naam wel aanpassen want Maria en de Duivel op 1 kussen??
Daar liggen bergen melts tussen
Gingerbread house is echt mijn fav lushie geurquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef Nune het volgende:
Gelukkig maar, anders had ik je net toch een PB gestuurd.
Die is lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb pink musk van PFS klaarliggen in mijn brander
Wouw er zitten er maar 2 tussen die ik ook heb!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Pien85 het volgende:
Ohja, mijn stash:
Champagne Flurries
Delicious
Kiwi + Watermelon
White Musk
Banana Nut Bread
Spicy Pear
Lemon Meringue Pie
Mermaid Kisses
Alkmare
Baby Powder
Christmas Cookie
Wat raden jullie aan?
Champagne Flurries heb ik er al ingehad, maar die vond m'n vriend naar uien stinken
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef automatic_ het volgende:
ARGH!
Nu staat er Alkmare op de site van PureSoap
Ik ga eerst de zeep maar eens uitproberenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef automatic_ het volgende:
ARGH!
Ja, die komt bij mij binnen binnenkortquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik ga eerst de zeep maar eens uitproberen
Stommerd is het!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:29 schreef douche-eendje het volgende:
Ja gemeen he, ze heeft afgelopen week allemaal nieuwe melts erbij gezet!
Bij mij ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die komt bij mij binnen binnenkort
ik heb ze daar wel eens besteld. Ze gaan wel lang mee!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef zjenien85 het volgende:
Kennen jullie ook de home scents/wax melts van the Beauty Bakery..? Ik bestel ze altijd daar!
www.thebeautybakery.nl .. Wel een verslavende webshop overigens.
Ik ga niet kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef zjenien85 het volgende:
Kennen jullie ook de home scents/wax melts van the Beauty Bakery..? Ik bestel ze altijd daar!
www.thebeautybakery.nl .. Wel een verslavende webshop overigens.
Ik heb white chocolat gekregen bij mn laatste bestellingquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef automatic_ het volgende:
Oja, ff offtopic. De lipbalsem (ik heb Bubblegum) van PureSoap zijn zalig
Bij welke hoeveelheid mag je bestellen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb white chocolat gekregen bij mn laatste bestelling
Ow en volgens excel nog 12 tarts en 3 hartjes op voorraad. Bijna weer bestellen!
Bij iets dat gelijkwaardig is aan <10 tarts.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij welke hoeveelheid mag je bestellen?
niemand?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog wat liggen, mijn vriend wordt er misselijk van (ik vind ze wel lekker, maar we delen het huis he)
10 pixie dinges in Country Bake Shop
10 pixie dinges in Buttery Gingerbread
Tegen verzendkosten + bubbelvlop!
Ik denk dat het niet mijn geuren zijnquote:
Ik heb mijn verslaving prima onder controle... mag dus straks ook pas weer bestellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Houden jullie nu eens op?Ik wil ook gaan bestellen.
![]()
Maar heb nog 48 vakjes met tarts (waarvan ik er een aantal minimaal 2 keer kan gebruiken) dus ik mag nog niet van mezelf.![]()
Nu heb ik Berrymania van Candlewick greens opstaan. Lekker fris bosbesje.
Ik heb heul niks leuks meer wat ik kwijt wilquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je nog leuke lakjes te ruil hebt kunnen we ook swappeh
Ja sgoe!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb heul niks leuks meer wat ik kwijt wil
dus maar overkopuhh?
Puhquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja sgoe!
Ik pleur ze straks ff op de weegschaal!
Ze zijn echt tof, maar BF
Uiteraardquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
PuhIk neem ze met liefde over
Ik zie wel een pm van je verschijnen
Ik vind m eigenlijk heel erg veel te zoet denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wouw er zitten er maar 2 tussen die ik ook heb!Kiwi&Watermelon is
![]()
![]()
Ik vond hemquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind m eigenlijk heel erg veel te zoet denk ik
Misschien dat ik 'm van de week toch even dr in doequote:
Als je hem kwijt moet... hahaha. Vandaag geen envelop voor je kunnen scoren, het regende nogal hardquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind m eigenlijk heel erg veel te zoet denk ik
Ik moet wel zeggen dat je vaak echt een klein stukje moet branden om het écht te ruiken. Ik vond Nag Champa stinken, maar in het brandertje is hij best lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien dat ik 'm van de week toch even dr in doeAls 't me niet bevalt issie er net zo snel weer uit
Heb al wat leuke dingen voor jequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je hem kwijt moet... hahaha. Vandaag geen envelop voor je kunnen scoren, het regende nogal hard
Doe ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je vaak echt een klein stukje moet branden om het écht te ruiken. Ik vond Nag Champa stinken, maar in het brandertje is hij best lekker
Komt in orde! (of ik pb het je wel even, ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb al wat leuke dingen voor jeZit best veel tussen dat ik niet zo lekker vind
Regende hard? Oh... kwam ik daarom druipend thuis vanmiddag?
Trouwens, stop je adres even op een briefje in die vlop
Mag ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Komt in orde! (of ik pb het je wel even, ofzo)
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mag ookbriefje kan ik gewoon in mn agenda stappen, PM moet ik eerst overschrijven
Ik ben lui
Hahahaha!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mag ookbriefje kan ik gewoon in mn agenda stappen, PM moet ik eerst overschrijven
Ik ben lui
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Awh. Wacht maar tot je je flop krijgt, dan is het vast weer goed!
hadde gij nog wat over?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja sgoe!
Ik pleur ze straks ff op de weegschaal!
Ze zijn echt tof, maar BF
Maar nog niet te bestellen. Of zou het nu al weer op zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef automatic_ het volgende:
ARGH!
Hij zat in mijn verrassingspakketje, dus misschien issie alweer opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef mmascha het volgende:
[..]
Maar nog niet te bestellen. Of zou het nu al weer op zijn?
Had ik toch sneller moeten besluiten om te bestellenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij zat in mijn verrassingspakketje, dus misschien issie alweer op
Delicious (DKNY) is ook op (staat niet bij de hartjes en bij de tabletten is hij op), dus ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef mmascha het volgende:
[..]
Maar nog niet te bestellen. Of zou het nu al weer op zijn?
Ik heb fruitjes voor in je vlopquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef douche-eendje het volgende:
Ja zeker. Foody is niet mijn ding, krijg ik honger van en dat is in combinatie met willen afvallen niet handig. Koffie/thee-achtigen gaan nog wel, maar het liefst fris fruitig.
Die zijn mooiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef Eef999 het volgende:
Mijn bestelling is binnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als je gisteren mail had dat de betaling binnen is, heb je ze vandaag of morgen al hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:54 schreef automatic_ het volgende:
Oooo leuk eef!!!!
Ik kreeg gisteren een mailtje dat mijn betaling binnen is... En nu stop ik echt echt echt met bestellen
Voordeel is wel dat Pure Soap en Melt2Smell begin volgende week komen (althans, dat denk ik), 2x GG zal nog wel eventjes duren & Annie's is niet zoveel en stuurt Space op in een envelop, dus dan lijkt het geen echte bestelling
Ik denk dan morgen, want ik kreeg de mail vrij laat & de post is al geweestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:55 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Als je gisteren mail had dat de betaling binnen is, heb je ze vandaag of morgen al hoor
Ik heb er ééntje voor je en die hoef ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:02 schreef Pien85 het volgende:
Welke shop verkoopt fresh baked bread? die wil m'n vriend graag hebben
Oh zatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er ééntje voor je en die hoef ik nietHet is best een grote, maar ik weet niet van welk winkeltje het is.
Misschien heb jij ook iets waar je vanaf wil?
Oooo leukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh zatHeb allemaal fruity geurtjes uit dat verrassingspakketje, zal zometeen even doosje pakken en intypen wat ik niet wil
Dan kun je uitzoeken
Ik gisteren ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:13 schreef Joysa het volgende:
Ik heb gefaald bij melt2smell
Coconut Vanilla
Honeykids
Pink Fairy
The Island
Baby Powder
Honeydew Melon
Snowy Champagne
American Dream
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef Joysa het volgende:
ok. noob vraag..
maar nu moet ik het totaal bedrag overmaken.. maar daar zitten geen vzk bij.. moet ik die er zelf bij rekenen?
Je had die aan moeten klikkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef Joysa het volgende:
ok. noob vraag..
maar nu moet ik het totaal bedrag overmaken.. maar daar zitten geen vzk bij.. moet ik die er zelf bij rekenen?
Oh oepsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je had die aan moeten klikken![]()
Ik zou het er nu even bijtellen en dan het totaal bedrag overmaken & daarna haar even mailen dat je de verzendkosten vergeten was.
Geen dank!quote:
Geen idee eigenlijk, hangt helemaal van de geur afquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo leukHihi.
Ben jij wel van de zware/foody geuren?
Ik heb ook nog een "All Halows Eve" gekregen van iemand, maar die ruikt erg sterk en dat is ook niet mijn ding
Beetje kaneel achtig (denk ik)
Ik vind het lastig om te zeggen hoe het ruikt, haha. En ik denk dat hij van CHS is, dus dan kan je de geurbeschrijvingen niet meer terugvinden, omdat ze gestopt zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, hangt helemaal van de geur afWeet wel dat mijn vriend hele zware geuren écht niet tof vindt
Kaneel is wel lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om te zeggen hoe het ruikt, haha. En ik denk dat hij van CHS is, dus dan kan je de geurbeschrijvingen niet meer terugvinden, omdat ze gestopt zijn
Ik ruik in ieder geval kaneel
Je tweede?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:21 schreef Pien85 het volgende:
Ohja, ik heb nog maar een hele kleine bestelling gedaan bij Pure Soap
Fruitjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kaneel is wel lekkerWaar hou jij van?
Ja, tweede jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je tweede?![]()
[..]
Fruitjes
Of mierzoet
Awhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb fruitjes voor in je vlopIk hou niet van fruitjes en ik kreeg een boel fruitjes
Ik zou persoonlijk Kiwi & Watermelon wel willenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:56 schreef Pien85 het volgende:
Right, lijstje:
Banana Nut Bread
Kiwi & WaterMelon
Christmas Cookie
Spicy Pear
Lemon Meringue Pie
Allemaal van Pure Soap.
Hier wil ik dus vanaf. Wie wil wat?
Is wel wat voor jou denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk Kiwi & Watermelon wel willen
Ahhhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Kom ik thuis, heeft manlief zelf een nieuwe melt uitgekozen en opgezet![]()
Hij heeft gekozen voor Cotton Blossom van PFS, die is lekker!
Mijn man ruilen voor die van jou? Soort van megaverrassingsvlopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Kom ik thuis, heeft manlief zelf een nieuwe melt uitgekozen en opgezet![]()
Hij heeft gekozen voor Cotton Blossom van PFS, die is lekker!
Hahahaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn man ruilen voor die van jou? Soort van megaverrassingsvlop
Yayquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:49 schreef douche-eendje het volgende:
Pien, de flop zit in de brievenbus!
Die voor jou?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:56 schreef Pien85 het volgende:
Right, lijstje:
Banana Nut Bread
Kiwi & WaterMelon
Christmas Cookie
Spicy Pear
Lemon Meringue Pie
Allemaal van Pure Soap.
Hier wil ik dus vanaf. Wie wil wat?
wiehiejquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef Nune het volgende:
Space en Mirjam, de vloppen zijn op de bus gegaan!
Ohquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Stuur maar wat op, lemon meringuedinges hoef ik niet, die heb ik al.
Ok, dan gooi ik die in een vlopjequote:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef Mula het volgende:
Ik heb momenteel een Be Delicious (DKNY) wax melt aanstaan! Lekker!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Het zal nog wel even duren hoor, manlief gaat het eerst uitdenken, dan geuren importeren, voorraadje maken en dan website maken en online gooien enzo.
Dikke-zwarten-stift luchtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik denk dat mijn man best gewillig is voor verzoekjes van geyle wijfuh van FOK
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Hehe, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Man was het er mee eens. Hij heeft zelf nog voor Cake Bake gekozen.(denk omdat ie vanmiddag de geur van de versgebakken muffins misliep)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:00 schreef mmascha het volgende:
Mijn voorlopige lijstje:
American Cream
Chocolate & Orange
Frosted Cupcake
Lick me all over
Hippy Christmas
Orange bloesem
Peppermint & Eucalyptus
Pink Sugar
Vintage Bride
Ik vind het lastig om hem te beschrijven, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik er niet zo heel lyrisch over benquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:26 schreef Cat22 het volgende:
Onze eigen melt dealer! Leuk!![]()
Waar ruikt die Monkey farts waar jullie zo lyrisch over zijn nu eigenlijk naar?
Tja, dat vond ik eigenlijk niet de moeite voor die 1 euro 38quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:35 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Ik heb geen idee mmaschaMisschien kan je haar eventjes een mailtje sturen?
Nee, ik zou er ook niet voor gaan mailen denk ik, maar het is wel "apart". Of misschien wegen de hartjes stiekem zwaarder? Haha.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:41 schreef mmascha het volgende:
[..]
Tja, dat vond ik eigenlijk niet de moeite voor die 1 euro 38Ik dacht ik vraag het even hier
![]()
Maat het is besteld! Nu kan het lange wachten beginnen!
Apart. Dat is het nou precies. En niet de moeite om te mailen. 7 euro 60 voor 10 melts. Blijft een leuke prijs!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik zou er ook niet voor gaan mailen denk ik, maar het is wel "apart". Of misschien wegen de hartjes stiekem zwaarder? Haha.
Oooo dat geloof ik meteen! Hahaha.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Auto, we hebben staan gieren met het verzinnen van wat namen. Het idee is ietwat gepikt van Dark Candles maar wij maken dus de kinky variant ervan.
Wel een risico, ik weet niet of er veel mensen zijn die melts willen kopen met dat soort namen.
Maargoed, als alles faalt fik ik alles zelf wel weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |